Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Τι σημαίνουν οι λέξεις: “σπάω πλάκα”, αστείο, κορόιδο, κ.ά

Γράφει ο Γιώργος Δαμιανός
Για τη σημασία του γέλιου στη ζωή μας, είναι αρκετό να θυμηθείτε ότι η λέξη γελώ (< Ι.Ε. *gele > λάμπω) είναι ομόρριζη με τη λ. γαλήνη. Η λέξη αστείο παράγεται από το άστυ και προσδιόριζε, ήδη, από την εποχή του Αριστοφάνη το λεπτό και εκλεπτυσμένου χιούμορ του αστού. Με παρόμοια σημασία και η λέξη χωρατό < η εύθυμη ιστορία των κατοίκων της χώρας, πόλης. Το γέλιο δε συνδέεται μόνο με την ευθυμία (θυμός: εσωτερικός κόσμος) αλλά και με το σαρκασμό (< κυριολ. σημασία: “το σχίσιμο της σάρκας”) καθώς και με την κοροϊδία (< κορόιδο < κουρόγιδο < κουρεμένο γίδι), για να δηλώνει οτιδήποτε γίνεται περίγελως).Σπάω πλάκα: Οι πρώτοι δίσκοι φωνογράφου, ονομάζονταν “πλάκες”, ήταν από βακελίτη. Τα νυχτερινά κέντρα διέθεταν φωνόγραφο για τα γλέντια των θαμώνων και μεγάλες ποσότητες πλακών, γιατί ο βακελίτης δεν είχε μεγάλη διάρκεια ζωής και φθειρόταν μέσα σε λίγες μέρες. Την κατάληξη των φθαρμένων πλακών, μάλλον, την υποπτευτήκατε: οι γλεντζέδες τις έσπαζαν, όπως αργότερα θα σπάνε τα πιάτα, και έτσι έμεινε η φράση “σπάω πλάκα”. 24grammata.com

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Τους "έλιωσαν" όλους τα ελληνικά μαχητικά!

Αεροπορική άσκηση ΝΑΤΟ
"Αυτούς έπρεπε να είχαμε στην Λιβύη για να τελειώνουμε γρήγορα". Τα παραπάνω λόγια ανήκουν σε ανώτερο αξιωματικό της Αεροπορίας των ΗΠΑ (USAF), ο οποίος έμεινε άφωνος από τις επιτυχίες της 340 Μοίρας που συμμετείχε 2η/2011 Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος του Tactical Leadership Programme (TLP), που διεξήχθη στο αεροδρόμιο του Albacete της Ισπανίας. Το αποτέλεσμα των Ελλήνων πιλότων και των αεροσκαφών τους ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακό απέναντι στην "αφρόκρεμα" των δυτικών πιλότων και μαχητικών και γι'αυτό τον λόγο επανερχόμαστε (το θέμα καλύφθηκε από το defencenet.gr αρχικά στις 04/04): Πρώτοι σε όλα οι Έλληνες!

Τα δένδρα φόρεσαν ''μαντήλι'' στο Πακιστάν !

Λόγω των πλημμυρών στο Πακιστάν εκατομμύρια αράχνες, θέλοντας να προστατευθούν, ανέβηκαν στα δένδρα. Αποτέλεσμα; Να δημιουργήσουν ανάμεσα στα κλαδιά τεράστια κουκούλια δημιουργώντας ένα φαινόμενο σπάνιο και άκρως εντυπωσιακό.Να σημειωθεί ότι στην περιοχή τα κουνούπια έχουν εξαφανιστεί, αφού τα πιο πολλά έχουν παγιδευτεί στους ιστούς.

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ο εγωγήινος ...Ομπάμα!

Μπορεί να είναι το σχήμα του κουρέματος. Μπορεί να είναι παιχνίδια του φωτός. Ομως το σημάδι που φαίνεται στην δεξιά πλευρά του κεφαλιού του αμερικανού προέδρου κάνει τα σενάρια συνωμοσίας να δίνουν και να παίρνουν.Εκείνοι στους οποίους αρέσουν αυτά τα σενάρια - κυρίως μπλόγκερς - λένε οτι ο Ομπάμα έκανε πρόσφατα εγχείριση στο κεφάλι του.Ενας σχολιαστής ο Μπεν Χαρτ έγραψε στο forum του EscapeTyranny.com: ‘Ηταν μια επέμβαση στον εγκέφαλο; 'Εχει επηρεάσει την σκέψη του; Μήπως τελικά είναι εξωγήινος;"Το κορυφαίο είναι οτι ο Λευκός Οίκος έβγαλε ανακοίνωση χαρακτηρίζοντας όλα αυτά ως γελοία.

Έξι ανεξήγητα φαινόμενα

ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ ΛΙΝΚΟΛΝ
Πολιτικός και 16ος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών ( Χότζενσβιλ, Κεντάκυ 1809, Ουάσινγκτον 1865).Προσέλκυσε την προσοχή της χώρας του με λόγο στον οποίο καταδίκασε το θεσμό της δουλείας, που αποτελούσε μήλον της έριδος ανάμεσα στις νότιες και βόρειες πολιτείες. Όπως το διατύπωσε "η δουλεία στηρίζεται στην εγωιστική φύση του ανθρώπου ενώ η καταδίκη της στηρίζεται στην αγάπη του προς τη δικαιοσύνη".Ορίστηκε υποψήφιος από το Ρεπουμπλικανικό Συνέδριο του Σικάγου (1860) για λόγους τακτικής: ήταν ταπεινής καταγωγής, πατρικός, απλός και με ρητορικά προσόντα, έντιμος και ειλικρινής.O Χωριστικός Πόλεμος Βορείων και Νοτίων αποκάλυψε την αδάμαστη δύναμη θέλησής του και την απόλυτη πίστη του στα ιδανικά της ελευθερίας, της ενότητας και της δικαιοσύνης.Δε μπόρεσε όμως να εφαρμόσει το έργο ειρήνευσης της κατάστασης που από καιρό διαλογιζόταν. Αμέσως μετά το τέλος του πολέμου ένας φανατικός Nότιος o John Wilkes Booth τον δολοφόνησε μέσα στο θέατρο Ford's Theatre της Ουάσινγκτον.Σύμφωνα ωστόσο με τις μαρτυρίες, το πνεύμα του παραμένει αναστατωμένο, μπορούμε να υποθέσουμε εξαιτίας του ότι δε μπόρεσε να ολοκληρώσει τα σχέδια που είχε αναλάβει.Είναι πολλές οι ιστορίες που έχουν συμβεί στο περιβόητο υπνοδωμάτιό του.Η πρώτη γυναίκα που ανέφερε ότι είδε το φάντασμα του Lincoln ήταν η Grace Coolidge που όπως είπε τον είδε να ατενίζει έξω από ένα παράθυρο του Οβάλ Γραφείου.Η Βασίλισσα της Νορβηγίας έμεινε για μια νύχτα στο υπνοδωμάτιο του προέδρου και άκουσε κάποιον να χτυπά διακριτικά την πόρτα.Όταν άνοιξε βρέθηκε μπροστά στο φάντασμα του προέδρου. Αυτός την κοίταξε απλώς και μετά απομακρύνθηκε.

5 τρόποι για να μην καταστρέψει το Ίντερνετ τον εγκέφαλό σας

Αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την απόδοσή σας...
όταν είστε online, και να μειώσετε το άγχος που συχνά συνοδεύει την πολλαπλή παράλληλη εργασία και την υπερφόρτωση πληροφοριών.
Του John M. Grohol
Οι άνθρωποι είναι πλάσματα της συνήθειας, και η δύναμη της συνήθειας δεν είναι πουθενά πιο προφανής από τον τρόπο με τον οποίο οι περισσότεροι από μας χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο. Λίγοι από εμάς είναι αρκετά πειθαρχημένοι ώστε να συνδεθούν στο διαδίκτυο, να κάνουν ένα πράγμα, και να αποσυνδεθούν. Παρόλο που μπορεί να είναι διασκεδαστικό να ενημερώνει κανείς διαρκώς το λογαριασμό του στο Facebook, να έχει πρόσβαση επανειλημμένα στις διάφορες πηγές του ή να ασχολείται παράλληλα με διάφορες εργασίες όλο το 24ωρο, οι ερευνητές έχουν αρχίσει να τεκμηριώνουν το συναισθηματικό και ψυχολογικό τίμημα που πληρώνουμε για αυτό που κάνουμε. Αλλά τα καλά νέα είναι ότι το να νιώθει κανείς κατεκυριευμένος και χαμένος στο ίντερνετ, δεν είναι αναπόφευκτη συνέπεια του να ζεις στην Εποχή του Διαδικτύου — μπορούμε να αλλάξουμε το πώς συμπεριφερόμαστε και το πώς αλληλεπιδρούμε όταν είμαστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Παχύνατε; Νομίζετε...δηλαδή. Ε μην το συζητάτε με τις φίλες σας!

Σχεδόν όλες οι γυναίκες το κάνουν. Νιώθουν ότι πάχυναν ή τέλος πάντων δεν είναι ευχαριστημένες με το σώμα τους και αυτό που κάνουν είναι να το λένε στις φίλες τους. Για ποιο λόγο όμως; Αυτό έψαξαν οι επιστήμονες και σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιεύθηκαν στην επιθεώρηση Psychology of Women Quarterly δεν οδηγεί πουθενά.Αυτό που συμβαίνει σε τέτοιου είδους συζητήσεις δεν είναι ότι καθησυχάζεστε σχετικά με την εικόνα σώματός σας, ίσα ίσα το αντίθετο. Απλώς νιώθετε ότι δεν είστε μόνη και πως οι φίλες σας νιώθουν ακριβώς το ίδιο.

13 μηνών βρέφος έκανε χιλιάδες κόσμο να δακρύσει καθώς πέθαινε

H συνέντευξή της έκανε χιλιάδες κόσμο να δακρύσει. Το 13 μηνών βρέφος της βασανίστηκε από μια ανίατη αναπηρία και τελικά πέθανε όμως μια δικαστική διαμάχη μεταξύ των γονιών έγινε μια συνταραχτική ιστορία.Η μητέρα του «Baby RB», έσπασε την ανωνυμία της και μίλησε στο ραδιόφωνο του ΒΒC για το 13 μηνών βρέφος της που βασανίστηκε από μια ανίατη αναπηρία και που πριν καταλήξει, το 2009, είχε «προκάλεσε» μία σπαρακτική δικαστική διαμάχη μεταξύ των γονιών του για το εάν έπρεπε ή όχι να λυτρωθεί.Η Κέλυ Μπίκελ –αυτό είναι το όνομα της γυναίκας- μίλησε επωνύμως πια για τις τελευταίες στιγμές του γιου της αλλά και για τη δικαστική διαμάχη με τον πατέρα του και σύζυγό της.Το 2009, η τραγική διαμάχη της οικογένειας Μπίκελ είχε συγκλονίσει τη Βρετανία, εγείροντας ή ξαναφέρνοντας στην επιφάνεια πολλά ηθικά και ιατρικά ερωτήματα.

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Παγίδες θανάτου τα ναρκοπέδια από εποχής πολέμου

Δεκάδες χιλιάδες είναι οι νάρκες που εξακολουθούν να βρίσκονται θαμμένες στο ελληνικό έδαφος από την εποχή του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και του Εμφυλίου. Σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Παρατηρητηρίου Ναρκών και του ελληνικού υπουργείου Εθνικής Άμυνας, εβδομήντα χρόνια μετά το τέλος του πολέμου υπάρχουν υποψίες για 41 περιοχές με θαμμένες νάρκες και πολεμικό υλικό που είναι επικίνδυνο να εκραγεί ανά πάσα στιγμή.Σύμφωνα με τους «εκρηκτικούς» καταλόγους του...ΥΠΕΘΑ, οι περισσότερες ναρκοθετημένες ζώνες βρίσκονται σε περιοχές της Μακεδονίας, της Ηπείρου αλλά και νησιά του Αιγαίου και αυτό που κάνει ακόμη πιο επικίνδυνη την κατάσταση είναι πως πρόκειται για αχαρτογράφητα ναρκοπέδια.Οι "εκρηκτικές" περιοχές της Ελλάδας!

Η κανέλα κατά του διαβήτη

«Πρωταθλητής» στον αγώνα των φυσικών συστατικών κατά του διαβήτη αναδείχθηκε η κανέλα, σύμφωνα με ειδική έρευνα αμερικανών επιστημόνων, οι οποίοι αναζήτησαν το καλύτερο φυσικό αντίδοτο στην τεχνητή ινσουλίνη.Οι ειδικοί ανακάλυψαν πως το γνωστό μπαχαρικό μπορεί είναι ιδιαιτέρως βοηθητικό στις μεταβολικές διαδικασίες των ατόμων που πάσχουν από διαβήτη τύπου ΙΙ, καθώς:
1 Μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό της γλυκόζης, ο οποίος βελτιώνει τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.
2 Βρέθηκε πως έχει ιδιότητες που μιμούνται τη δράση της ινσουλίνης και μελετάται το δραστικό συστατικό της για χρήση αντικατάστασης της ινσουλίνης.
3 Μειώνει το αίσθημα πείνας και βοηθά στην απότομη αύξηση σακχάρου στο αίμα που λαμβάνει χώρα μετά το γεύμα και παράλληλα αυξάνει τη αποτελεσματικότητα ή ευαισθησία της ινσουλίνης.
4 Εμπλουτίζει την αντιοξειδωτική άμυνα.
5 Τα βιοφλαβονοειδή που περιέχει η κανέλα μπορούν να μεταβάλλουν τη δράση της ινσουλίνης μεταγωγής σήματος που βρίσκεται δεσμευμένη στα λιποκύτταρα.
Παράλληλα, οι ειδικοί έχουν ανακαλύψει πως η κανέλα έχει και άλλες ευεργετικές ιδιότητες, όπως:
* Υποβοηθά τη λειτουργία της πέψης
* Μειώνει τη φλεγμονή και τον πόνο
* Μειώνει τα συμπτώματα της αρθρίτιδας
* Βοηθά στην πρόληψη των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος
* Μειώνει τα συμπτώματα πόνων της εμμήνου ρύσης
Στο πλαίσιο της ίδια μελέτης, οι ειδικοί βρήκαν πως ιδιαίτερα ευεργετικά για τους διαβητικούς είναι το αβοκάντο, τα μύγδαλα, πράσινα λαχανικά, μπρόκολο, οργανικό κακάο, τα φασόλια και τα μπιζέλια.
Η μελέτη δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Diabetic Medicine.

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ:Η δεκαετία του ΄60......

Μετά τον πόλεμο, μετά τον εμφύλιο, εδώ στην Ελλάδα ο κόσμος είδε παρά πολλά πτώματα και συντηρητικοποιήθηκε, φοβήθηκε. Μεγαλώναμε μέσα σε σπίτια φοβισμένων ανθρώπων. «Τι ώρα θα γυρίσεις;», «Ποιους βλέπεις;». Αυτό όμως ήταν τρομερά καταπιεστικό για εμάς που τότε ήμασταν παιδιά: «Τι ώρα είναι αυτή που γύρισες;», «Ποιοι είναι οι φίλοι σου;», «Τα μαλλιά γιατί τα έχεις έτσι;». Αισθανόσουν μεν μία θαλπωρή, γιατί υπήρχε ακόμα η γειτονιά, η ενορία, η εκκλησία, το σπίτι, το σόι, οι θείοι, και ταυτόχρονα αισθανόσουν μία τεράστια ανάγκη εξόδου από αυτά τα πράγματα. Να σηκωθείς να φύγεις. Όταν ήμασταν 19 και 20 χρόνων προτιμούσαμε να βγούμε έξω στον δρόμο να ζητιανεύουμε, να βρούμε μία δουλειά -ό,τι δουλειά να είναι- παρά να κάτσουμε με τη μάνα μας. Μου κάνει εντύπωση που τώρα συμβαίνει το αντίθετο, δεν φεύγουν από το σπίτι τους και είναι και 30 χρόνων παιδιά. Αυτό που εγώ το έκανα δίσκο, «Το φορτηγό», δεν ήταν κάτι ασυνήθιστο τότε, το παιδί που φεύγει, κάνει οτοστόπ για να φτάσει στη μεγάλη πόλη. Ούτε είχα κανέναν συγκεκριμένο στόχο, τι θα κάνω φεύγοντας. Ήθελα να φύγω από το σπίτι μου, να αλητέψω, αυτή είναι η αλήθεια.

Τα λάθη που κάνουμε όταν τρώμε σε μία ταβέρνα

Ακόμα και τώρα σε περίοδο οικονομικής κρίσης, ο Έλληνας δεν εγκαταλείπει την αγαπημένη του συνήθεια για μία έξοδο για φαγητό έξω. Μπορεί να μην το κάνει τόσο συχνά, αλλά οι παρέες πολλές φορές καταλήγουν για φαγητό κάπου σε ένα ταβερνάκι. Είναι κομμάτι της κουλτούρας μας και της φιλοσοφίας μας, η κοινή συνεύρεση για φαγητό έξω με φίλους. Αποτελεί ίσως την πιο συχνή και η πιο μεγάλη απόλαυση του έλληνα είναι να τρώει σε κάποιο ταβερνάκι.Είναι μια συνήθεια, που είναι συνυφασμένη με τη διασκέδαση, την καλοπέραση, την καλή παρέα, τη χαλάρωση, τις διακοπές και το καλό φαγητό. Στις διάφορες ταβέρνες, ο Έλληνας όπως, και στη υπόλοιπη ζωή του κάνει μεγάλες καταχρήσεις και συχνά πέφτει σε μεγάλα διατροφικά σφάλματα.

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Επεστράφη από Πάγκαλο, το πρωταπριλιάτικο«μαζί τα φάγαμε» των Οικολόγων!

Δεν εκτίμησε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλος το πρωταπριλιάτικο αστείο του κόμματος των Οικολόγων - Πρασίνων. Έλαβε κουτί με σοκολατάκια και σημείωμα «Μαζί τα φάγαμε» και το επέστρεψε ως απαράδεκτο! Στην ανακοίνωσή τους απαντούν για την επιστροφή του «πρωταπριλιάτικου» δώρου: «Ένα φροντισμένο κουτί με σοκολατάκια, όπου όμως έλειπαν όλα εκτός από ένα, ήταν η σημερινή πρωταπριλιάτικη προσφορά των Οικολόγων Πράσινων στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Θ. Πάγκαλο.Το κουτί στάλθηκε στο πολιτικό του γραφείο, στην οδό Πειραιώς, όπου και ανοίχτηκε επιτόπου. Στη θέση των γλυκών που έλειπαν, υπήρχε σημείωμα ότι «ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ».Οι συνεργάτες του κ. αντιπροέδρου δεν εκτίμησαν τη χειρονομία και επέστρεψαν το κουτί ως απαράδεκτο. Προφανώς δε διαθέτουν ούτε το χιούμορ του προϊσταμένου τους, που έχασε έτσι και την ευκαιρία να γευθεί το τελευταίο σοκολατάκι.Για την ιστορία, τα υπόλοιπα γλυκά του κουτιού είχαν μοιραστεί προηγουμένως σε πρόσφυγες και περαστικούς στην Πλατεία Κουμουνδούρου, κοντά στα γραφεία των Οικολόγων Πράσινων».
eklogika

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Οι βασιλιάδες της πρωταπριλιάς

Γράφει ο Μικρός Φωκίων
Σήμερα ήταν η μέρα του Γιωργάκη. Συμμετείχε στην ώρα του πρωθυπουργού και στην μέρα της πρωταπριλιάς.Αν και εκπαιδευμένος, όπως όλοι οι πολιτικοί εξάλλου, στο να λέει ψέματα η ατάκα του στην βουλή μας εξέπληξε.Πολλοί θα ήθελαν τον τίτλο του βασιλιά της πρωταπριλιάς αλλά θα μου επιτρέψετε να το δώσω στον Γιωργάκη ο οποίος είπε το πιο πετυχημένο: Οι τιμές στα προϊόντα έχουν πέσει.Αυτό σε συνδυασμό με την αλματώδη αύξηση των μισθών έχει μετατρέψει την ελληνική εργατική τάξη στην πιο προνομιούχο τάξη της Ευρώπης.Ο Αντωνάκης ο Σφουγγαράκης από την άλλη, μια εξυπνάδα πήγε να πει λέγοντας παράλληλα και μια αλήθεια και έτρεξε....... πανικόβλητος να την μαζέψει.Είπε ότι ο Γιωργάκης είναι στον κόσμο του έχοντας γίνει σαν τον προηγούμενο πρωθυπουργό.Και γιατί το μάζεψε στην συνέχεια; Μέχρι να καταλάβει ο Κωστάκης τι είπε και μέχρι να αποφασίσει να αντιδράσει θα είχε περάσει τόσος χρόνος που ο Αντωνάκης δεν θα ήταν πλέον αρχηγός της ΝΔ.Εκτός και αν φοβήθηκε την αντίδραση του Αντώναρου.

Eκδηλώσεις στο Ραμοβούνι για την επέτειο γέννησης του Κολοκοτρώνη!

Η επέτειος της γέννησης του ήρωα της Επανάστασης Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, στις 3 Απριλίου του 1770, στο Ραμοβούνι του Δήμου Οιχαλίας Μεσσηνίας θα εορτασθεί την Κυριακή. Τις εκδηλώσεις οργανώνουν ο Δήμος Οιχαλίας και η Περιφέρεια Πελοποννήσου και θα αρχίσουν στις 10:30 το πρωί. Στις 11 θα τελεστεί τρισάγιο από το μητροπολίτη Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστομο Σαββάτο. Θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων στον ανδριάντα του ήρωα και ο πανηγυρικός της ημέρας από τον λυκειάρχη Μελιγαλά και σύμβουλο της περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Θεόδωρο Σταυριανόπουλο. Στη συνέχεια θα απαγγελθούν ποιήματα και οι εκδηλώσεις θα κλείσουν με τον Εθνικό Ύμνο και παραδοσιακούς χορούς.

Το τελευταίο αντίο στη Μιρέλα

Συγγενείς και φίλοι αποχαιρέτησαν την 25χρονη Μιρέλα στο νεκροταφείο του Βύρωνα. Η 25χρονη Mirela Colodzeischi, καταγόταν από τη Μολδαβία, ζούσε στην Ελλάδα και εργαζόταν ως μοντέλο. Την γνωρίζαμε μέσα από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη που την μακιγιάριζε κάθε Παρασκευή ο Γιάννης Μαρκετάκης για λογαρισμό γνωστής εταιρείας καλλυντικών.Δυστυχώς η Mirela έχασε τη ζωή της, σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα στην περιοχή της Σαρωνίδας και η Ελένη Μενεγάκη μίλησε χθες μέσα από την εκπομπή της για την τραγική είδηση. Η κηδεία της έγινε χθες στις 15:30 στο κοιμητήριο του Βύρωνα.
newsit

Ανθρωποφάγος τον σκότωσε και μετά του έφαγε την συκωταριά!

Ένας 49χρονος άντρας στο Τενεσί των Ηνωμένων Πολιτειών καταδικάστηκε την Τρίτη για τη δολοφονία ενός συνανθρώπου του. Σύμφωνα με το Knoxville News Sentinel, ο Herbert Mike Merritt βρέθηκε ένοχος για φόνο πρώτου βαθμού και θα περάσει 51 χρόνια στη φυλακή.Ο 49χρονος Merritt σκότωσε τον άντρα σε ένα μπαρ. Αρχικά τον πυροβόλησε έξι φορές, μετά τον μαχαίρωσε και στη συνέχεια σαν άλλος Hannibal Lecter έφαγε τον πνεύμονά του.


Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Κοιμηθείτε κανονικά και... αδυνατίστε!

Θέλετε να χάσετε κιλά. Ε, κοιμηθείτε επιτέλους σαν άνθρωποι, αφήστε το άγχος στην άκρη και τα αποτελέσματα θα είναι ικανοποιητικά.Το άγχος είναι γνωστό ότι επηρεάζει αρνητικά τον μεταβολισμό, αλλά όπως δείχνει νέα έρευνα το ίδιο κάνει και ο ύπνος, τόσο για αυτούς που υποφέρουν από αϋπνίες όσο και για τους... χουζούρηδες.Ο ιδανικός χρόνος ύπνου ορίζεται μεταξύ των έξι και των οκτώ ωρών ημερησίως και σύμφωνα με τους ερευνητές του Κέντρου Ερευνών για την Υγεία Κάιζερ Περμανέντε των ΗΠΑ, είναι καίριος παράγοντας για τις δίαιτες που ακολουθούν το τρίπτυχο «λιγότερο φαγητό, περισσότερη κίνηση και καλός ύπνος».Οπως εκτιμάται, λιγότερες ώρες ύπνου συντηρούν το άγχος στον οργανισμό, ενώ περισσότερες τον αδρανοποιούν.

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Σύσκεψη για την ασφάλεια στην Πελοπόννησο

Την πολιτική του για το θέμα της ασφάλειας και της διαφύλαξης της νομιμότητας στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ανάπτυξε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, στην σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 29 Μαρτίου, με πρωτοβουλία του, στην έδρα της Περιφέρειας με τον περιφερειακό Διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Πελοποννήσου, Ταξίαρχο Γεωργόπουλο Ηλία, στην οποία παρευρέθηκαν και οι Αστυνομικοί Διευθυντές όλων των Περιφερειακών ενοτήτων.

Καλαμάτα:Κλινικά νεκρός,έδωσε ζωή σε άλλους συνανθρώπους μας...

Το Γενικό Νοσοκομείο Καλαμάτας ανταποκρινόμενο στην Πανελλήνια εκστρατεία του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων για την εξεύρεση μοσχευμάτων ανθρωπίνων οργάνων, οργάνωσε και πραγματοποίησε τις πρωινές ώρες της 30ης Μαρτίου 2011 την αφαίρεση τριών μοσχευμάτων- ήπατος, νεφρών -από νέο άνδρα ο οποίος ενοσηλεύετο από εγκεφαλικό θάνατο τις τελευταίες ημέρες στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.Τα μοσχεύματα αυτά διετέθησαν σε Νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας προκειμένου να σωθούν τρεις πάσχοντες συνάνθρωποί μας. Ο Διοικητής και το Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τα συλλυπητήριά του προς την οικογένεια του δότη για την απώλεια του προσφιλούς τους προσώπου καθώς και τις ευχαριστίες της για την υπέρτατη σε μεγαλοψυχία και γενναιοδωρία πράξη της.
Ταυτόχρονα θέλει να ευχαριστήσει και να συγχαρεί όλους τους εμπλεκόμενους ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας, του Αναισθησιολογικού και του Νευρολογικού Τμήματος του Γενικού Νοσοκομείο Καλαμάτας, για την άριστα οργανωμένη διαδικασία της λήψης των οργάνων του δότη.

Το άλυτο μυστήριο του θανάτου του Μεγάλου Αλεξάνδρου!

 Ένα εξαιρετικά τοξικό βακτήριο από τα ύδατα της Στυγός, ενός από τους ποταµούς που κατά την ελληνική µυθολογία οδηγούσαν στον Κάτω Κόσµο, µπορεί να κρύβεται πίσω από τον πρόωρο θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Οι ερευνητές κατέληξαν σε αυτό το συµπέρασµα ρίχνοντας το φως της σύγχρονης γεωλογίας και τοξικολογίας σε πληροφορίες που προέρχονται από την αρχαία γραµµατεία.

Αρχαίες πηγές
Όπως επισηµαίνουν, τόσο ο Ησίοδος όσο και ο Παυσανίας αναφέρουν στα κείµενά τους ότι τα ύδατα της Στυγός ήταν δηλητηριώδη. Σύµφωνα µε τη µυθολογία, οι θεοί έδιναν όρκους στη Στύγα και εάν τους παραβίαζαν έπιναν από αυτά τα ύδατά της ως τιµωρία.

Ο Ησίοδος γράφει ότι όποιος έπινε από τα νερά του ποταµού δεν µπορούσε να κινηθεί, να αναπνεύσει και να µιλήσει για έναν χρόνο.

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Πέθανε ο "πατέρας"...του ΑΚΑΚΙΟΥ...


Πέθανε στα 90 του ο εμπνευστής και δημιουργός της παλιάς διαφήμισης του ΑΚΑΚΙΟΥ

Κίμων Ηλιόπουλος.

Επίσης ήταν δημιουργός και της διαφήμισης του καφέ BRAVO.


By:ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ

Δαίμων: πώς η ιερότερη λέξη των αρχαίων έγινε συνώνυμο του διαβόλου


Η λέξη Δαίμων : Το “λάφυρο” των νικητών


Γράφει ο Γιώργος Δαμιανός


Η νοηματική μετάλλαξη της λέξης δαίμων θυμίζει κάτι από τα λάφυρα των νικητών. Θυμίζει τους αρχαίους αριστοκράτες που κατέληξαν στις γαλέρες των νικητών Ρωμαίων. Θυμίζει, θυμίζει… αναρίθμητες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν ότι ο νικητής ποτέ δε σέβεται «τα ιερά και τα όσια» των ηττημένων. Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Στην αρχαιότητα η λέξη Δαίμων (αρσ. και θηλ.) ήταν, ίσως, η πιο ευσεβής λέξη. Παράγεται από το ρ. δαίω (: μοιράζω στον καθένα την τύχη του). Αν και συνυπήρχε με τη λέξη Θεός, εντούτοις, ο δαίμων αναφερόταν στην απρόσωπη και απροσδιόριστη δύναμη, ενώ ο θεός στην ανθρωπόμορφη θεϊκή οντότητα. Η έννοια του δαίμονος ισοδυναμούσε με την Μοίρα, την Ειμαρμένη. Επίσης, στη λ. Δαίμονα απέδιδαν την έννοια του φύλακα αγγέλου «κατά φύλακα δαίμονα». Απ' εδώ και η λέξη ευδαιμονία (: ευτυχία, προσδιόριζε τον έχοντα την εύνοια του Δαίμονος) .

92χρονη πυροβόλησε τον γείτονα της γιατί δεν την... φίλησε!

Ήθελε μόνο ένα φιλάκι. Τον ερωτεύτηκε όπως είπε
από την πρώτη στιγμή που μετακόμισε δίπλα της...

H Xέλεν Στόντινγκερ 92 χρόνων ήθελε απλά ένα φιλί, αλλά μετά την άρνηση του 53χρόνου γείτονά της, η ηλικιωμένη γυναίκα από την Φλοριντα τον στόχευσε με ένα ημι-αυτόματο πιστόλι στο σπίτι του και πυροβόλησε 4 φορές.«Εάν ήμουν λίγα εκατοστά πιο δίπλα, πιθανότατα η σφαίρα θα με είχε βρει στο κεφάλι» δήλωσε ο γείτονάς της Ντουάιτ Μπέτνερ.Η Στόντινγκερ παρέμεινε στην φυλακή την Τρίτη, μια μέρα μετά αφότου συνελήφθη με κατηγορίες για επίθεση με θανάσιμο όπλο και πυροβολισμό σε κατοικία. Η επόμενη δικάσιμός της έχει οριστεί για τις 26 Απριλίου.Η 92χρονη γυναίκα γοητεύτηκε από τον άνδρα ο οποίος μετακόμισε έξι μήνες πριν. «Πέταξα τα σκουπίδια για εκείνην, απλά πράγματα που κάνει κάθε γείτονας και αυτή μάλλον θα το παρεξήγησε» δήλωσε ο Μπέτνερ.Δήλωσε μάλιστα πώς η Στόντινγκερ είχε απειλήσει να τον πυροβολήσει πρόσφατα όταν εκείνος της είπε ότι είχε κοπέλα.Λίγο μετά το μεσημέρι της Δευτέρας, ο Μπέτνερ είχε αντιδικία με την Στόντινγκερ όταν εκείνη ήρθε στο σπίτι του και αρνήθηκε να φύγει, σύμφωνα με μαρτυρίες. «Ήθελα ένα φιλί πριν φύγω». του είπε η ηλικιωμένη γυναίκα, αλλά εκείνος αρνήθηκε.Ο Μπέτνερ ήταν στο τηλέφωνο μιλώντας με τον πατέρα του, όταν άκουσε πυροβολισμούς. Μια σφαίρα διαπέρασε το παράθυρο και τον γέμισε με τζάμια.Η Στόντινγκερ είπε στις αρχές ότι πυροβόλησε το νέο αυτοκίνητο του Μπέτνερ «το οποίο αγαπούσε πάρα πολύ».
newsit

Απίστευτο:Κοριτσάκι ενός έτους είναι έγκυος!


Ένα μωράκι ενός έτους στη Σαουδική Αραβία είναι έγκυος και όπως λένε οι επιστήμονες πρόκειται για μία μοναδική περίπτωση.«Όταν η μητέρα αυτού του παιδιού ήταν έγκυος, είχε δύο έμβρυα στο εσωτερικό της. Αλλά ένα από τα έμβρυα γεννήθηκε μέσα στο άλλο, κι έτσι αυτό το κορίτσι γεννήθηκε με το άλλο έμβρυο μέσα στη μήτρα της»!

Μαθήματα από ένα σεισμό

Mέρος δεύτερο

Tου Μανόλη Βασιλάκη

Mέλος του ιδρυτικού πυρήνα

της Ενιαίας Αριστερής Κίνησης

(ΕΝΑΚ)

Αυτή τη φορά το παραξηλώσανε. Τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σε παγκόσμιο επίπεδο αποκρύπτουν την ουσία ενός προσχεδιασμένου εγκλήματος σε βάρος της ανθρωπότητας στο βωμό των υπερκερδών μιας κάστας αδίστακτων εγκληματιών. Εγκληματιών που χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για τους δυστυχισμένους εργαζόμενους που πεθαίνουν στη Φουκουσίμα για να έχουν κάποιοι άλλοι τεράστια κέρδη από τη χρήση πυρηνικής ενέργειας. Αυτοί οι άνθρωποι, που τους χαρακτηρίζουν ήρωες, είναι τα θύματα αυτής της κάστας αδίστακτων δολοφόνων που στο βωμό του κέρδους δεν υπολογίζουν τίποτα. Είκοσι εκατομμύρια άνθρωποι κάτοικοι του Τόκυο κινδυνεύουν να προσβληθούν από ραδιενέργεια.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

«Βουτιά» θανάτου για την πρώην του Alvaro!

Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση ότι η πρώην σύντροφος του Alvaro, του συζύγου της Αθηνάς Ωνάση, αυτοκτόνησε. Η Cibele Dorsa, έβαλε τέλος στη ζωή της προχθές , πέφτοντας από τον έβδομο όροφο του σπιτιού της στο Morumbi, του Sao Paulo."Λυπάμαι, δεν άντεχα να διαχειριστώ το θάνατο...έχω αγωνιστεί όσο θα μπορούσα.", είναι λίγα από τα λόγια που έγραψε η Cibele Dorsa σε επιστολή της στο περιοδικό «Caras» , λίγο πριν πάρει τη μοιραία απόφαση. Η Cibele αποφάσισε να προχωρήσει στην αποτρόπαια πράξη καθώς δεν μπορούσε να αντέξει το χαμό του συντρόφου της, ο οποίος είχε αυτοκτονήσει στις 30 Ιανουαρίου. «Συγχωρήστε τη μαμά, αλλά η μοναξιά είναι μια τρομερή φυλακή, είναι σαν να ήταν κλειδωμένη μέσα μου, είμαι κουρασμένη, λυπάμαι , αλλά η έλλειψη με πονά... ομολογώ ότι με τον Gilberto ήταν όλα πιο εύκολα. Τον αγαπώ πάρα πολύ, δεν ήξερα καν πώς μπορώ να συνεχίσω εδώ στο σπίτι ... ήταν κρύο, έχω την αίσθηση ότι βγαίνω από το σώμα μου μερικές φορές, και αυτό μου δίνει ανακούφιση στον πόνο…» γράφει μεταξύ άλλων στην επιστολή της η 35χρονη γυναίκα. Αναφέρεται επίσης και στον πρώην σύντροφό της, λέγοντας: « Doda, εύχομαι μια μέρα ο Θεός να σας συγχωρέσει για αυτό που κάνατε με την Αθηνά και με τα παιδιά, λυπάμαι ... η Αθηνά δε θα μάθει ποτέ πως είναι η πραγματική αγάπη.».

Τα καταφύγια της Αθήνας για ...καιρό πολέμου

Kαταφύγια και στοές διαφυγής φτιάχνονταν στην Aθήνα ήδη από τα πρώτα χρόνια της ιστορίας της ως πρωτεύουσας του νεοελληνικού κράτους. Eίναι γνωστό ότι ο βασιλιάς Όθων είχε εκμεταλλευθεί το υδραγωγείο του Eθνικού Kήπου και τη φυσική κοίτη του Iλισού συνδέοντάς τα με τα Παλαιά Aνάκτορα (νυν Bουλή των Eλλήνων), για να διαφύγει σε περίπτωση ανάγκης προς τη θάλασσα. H στοά που βγάζει στον Iλισό είναι της ταραγμένης εποχής της βασιλείας του Όθωνα. Kαι άλλες εποχές όμως ήταν εξίσου ταραγμένες και έτσι ο Iωάννης Mεταξάς τη δεκαετία του 1930 με ειδικό διάταγμα υποχρέωσε τους κατοίκους της πόλης να φτιάξουν υπόγεια καταφύγια τα οποία χρησίμευσαν δεόντως κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.

«Βρέχει» οστά ηρώων της Κύπρου στην Ελλάδα

Μια απίστευτη ιλαροτραγωδία με τα οστά του ήρωα επισμηναγού Βασίλη Παναγόπουλου που έπεσε με το αεροπλάνο του και σκοτώθηκε στην Κύπρο, κατά την τουρκική εισβολή αποκαλύπτει σήμερα το newsbomb.gr.

Το οστά του επισμηναγού βρέθηκαν πριν τρία χρόνια στην Κύπρο και στάλθηκαν σε δύο άσχετες με αυτόν οικογένειες της Καρδίτσας και του Πύργου (που επίσης είχαν θύματα στην Κύπρο), για να τα θάψουν. Οι άνθρωποι νόμιζαν ότι θάβουν τα οστά των δικών τους παιδιών, ενώ η οικογένεια Παναγόπουλου ζητάει τώρα τα οστά του δικού της Βασίλη, αλλά δεν τους τα δίνουν οι οικογένειες που τα παρέλαβαν σαν δικά τους από την Κύπρο. Μύλος δηλαδή με τα λείψανα ενός Έλληνα ήρωα. Όπως λέει ο αδερφός του ήρωα επισμηναγού, ο Παναγόπουλος ήταν κυβερνήτης του «Νίκη 4», του αεροπλάνου που χάθηκε στην τουρκική εισβολή.

Για λίγο στο Κολωνάκι......

Είχα καιρό να ανηφορίσω Κολωνάκι μεριά..... Ξενερώνω είναι η αλήθεια με τους δήθεν και τις έτσι. Τα τραπεζάκια έξω γεμάτα με μοδάτους και μοδάτες με ακριβά ρούχα της καθημερινότητας. Πολλοί από αυτούς θα τα χρωστάνε με τις πιστωτικές τους αλλά είναι εργαλεία δουλειάς. Αλλοδαποί Συνέλληνες πουθενά έως σπάνια σε εμφανή σημεία. Η περιφρούρηση της Πλατείας Μπιντέ καλά κρατεί. Φυσικά στα εσωτερικά των φαγάδικων και των καφεπωλείων πολυτελείας υπάρχουν σε πρώτα ή δεύτερα υπόγεια ως υπεύθυνοι λάτζας με Αφρικανικά μεροκάματα που ισχύουν σήμερα και για ημεδαπούς. Απλά ο Συνέλληνας είναι περισσότερο ανθεκτικός και δεν διστάζει να κοιμάται και εντός του καταστήματος free καταργώντας το νυκτερινό ωράριο του σεκιουριτά συμβάλλοντας στην περικοπή εξόδων της επιχείρησης. Τα ζιγκολό για όλα τα γούστα εξακολουθούν να "εργάζονται" εξυπηρετώντας θηλυκούς και αρσενικούς. Kάνουν μπάμ με τις χρυσές καδένες δίπλα σε σιτεμένους και σιτεμένες που τα κοιτάζουν σαν Χιώτικα λουκούμια. Από τότε που θυμάμαι το Κολωνάκι αυτό το "επάγγελμα" σπάνια να περάσει κρίση. Περπατώντας χαζεύω τις φάτσες αναγνωρίζοντας πολλούς..... Σε κοιτάνε στα μάτια περιμένοντας να τους χαμογελάσεις ή και να τους καλημερίσεις εξυπηρετώντας την ματαιοδοξία τους. Το χαμόγελο δεν τους το στερώ αλλά με ειρωνικό κούνημα του κεφαλιού γνωρίζοντας ότι θα το εκλάβουν ως σύμπτωμα της ασθένειας πάρκινσον....γιατί έτσι τους βολεύει. Τα πολύ επώνυμα στις βιτρίνες με ελκύουν όπως τα εκθέματα στο Μουσείο. Θαυμάζω τις τιμές και προσπαθώ να συσχετίσω μια τσάντα με τις αποδοχές ενός εκ του ενός εκατομμυρίου ανέργων 454,50 ευρώ για ένα μήνα ....με ορίζοντα ενός χρόνου μετά stop.....στη συνέχεια Γιάννης-Αγιάννης κλέβεις ψωμί για να φάς. Η τσάντα έγραφε 750 ευρώ..... Ενάμισυ μήνα στην ανεργία χωρίς φαϊ δηλαδή....για να την αγοράσεις. Κοίταξα δεξιά-αριστερά ασυναίσθητα ψάχνοντας για πέτρα. Κατάλαβα ευτυχώς αμέσως ότι άρχισα να παραλογίζομαι και έστριψα στο πρώτο στενό κατηφορίζοντας στα γνώριμα στέκια μου. Πέρασα τα "σύνορα" και βγήκα στην Πανεπιστημίου προς Ομόνοια. Επί τέλους λαθρομετανάστες.....πρεζόνια....έμποροι ναρκωτικών.... ζητιάνοι όλων των εθνικοτήτων......πεζοδρόμια με την απίθανη μυρουδιά του κάτουρου.....σκουπίδια...σύριγγες.....ιερόδουλες..... Τότε ίσιωσα και το χαμόγελο ξαναφάνηκε στο πρόσωπό μου.......

Υπεγράφη Κινεζο-Πελοποννησιακό Μνημόνιο

Στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας μεταξύ τη Περιφέρειας Πελοποννήσου και της Επαρχίας Σαανσί της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας προχώρησαν το απόγευμα της Δευτέρας 28 Μαρτίου ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης και ο Πρόεδρος του Κογκρέσου της Επαρχίας Σαανσί κ. Zhao Leji στην Τρίπολη. "Oι δύο πλευρές συμφώνησαν ότι είναι έτοιμες να προωθήσουν τη συνεργασία μεταξύ των δύο Περιφερειών ιδίως στους τομείς του πολιτισμού, του τουρισμού, της αγροτικής οικονομίας, του εμπορίου και των εξαγωγών, καθώς και της προστασίας και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς και ιστορίας" δήλωσε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου μετά την τελετή υπογραφής του Μνημονίου.

«Στο Καστελόριζο φυτεύουμε στις Ρίζες μας... και δίνουμε ανάσα ζωής στο περιβάλλον...»

Με τη συμμετοχή 400 και πλέον ατόμων πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας, 21 Μαρτίου 2011, Παγκόσμια Ημέρα της Δασοπονίας, η δενδροφύτευση στην Ξάνθη, που συνδιοργάνωσε η «Εταιρία Μελέτης και Καταγραφής Απόδημου Ελληνισμού» με την ηθική και οικονομική συμπαράσταση του κ. Θεόδωρου Γ. Σπυρόπουλου και του Ελληνο-Αμερικανικού Ιδρύματος «Φύτεψε τις Ρίζες σου στην Ελλάδα» με το Δήμο Ξάνθης. Η δενδροφύτευση πραγματοποιήθηκε στη μνήμη του Ξανθιώτη δημοσιογράφου Λάμπρου Παπαντωνίου, ο οποίος διατέλεσε επί σειρά ετών ανταποκριτής διαφόρων ελληνικών Μέσων Ενημέρωσης στην Αμερική και το παρών σε αυτή έδωσαν άτομα από το συγγενικό περιβάλλον του, φορείς και εκπρόσωποι της τοπικής κοινωνίας της Ξάνθης καθώς και ο εκπρόσωπος του Ιδρύματος «Φύτεψε τις Ρίζες σου στην Ελλάδα» και πρόεδρος της «Εταιρίας Μελέτης και Καταγραφής Απόδημου Ελληνισμού», Δρ Κώστας Σ. Πασχαλίδης.

Οριστικά η αρμοδιότητα της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων στην αιρετή Περιφέρεια Πελοποννήσου

Η κυβέρνηση, δια μέσου του Αντιπροέδρου της, κ. Θεόδωρου Πάγκαλου και της αρμόδιας υφυπουργού Εσωτερικών, κ. Θεοδώρας Τζάκρη, αποφάσισαν την μεταφορά της αρμοδιότητας προσωρινής και οριστικής επίλυσης του ζητήματος των στερεών αποβλήτων της Πελοποννήσου από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση στην αιρετή Περιφέρεια Πελοποννήσου, κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 24 Μαρτίου στα γραφεία της αντιπροεδρίας της κυβέρνησης.

Σκύλος του έφαγε το πόδι την ώρα που κοιμόταν!

Ξύπνησε και βρέθηκε μπροστά σε ένα μακάβριο θέαμα...

Δεν πίστευε στα μάτια ένας 61χρονος διαβητικός άντρας από το Όρεγκον όταν ξύπνησε και αντίκρισε το πόδι του με δύο δάχτυλα και αρκετά κομμάτια του να λείπουν. Ο 61χρονος τηλεφώνησε σε σοβαρή κατάσταση στο νοσοκομείο και ενημερώνοντας για την κατάσταση του και μεταφέρθηκε εσπευσμένα για νοσηλεία. Σύμφωνα με τον κτηνίατρο το σκυλί πιθανότατα ήθελε να απαλλάξει τον ιδιοκτήτη του από τους νεκρούς ιστούς του διαβητικού ποδιού του, ενώ πιθανό είναι και το ενδεχόμενο το πόδι να τράβηξε την προσοχή του σκύλου εάν ήταν μολυσμένο ή με γάγγραινα. Το τετράποδο δεν ενεργούσε με κακία, είπε ο κτηνίατρος.

Παραδοσιακά επαγγέλματα που χάθηκαν


Τον καιρό εκείνο οι οικονομικές συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες, τα αγαθά λιγοστά και τα επαγγέλματα διαφορετικά από σήμερα. Τα ψυγεία δεν ήταν ηλεκτρικά, αλλά ξύλινα, και λειτουργούσαν με πάγο. Κάθε μέρα λοιπόν περνούσε ο παγοπώλης που εφοδίαζε με πάγο όλα τα σπίτια. Ο γαλατάς μοίραζε το γάλα, κατευθείαν από τις αγελάδες ,κι ο νερουλάς το νερό, που φυλασσόταν προσεκτικά στα αιγινίτικα κανάτια. Όλοι αυτοί οι πλανόδιοι επαγγελματίες γύριζαν τις γειτονιές τα δύσκολα εκείνα χρόνια μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, τότε που ο κόσμος ήταν πολύ λιγότερος από σήμερα και πιο φτωχός, για να μπορέσουν να ζήσουν. Όμως, καθώς περνούσε ο καιρός και ο τόπος μας προόδευε, τα επαγγέλματα αυτά άρχισαν σιγά σιγά να χάνονται.

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Σύμβουλος Μέρκελ:Η ύφεση θα σας φέρει στα πρόθυρα Εμφυλίου!

“Η Ελλάδα έχει μεγάλη έλλειψη ανταγωνιστικότητας…

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού υπάρχουν δύο λύσεις. Το ένα είναι τα σκληρά οικονομικά μέτρα, παράλληλα με μείωση μισθών και τιμών, τα οποία ωστόσο οδηγούν στην ύφεση. Κάτι τέτοιο θα φέρει την χώρα στα πρόθυρα εμφυλίου. Ο δεύτερος δρόμος είναι η έξοδος από το ευρώ, η υποτίμηση του νομίσματος της ώστε να αυξηθεί η ανταγωνιστικότητά της” λέει ο κ. Σιν. Ερωτηθείς αν η έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη θα προκαλέσει αποσταθεροποίηση του ευρώ, ο γερμανός οικονομολός δεν φαίνεται να φοβάται: “Δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό. Το ευρώ το αποσταθεροποιούν τα μεγάλα χρέη. Ίσως το ευρώ χωρίς την Ελλάδα να ήταν πιο ισχυρό παρά με τη συμμετοχή της” αναφέρει και προσθέτει ότι όποιος δρόμος και αν επιλεγεί θα είναι δύσκολος: “Όλα αυτά εγώ θα τα χαρακτήριζα μία γνήσια ελληνική τραγωδία”. Όσον αφορά το μέλλον της Ελλάδας, ο κ. Σιν αναφέρει ότι “η σημερινή λύση που ακολουθείται φέρνει αποτέλεσμα μέχρι και το 2013. Είναι πολύ πιθανό μετά την ημερομηνία αυτή να χρειαστεί πρόσθετη οικονομική βοήθεια. Χωρίς ανάπτυξη δεν μπορεί η χώρα να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες με τις δικές της δυνάμεις εκτός κι αν συμβεί κάποιο θαύμα” καταλήγει. trelokouneli.gr

Για όσους τρώνε σοκολάτες


Η σοκαλατοποιία ΙΟΝ είναι η μόνη που ανήκει ακόμα σε Έλληνα επιχειρηματία. Η ιστορία των τελευταίων ετών παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Πολλές φορές τον πλησίασαν μεγάλες πολυεθνικές για να αγοράσουν την επιχείρηση, η απάντηση του ήταν άμεση και χωρίς δεύτερη σκέψη. Μάλιστα λέγεται ότι κάποια στιγμή που τον πίεσαν υπερβολικά, αυτός τους είπε να του κάνουνε την προσφορά γραπτώς. 'Όπως και τους απάντησε γραπτώς.

«Η προσφορά σας δεν με ενδιαφέρει».

Επενδύει μόνο στην παραγωγή, τα έπιπλα των γραφείων είναι από την 10ετία του 60, θυμίζουν κάτι από ταινίες του Κωνσταντάρα. Η ποιότητα όμως των υλικών για αυτόν δεν χωράει συμβιβασμούς στο κόστος. 85 χρονών σήμερα ο επιχειρηματίας είναι κάθε μέρα μέχρι τις 6 το απόγευμα στο γραφείο και μέχρι πέρσι οδηγούσε μόνος του κάθε μέρα μέχρι την δουλειά, γνωρίζει προσωπικά και είναι φίλος με όλους τους εργαζόμενους στην επιχείρησή του οι οποίοι βέβαια πίνουν νερό στο όνομά του. Δεν προσλαμβάνει αλλοδαπούς αλλά μόνο Έλληνες και όσες φορές, αν του προτάθηκε συνεργασία με τούρκικη επιχείρηση, απλά δεν ασχολήθηκε. Επειδή ποτέ δεν του άρεσε η δημοσιότητα, δεν δίνω το όνομα του, αλλά ένα είναι σίγουρο ότι σπίτι μου μπαίνουν μόνο οι δικές του σοκολάτες . Ας μάθουμε να χρησιμοποιούμε τα Ελληνικά προϊόντα. (Αυτά που αξίζουνε). Δεν είναι κακό.

Posted by:Θόδωρος Σταυριανόπουλος

Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

«Ώρα της Γης, μια παγκόσμια αλυσίδα…»

Της Θέκλας Παρασκευούδη,
Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού περιβάλλοντος- ΕΟΠ
Για μια ώρα η ελληνική κοινωνία θα συμβάλλει ενεργά στην ολοκληρωμένη προσπάθεια που ξεκίνησε το 2007 από το Σίδνει της Αυστραλίας με τη συμμετοχή 2,2 εκατομμυρίων νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Η Ώρα της Γης έχει ταυτότητα. Σάββατο, 26 Μαρτίου, στις 8:30 το βράδυ, ενωνόμαστε. Κλείνουμε για μια ώρα τα φώτα, λειτουργώντας αυτόματα σαν μια παγκόσμια αλυσίδα υπέρ της προστασίας του πλανήτη. Σε μια κίνηση που μετατράπηκε σε παγκόσμιο κίνημα με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Η προσπάθεια βρήκε συμμέτοχους σε 35 χώρες.

Βρέθηκε ο εκλεκτός Αντι-Καντάφι των Αγγλογάλλων

Σπουδαγμένος στην Αμερική, νεοφιλελεύθερος και μάλιστα της απολύτης εμπιστοσύνης των ΗΠΑ, ο Μαχμούντ Τζιμπρίλ είναι μία προσωπική επιλογή του Νικολά Σαρκοζί ως ο πολιτικός της Λιβύης, ο οποίος καλείται να διαδραματίσει ρόλο «Αντικαντάφι» στην παρούσα κρίση. Την επιλογή των Ηλυσίων Πεδίων φαίνεται πώς στηρίζει και η Μεγάλη Βρετανία ενώ αναμφίβολα οι πετρελαϊκές εταιρείες της Δύσης δεν θα είχαν αντίρρηση να πριμοδοτήσουν μία τέτοια επιλογή.

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Γιαούρτι χύμα θα ...ξεπούλαγε αμέσως!!!

Ο παλιός γιαουρτάααααας!!!
Θυμήθηκα τον παλιό γιαουρτά που γύριζε στις γειτονιές και πουλούσε γιαούρτι από την μεγάλη τσανάκα που κουβάλαγε και ήταν δεμένη με δύο σκοινιά πάνω σε ένα κοντάρι που έβαζε στην πλάτη του. Γιαούρτι με την οκά....από τη στάνη στο Γαλάτσι.Έβγαιναν οι νοικοκυρές με τα κατσαρολάκια και αγοράζανε.... "Ο γιαουρτάαααας!!!!!" Φώναζε με όσα περισσότερα άλφα μπορούσε.Αργότερα έφερνε γιαούρτι σε μικρές τσανάκες της μισής και της μιας οκάς. Σκέφτηκα τον παλιό αυτόν επαγγελματία στην σημερινή εποχή να διαλαλεί το εμπόρευμά του κοντά σε συγκεντρώσεις Πολιτικών..... Θα ξεπούλαγε στο λεπτό!!!!
BY:ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ

Αστυνομικός σκύλος μαχαιρώθηκε από δουλέμπορο

Την επόμενη φορά που ο αρχηγός της Αστυνομίας θα τιμήσει αστυνομικούς που τραυματίστηκαν ή έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή τους την ώρα του καθήκοντος, θα πρέπει να δώσει τα εύσημα και σε ένα... τετράποδο. Ο λόγος για τον αστυνομικό σκύλο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αλεξανδρούπολης, που τραυματίστηκε στην προσπάθειά του να αφοπλίσει έναν δουλέμπορο και να βοηθήσει στην σύλληψή του. Τελικά τα κατάφερε, αν και δέχτηκε από τον διακινητή παράνομων μεταναστών μια μαχαιριά στην ράχη, που του άφησε μεγάλο τραύμα....
Όλα έγιναν τα ξημερώματα της Τρίτης στην περιοχή του Δέλτα του Έβρου, όταν αστυνομικοί της Ομάδας Δίωξης Λαθρομεταναστών της Α.Δ. Αλεξ/πολης σε συνεργασία με φινλανδούς αξιωματούχους της Frontex οργάνωσαν επιχείρηση για την σύλληψη δύο αλλοδαπών διακινητών και ενός λαθρομετανάστη. Ωστόσο, ο ένας δουλέμπορος, στην προσπάθειά του να αποφύγει τη σύλληψη, έκανε χρήση μαχαιριού με λάμα 25 εκατοστών σε βάρος του αστυνομικού σκύλου που κινήθηκε προς το μέρος του, με αποτέλεσμα ο σκύλος να δεχθεί πλήγμα στη ράχη.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ:Άνθρωποι που κοιμήθηκαν για 20, 30 & 70 χρόνια και ξύπνησαν!!!

Έχω στην κατοχή μου ένα «Ρόδο της Ιερουσαλήμ», που θα μπορούσε να είναι το ...φυτικό αντίστοιχο αυτού του νεκραναστημένου βατράχου
Πρόκειται για ένα φυτό της ερήμου, λίγο μεγαλύτερο από μια σφιγμένη γροθιά, το οποίο είναι τελείως ξερό και μαζεμένο στον εαυτό του (και το οποίο το έχω ήδη πάνω από επτά χρόνια). Φαίνεται σαν ένα κομμάτι τελείως ξερής θημωνιάς. Παρ’ όλα αυτά, αν τοποθετηθεί μέσα σε ένα πιάτο με νερό, έπειτα από περίπου μισή ώρα αρχίζει να κινείται και να ανοίγει διάπλατα, δεν είναι πια ξερό, πρασινίζει και βγάζει μικρά λευκά άνθη, και συνεχίζει να έχει αυτήν την εμφάνιση όσο είναι μέσα στο νερό, τελείως ζωντανό.

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Αποτελεσματικότατο καθάρισμα οθόνης!!!



Την κάνει πεντακάθαρη!!!
****************************
Καταπληκτικό:
Καθαρίστε την οθόνη σας τώρα,γρήγορα και εύκολα , κάνοντας κλικ: ΕΔΩ

Πώς και πότε γιορτάστηκε για πρώτη φορά η 25η Μαρτίου

Γράφει ο Γιώργος Δαμιανός
• Γιορτάστηκε το 1838 με πρωτοβουλία του Δημάρχου, ενώ η Κυβέρνηση δεν εκπροσωπήθηκε επίσημα.
• Ο Όθων ήταν αντίθετος να συνδυαστεί η επανάσταση με την εκκλησιαστική γιορτή του Ευαγγελισμού.
• Το παλάτι δεν επιθυμούσε έξοδα γιορτές την εποχή που οι Αγωνιστές δεν είχαν να φάνε.
• Το “υπερθέαμα”: εκατοντάδες νέοι με δαδιά ή λαδοφάναρα σχημάτισαν το “εν τούτω Νίκα” στο Λυκαβηττό, ενώ οι θεατές παρακολουθούσαν αποσβολωμένοι.
• Λέγεται ότι για την πρώτη γιορτή της 25ης Μαρτίου δαπανήθηκε μέρος των χρημάτων, που προοριζόταν για την ανέγερση του Πανεπιστημίου.
Η 25η Μαρτίου, ως ημέρα της εθνικής παλιγγενεσίας, γιορτάστηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα του 1838 και από τότε καθιερώθηκε με θρησκευτική ευλάβεια σε όλο το πανελλήνιο. Η καθιέρωση της εορτής οφείλεται στην επιμονή και το πείσμα του Δημάρχου της Αθήνας Δημ. Καλλιφρονά ( 1805 – 1879) [1, για τη βιβλιογραφία 24grammata.com ].

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Το λιμάνι των πειρατών...του Κέντρου της Αθήνας...

Η περιοχή «Γεράνι» που αποτελεί την «πίσω αυλή» του κέντρου της Αθήνας και ορίζεται από τις οδούς Αθηνάς-Ευριπίδου-Επικούρου-Πειραιώς. Σήμερα χαρακτηρίζεται από έντονη τάση γκετοποίησης και αυξημένη παραβατικότητα.Δηλαδή με απλάλόγια .... γίνεται της κακομοίρας.... Από την Δύση του ηλίου και μετά μπορείς να περάσεις μόνο με τεθωρακισμένο όχημα. Οι επιθέσεις σε πεζούς και αυτοκίνητα είναι ρουτίνα. Αγέλες εξαθλιωμένων λαθρομεταναστών μπαίνουν μπροστά στα αυτοκίνητα τα σταματάνε και βγάζουν έξω τους οδηγούς. Και τους ληστεύουν και τους χτυπάνε με λύσσα.... Την ίδια τύχη έχουν και οι πεζοί που θα κάνουν το λάθος να περάσουν βράδυ. Το "Γεράνι" σήμερα θυμίζει λιμάνι αιμοβόρων πειρατών......
By:ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ

Ανοιχτή Επιστολή για το λάδι

Του Θανάση Μαυρούλη

Προ τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη
Προς τους βουλευτές του νομού Μεσσηνίας κκ.
Δημήτρη Κουσελά
Αντώνη Σαμαρά,
Οδυσσέα Βουδούρη
Νάντια Γιαννακοπούλου
Γιάννη Λαμπρόπουλο
Προς όλους τους Δημάρχους Μεσσηνίας


Αξιότιμοι Κύριοι
Πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ζήτησε από τον οργανισμό( ΕΑΣ) που είχε παρουσιάσει την αίτηση τροποποίησης των προδιαγραφών του ελαιολάδου ΠΟΠ Καλαμάτας με την οποία ζητείτο (με την πλήρη συναίνεση ελαιοπαραγωγών και βιομηχάνων) η επέκταση της προστατευόμενης γεωγραφικής ζώνης παραγωγής σε όλο τον νομό Μεσσηνίας διευκρινήσεις μαζί με μια σειρά παρατηρήσεις ερωτώντας εμμέσως αν δεν επιθυμείτο και η καταχώριση ενός brand name καθώς και ο περιορισμός της τυποποίησης στην ίδια οριοθετημένη γεωγραφική ζώνη.

''Παιδιά πάρτε ομπρέλες, δεν μας φτύνουν, απλά β-ροχα-λίζει''

Ο γραμματέας και βουλευτής
του ΠΑΣΟΚ Μιχ.Καρχιμάκης προσελήφθη
στο υπουργείο Υποδομών!
Το νόμιμο είναι και ηθικό;
Ιδιαίτερη αγωνία διακατέχει τον κυβερνητικό εκπρόσωπο για τη διασφάλιση του μελλοντικού οικογενειακού εισοδήματος του γραμματέα και βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Μ.Καρχιμάκη, ο οποίος διορίστηκε ως υπάλληλος στο υπουργείο Υποδομών, όπου και μετατάχθηκε ως υπάλληλος της πρώην Ολυμπιακής Αεροπορίας. Θαυμάστε την απάντηση του Γ. Πεταλωτή στην ερώτηση που του έκαναν στο press room οι πολιτικοί συντάκτες σχετικά με τις μετατάξεις πολιτικών στελεχών που ήταν εργαζόμενοι στην πρώην "Ολυμπιακή". "Ο κ. Καρχιμάκης ήταν υπάλληλος της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Όπως όλοι οι υπάλληλοι της Ο.Α. μετατάχθηκε σε κάποιο υπουργείο, στο υπουργείο Μεταφορών. Αυτή είναι η δουλειά του. Όπως γνωρίζουμε οι βουλευτές έρχονται και παρέρχονται ως προς τη βουλευτική τους ιδιότητα και φυσικά κανείς δεν θα είχε την απαίτηση από έναν βουλευτή να σταματήσει να έχει επαγγελματικό μέλλον όταν σταματήσει να είναι βουλευτής".

Ο Καπνοδοχοκαθαριστής

Ο καθαριστής της καμινάδας ήταν παλιός επαγγελματίας που κατά τη δουλειά του ανήκε στη μαύρη φυλή και όταν πήγαινε στο σπίτι του και πλενόταν ήταν στη λευκή.Ο καθαριστής ή μάλλον οι καθαριστές, γιατί ήταν δυό και τρείς, ήταν ειδικοί στον καθαρισμό της καπνιάς της καμινάδας των σπιτιών, γραφείων, δημοσίων χώρων, ταβερνών, φούρνων και αλλού. Τα υλικά που χρησιμοποιούσαν ήσαν πρωτόγονα γιατί δεν υπήρχαν τα σημερινά βοηθήματα. Είχαν σκοινιά, αφάνες, τσαλιά, πανιά ξύστρες, σκάλες και γάντζους. Πήγαιναν σε κάποια οικοδομή και άρχιζαν την εργασία τους.Εκαναν αναγνώριση του χώρου. Κάποιος ανέβαινε στην κορυφή της καμινάδας και κρεμούσε ένα σκοινί. Ο άλλος που ήταν κάτω στο τζάκι, έδενε από το σκοινί τα φρόκαλα, τσαλιά, αφάνες και όσα άλλα είχε που θα μπορούσαν να ξύσουν την κάπνα που υπήρχε στο εσωτερικό της καμινάδας.Η μουτζούρα έπεφτε στο τζάκι και την μάζευαν και την έδειωχναν από αυτό. Επειδή πολλές φορές η κάπνα ήταν λαδωμένη και έπεφτε επάνω τους, δεν έβγαινε χωρίς σαπούνι. Επρεπε να πάνε στα σπίτια τους, να πληθούν με καφτό νερό για να βγεί. Δεν χρειαζόταν να τον ρωτήσεις τί δουλειά έκανε γιατί από τα ρούχα του και τη μουτζούρα του καταλάβαινες ότι ήταν καθαριστής μουτζούρας, καπνιάς καμινάδας και όχι μπαρουτοκαπνισμένος.
syllektiko-pazari.blogspot.com
ΟΤΕ ΠΑΤΡΑΣ-ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΥΛΩΝΑΣ

