Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Βάνα Μπάρμπα: «Το ταλέντο μου είναι το στήθος μου»!

Την αυτοβιογραφία της ετοιμάζει η Βάνα Μπάρμπα, ρίχνοντας άπλετο φως σε πολλές άγνωστες πτυχές της ζωής της. 
Όπως αναφέρει το περιοδικό Ciao, η δημοφιλής ηθοποιός έχει γράψει ήδη το μεγαλύτερο μέρος του αυτοβιογραφικού βιβλίου της, το οποίο είναι γεμάτο από ερωτικές και σεξουαλικές λεπτομέρειες για τη ζωή της. 
Η ίδια μέσω του βιβλίου αναφέρεται στην σεξουαλική παρενόχληση που δέχθηκε παλαιότερα από καναλάρχη, στους...
ισχυρούς άνδρες που πέρασαν από την καρδιά της, ενώ δεν διστάζει να παραδεχθεί πως θα έκανε έρωτα με έναν gay, καθώς όλοι οι άνθρωποι κρύβουν μέσα τους δύο πλευρές - την αρσενική και τη θηλυκή. Επιπλέον, η γυναίκα - σύμβολο του sex αποκαλύπτει πως έχει δοκιμάσει μέχρι στιγμής όλα τα είδη ναρκωτικών ενώ εξομολογείται δημόσια πως «Εμένα το ταλέντο μου είναι το στήθος μου...»!

1 σχόλιο:

  1. δηκοτης ειναι οπος θελη το κοντρολαρη τετχια ηφεστηα βρααααααααααααααααααααααααααααααζουν τα γραφωμενατης δηχνη πος δεν αρκουνταν μαι εναν αντρα ευχωμαι ναναι καλα να την χαλβαδγιαζουμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή