Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Βίωσε τον ρατσισμό στο Miami

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή πήγε ταξίδι του μέλιτος σε όμορφα, εξωτικά μέρη και εκεί της φέρθηκαν «κάπως», επειδή ήταν Ελληνίδα.
«Το καλοκαίρι που κάναμε το ταξίδι του γάμου μας στο εξωτερικό, όταν λέγαμε ότι είμαστε από την Ελλάδα, μας κοιτούσαν είτε με οίκτο είτε με περιέργεια του τύπου “Έχετε λεφτά και ταξιδεύετε;” Αυτό με στεναχώρησε και με πείραξε πάρα πολύ, γιατί νιώθω περήφανη που είμαι Ελληνίδα και ξέρω ότι αυτός ο λαός, όπως δημιούργησε τον πολιτισμό πριν από χιλιάδες χρόνια, έτσι μπορεί να δημιουργήσει ανά πάσα στιγμή πολύ όμορφα πράγματα». Έπρεπε να τους απαντήσει: «Ναι λεφτά υπάρχουν και πάμε και ταξίδια». Κινδυνεύουμε να χάσουμε τη Σταματίνα εξαιτίας της άτιμης της κρίσης;
«Δεν σου κρύβω ότι αν δεν ήμουν κατασταλαγμένη στην προσωπική μου ζωή, ίσως να σκεφτόμουν να φύγω στο εξωτερικό. Θεωρώ ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό η γενιά μου και η προηγούμενη από τη δική μου να νιώθουν εγκλωβισμένες και να σκέφτονται τη λύση του εξωτερικού».

By: Λοιπόν
Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος 
zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου