Μια φωτογραφία του Thomas Hoepker από εκείνη τη σκοτεινή μέρα, μιας παρέας πέντε ατόμων που μοιάζουν τόσο ανέμελα μπροστά στην καταστροφή ήταν αδύνατο να μην προκαλέσει έντονες συζητήσεις. Ο φωτογράφος του Magnum όταν απαθανάτισε τη στιγμή είχε την εξυπνάδα να καταλάβει ότι δεν έπρεπε να την δημοσιοποιήσει αμέσως. Μόνο το 2006, στην 5η επέτειο από τις επιθέσεις και ενώ δεν την είχε δημοσιεύσει σε βιβλίο για την 11η Σεπτεμβρίου, τη δημοσιοποίησε και προκάλεσε έντονη αντιπαράθεση.
Αυτό το ανέμελο πικ νικ μιας παρέας Νεουορκέζων με φόντο τον όλεθρο προκάλεσε και την κριτική του αρθρογράφου των New York Times Frank Rich που είδε στη φωτογραφία μια αλληγορία για την ανησυχητική εικόνα της Αμερικής που δεν πήρε το μάθημα της από εκείνη την ημέρα, δεν άλλαξε ως έθνος, δεν μεταρρυθμίστηκε. “Οι νέοι σε αυτή τη φωτογραφία, δεν είναι ανάλγητοι, είναι απλά Αμερικανοί”, έγραψε ο Rich. Με άλλα λόγια, γράφει ο Jonathan Jones στον Guardian, στο άρθρο του με τίτλο “The meaning of 9/11's most controversial photo”, μια χώρα που πιστεύει στην πρόοδο, απολαμβάνει τον ήλιο παρά την σκηνή της σφαγής που σημαδεύει την ωραία ημέρα.Δείτε περισσότερα
Αυτό το ανέμελο πικ νικ μιας παρέας Νεουορκέζων με φόντο τον όλεθρο προκάλεσε και την κριτική του αρθρογράφου των New York Times Frank Rich που είδε στη φωτογραφία μια αλληγορία για την ανησυχητική εικόνα της Αμερικής που δεν πήρε το μάθημα της από εκείνη την ημέρα, δεν άλλαξε ως έθνος, δεν μεταρρυθμίστηκε. “Οι νέοι σε αυτή τη φωτογραφία, δεν είναι ανάλγητοι, είναι απλά Αμερικανοί”, έγραψε ο Rich. Με άλλα λόγια, γράφει ο Jonathan Jones στον Guardian, στο άρθρο του με τίτλο “The meaning of 9/11's most controversial photo”, μια χώρα που πιστεύει στην πρόοδο, απολαμβάνει τον ήλιο παρά την σκηνή της σφαγής που σημαδεύει την ωραία ημέρα.Δείτε περισσότερα