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Ντροπή σας, κύριοι

Η εκδίκηση της γυφτιάς...Την αδιαφορία, την ασέβεια και την απαξίωση για το πρόσωπο του εκλιπόντος στιχουργού και τραγουδιστή Μανώλη Ρασούλη, επέδειξε για μία ακόμη φορά η ελληνική Πολιτεία, αυτή τη φορά «δια στόματος» του ΔΣ του δήμου Αθηναίων. Μία δυσάρεστη έκπληξη περίμενε την οικογένεια του καλλιτέχνη, όταν η εκπρόσωπος της ΑΕΠΙ (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας), που είχε αναλάβει να διεκπεραιώσει τα διαδικαστικά της κηδείας, έθεσε προφορικό αίτημα στον Δήμο Αθηναίων, για να λάβει άδεια ταφής στο Ά Νεκροταφείο Αθηνών. Η γραμματέας του δημάρχου Γ. Καμίνη, κ. Μπακοβασίλη πληροφόρησε την εκπρόσωπο κ. Μαίρη Φασουλάκη, δικηγόρο και διευθύντρια Πολιτισμού και Επικοινωνίας της ΑΕΠΙ, ότι για να δοθεί η άδεια πρέπει να καταβληθεί το ποσό των 1.863,94 ευρώ. Απαντώντας στην εύλογη παρατήρησή της, ότι η απαίτηση αυτή αποτελεί προσβολή στο έργο και στη μνήμη του καλλιτέχνη, η κ. Μπακοβασίλη απάντησε ότι μόνο οι άποροι και οι άστεγοι απαλλάσσονται από την υποχρέωση να πληρώνουν για την ταφή.

Στο εδώλιο γιατί πετούσαν αυγά... στους γείτονες

Για διαφορές και φασαρίες μεταξύ γειτόνων, έχουμε ξανακούσει, αλλά για πέταγμα... λαχανικών και αυγών σε σπίτια γειτόνων, είναι η... πρώτη φορά. Και ακόμα πιο απίστευτο είναι το γεγονός ότι μία τέτοια υπόθεση απασχόλησε πρόσφατα τα δικαστήρια της Πάτρας!Και αυτό, όπως γράφει η εφημερίδα "Κόσμος", διότι τα «θύματα» αυτής της ενέργειας ενός γείτονα δεν άντεξαν άλλο και μετά από αλλεπάλληλες προειδοποιήσεις αποφάσισαν τελικά να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη, μπας και συνετιστεί ο γείτονάς τους. Ο οποίος, σύμφωνα με το κατηγορητήριο που σχηματίστηκε σε βάρος του, έχει κάνει το σπίτι των γειτόνων του να βρίσκεται στο... κακό του χάλι από τις ντομάτες και τα αυγά που έχει πετάξει! Η συγκεκριμένη διαμάχη εξετάστηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο της Πάτρας την προηγούμενη Τετάρτη και εντός ενός μηνός περίπου αναμένεται και η δικαστική απόφαση.

ΞΑΝΘΗ: Ο ληστής των ασανσέρ έκλεβε και στη συνέχεια χούφτωνε!

Αποκαλύψεις για τη δράση ενός 27χρονου που είχε γίνει εφιάλτης για τις γυναίκες της πόλης... Τον 27χρονο συνέλαβαν οι αστυνομικοί της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας της Αστυνομικής Διεύθυνσης Ξάνθης, σε βάρος του οποίου εκκρεμούσε δικαστική απόφαση, ενώ του απαγγέλθηκαν και κατηγορίες για δύο ληστείες και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας. Συγκεκριμένα, ο 27χρονος δράστης από την Ξάνθη, το βράδυ της περασμένης Τρίτης (15-03-2011) μπήκε σε ασανσέρ πολυκατοικίας και με την απειλή βίας αφαίρεσε από μια 25χρονη γυναίκα 220 ευρώ, θωπεύοντάς την παράλληλα σε διάφορα σημεία του σώματός της. Επίσης, το βράδυ της 3ης Μαρτίου με την ίδια μέθοδο (είσοδο σε ασανσέρ και απειλή χρήσης βίας) αφαίρεσε από 26χρονη γυναίκα το χρηματικό ποσό των 25 ευρώ και το κινητό τηλέφωνό της. Ο δράστης αναγνωρίστηκε από τις δυο γυναίκες και με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του από το Τμήμα Ασφαλείας Ξάνθης, προσήχθη στον εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.

dete.gr

Οι μπουγάδες...πίσω από την Αθηνάς...

Είχα καιρό να δώ μεταχειρισμένα ρούχα φρεσκοπλυμένα τσαλακωμένα της μπουγάδας να τα πουλάνε πίσω από την Αθηνάς.... Όταν φεύγει ο χειμώνας αρχίζουν και πάλι να εξαφανίζονται μυστηριωδώς τα απλωμένα ρούχα από τα σχοινιά στις γειτονιές.Καταγγελίες και που γίνονται θεωρούνται αστείες έστω και απλής καταγραφής στο βιβλίο συμβάντων όταν με καλάσνικοφ ληστεύουν για 20 ευρώ και σκοτώνουν όποιον προσπαθήσει να τους σταματήσει. "Πάρτε δύο ευρώ αυτό...τρία το άλλο...." Πουκάμισα... βρακιά.... φανέλες.... παντελόνια.... σεντόνια....πετσέτες..... Πάνω στο σεντόνι κατάχαμα διάλεγε ο κοσμάκης χωρίς να ρωτάει πολλά.... Τα πιτσιρίκια των ρομά τριγυρίζουν πιο πέρα στην λαχαναγορά τραβώντας φούστες και παντελόνια των περαστικών για βοήθεια.Οι Κινέζοι με τα μαγαζιά τους που πουλάνε επίσης ρούχα δεν τους θέλουν κοντά τους και κάθε τόσο βγαίνουν στην πόρτα και με νοήματα τους λένε να φύγουν.Σιγά που τους ακούνε.....Όλοι προσπαθούν να ζήσουν με κάθε τρόπο γράφοντας στα παλαιότερα των υποδημάτων τους κομψά....Νόμους
και διατάξεις..... Άνοιξε ο καιρός...ανοίγουν και οι δουλειές.....
By:ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η Επιχειρηματική Επίσκεψη Οικονομικών & Εμπορικών Ακολούθων Ξένων Πρεσβειών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

Με εξαιρετική επιτυχία ολοκληρώθηκε η ξενάγηση στην περιφέρεια Πελοποννήσου των 40 οικονομικών και εμπορικών ακόλουθων των ξένων πρεσβειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Συγκεκριμένα στην επίσκεψη σημειώθηκε η μεγαλύτερη συμμετοχή διπλωματών από τις προηγούμενες που έχουν υλοποιηθεί αφού την παρακολούθησαν διπλωμάτες από τις χώρες Γαλλία, Ουγγαρία, Σερβία, Μαυροβούνιο, Λίβανο, Κροατία, Ιταλία, Αυστρία, Τυνησία, Αίγυπτο, Πολωνία, Κορέα, Φινλανδία, Λιθουανία, Καναδά, Βουλγαρία, Ρωσία, Μοντενέγκρο, Βοσνία Ερζεγοβίνη, Βραζιλία, Βουλγαρία, Κίνα, Κούβα, Κύπρο, Ινδία, Κουβέιτ, Μεξικό, Μολδαβία, Σλοβακία, Ισπανία, Ρουμανία, Νότιο Αφρική, Ταϊπέι, Ηνωμένο Βασίλειο, Ολλανδία και Σλοβενία.

Κοριτσάκι με 8 άκρα μετενσάρκωση του Βισνού!

Η γενετική ανωμαλία ενός κοριτσιού στην Ινδία την έχει κάνει θεό...
Ένα κοριτσάκι με μια απίστευτη ανωμαλία γεννήθηκε στην Ινδία και οι γονείς της, αλλά και όσοι το βλέπουν, θεωρούν ότι το κορίτσι είναι μετενσάρκωση του θεού Βισνού. Το κορίτσι γεννήθηκε με 8 άκρα καθώς στο σώμα της είναι κολλημένο και το νεκρό σώμα του δίδυμου αδερφού της. Ο θεός Βισνού του Ινδουισμού απεικονίζεται με 4 χέρια και δυο πόδια κι έτσι θεωρούν τη μικρή ως τη μετενσάρκωσή του. Μάλιστα, το κορίτσι γεννήθηκε την μέρα που γιορτάζεται ο Βισνού στην Ινδία, κάτι που το θεώρησαν ως ένα ακόμα σημάδι. Οι γιατροί ωστόσο έχουν διαφορετική άποψη, καθώς τονίζουν ότι αν το κοριτσάκι δεν υποβληθεί άμεσα σε εγχείρηση δε θα μπορεί να περπατήσει, ενώ δε θα μπορέσει να ζήσει πάνω από 10 χρόνια. Η Λακσίμι, όπως είναι το όνομα της μικρής, είναι ενωμένη με τον δίδυμο αδερφό της στη λεκάνη, ενώ έχει ξεχωριστή σπονδυλική στήλη, χέρια και πόδια κάτι που κάνει δυνατή την αποκόλληση του νεκρού σώματος.
newstoday