Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Η ΣΠΑΝΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΚΑΣ ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ ΣΤΑ “ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΝΕΑ” ΤΟ 1936

Μαρίκα Κοτοπούλη
Πότε πρωτοπαίξατε στο θέατρο;
-Κάθε βράδυ πρωτοπαίζω.
-Ποιά ηλικία είχατε τότε;
-Τη σημερινή μείον τα χρόνια που έζησα.
-Ποιο από τα έργα που παίξατε προτιμάτε;
-Το καλλίτερο.
-Ποιο ελληνικό έργο προτιμάτε;
-Το φράγμα του Μαραθώνος.
-Ποιος Έλληνας συγγραφέας σας αρέσει;
-Ο λογιστής του θεάτρου μου, όταν το έργο έχει επιτυχίαν.
-Ποιος ξένος;
-Ο γείτονάς μου.
-Ποιο απ’ όλα τα βιβλία προτιμάτε;
-Τον Τζελεμεντέ.
-Τι διαβάζετε τώρα;
-Τις ερωτήσεις σας.
-Ποια είνε η πιο μεγάλη σας ευχαρίστησις;
-Όταν με στενεύουν τα παπούτσια μου.
-Τι σας δυσαρεστεί ιδιαιτέρως;
-Όταν κερδίζω πολλά χρήματα.
-Ποιο φαγητό προτιμάτε;
-«Του φτωχού τ’αρνί…»
-Τι φαί δεν σας αρέσει;
-Το ανωτέρω.
-Τρώτε πολύ;
-Αναλόγως των εισπράξεων του θεάτρου μου.
-Τι πίνετε;
-Τσιγάρο.
-Ποια είνε η καλλίτερη στιγμή της ημέρας σας;
-Η νύξ.
-Πόσες ώρες κοιμάσθε;
-Εννοείτε ορθία;
-Τι ώρα ξυπνάτε το πρωί;
-Απαντήστε μου πρώτα στην ανωτέρω ερώτησι.
-Σας αρέσει ο περίπατος;
-Οι ορειβασίες, ξυπόλυτη.
-Τι ιδέαν έχετε δια τα σπορ;
-Τι εννοείτε;
-Γυμνάζεσθε καθόλου;
-Εις την Αγγλικήν.
-Ποίαν ηθοποιόν προτιμάτε;
-Την Κυβέλη υπό τον όρο κι’εκείνη να πη εμένα.
-Πηγαίνετε στον κινηματογράφο;
-Κάθε πρωί.
-Ποίος αστήρ σας αρέσει;
-Ο ήλιος του Ιουλίου.
-Σας αρέσουν τα ταξείδια;
-Του Ιουλίου Βερν.
-Σας αρέσει η μουσική;
-Το ραδιόφωνο ως… έπιπλο.
-Ποίον συνθέτη προτιμάτε;
-Τον κατασκευαστή του … ανωτέρω.
-Ποίος ζωγράφος είνε της αρεσκείας σας;
-Ο Συνοικισμός, γι’ αυτό και τον κατοικώ.
-Τι αγαπάτε πιο πολύ στον κόσμο;
-Τον πολύ κόσμο στο θέατρό μου.
-Ποια είνε η αναψυχή σας;
-Δυό παραστάσεις την ημέρα και πρόβα το πρωί.
-Είσθε προληπτική;
-Όταν βλέπω άδειο το θέατρό μου υποπτεύομαι πως κάτι κακό συμβαίνει.
-Τι φοβάσθε περισσότερο;
-Τα ποντίκια και τους κακούς συγγραφείς.
-Τι είνε η αδυναμία σας;
-35 οκάδες.
-Τι προτιμάτε; Τις ξανθές ή τις μελαχροινές;
-Θα ρωτήσω τον άνδρα μου και θα σας πω.
-Τα γαλανά μάτια η τα μαύρα;
-Ίδε ανωτέρω.
-Θέλετε να είσθε πλουσία;
-Θεός φυλάξοι.
-Κινδυνεύσατε ποτέ στη ζωή σας;
-Όταν έπαιζα την Δυσδαιμόνα με τον Γαβριηλίδη Οθέλλο.
-Έχετε αδυναμία σε κανένα ζώο;
-Η μετριοφροσύνη μου με εμποδίζει να σας απαντήσω.
-Έχετε τίποτε για μασκότ;
-Το πρώτο μαξιλάρι που μου ρίξανε.
-Τι συχαίνεσθε περισσότερο;
-Τους φλύαρους, τους φαγάδες, αυτούς που τα ξέρουν όλα και… τα σκόρδα.
-Αυτό τον καιρό έχετε καμμιά ιδιαίτερη επιθυμία;
-Είσθε αδιάκριτος.
-Τι θα παίξετε τώρα;
-Κουν-Καν.
-Ποιες είνε οι επιδιώξεις σας;
-Να κερδίσω.
ΠΠ

olympiada

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου