Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Τόλης Βοσκόπουλος: «Με αγαπήσατε ξαφνικά;»

Την πρώτη του δημόσια εμφάνιση, μετά τη δικαστική διαμάχη για τις οικονομικές οφειλές του στο Δημόσιο, αλλά και τις φήμες που ήθελαν τον γάμο του με την Άντζελα Γκερέκου να περνά κρίση, έκανε ο Τόλης Βοσκόπουλος το βράδυ του Σαββάτου.

Ο 71χρονος τραγουδιστής διασκέδασε, χωρίς τη σύζυγό του, στο νυχτερινό χώρο S Club @ Αθηνών Αρένα, όπου εμφανίζεται ο Σάκης Ρουβάς. Κατά την έξοδό του, τον συνάντησε η κάμερα του STAR, αν και στις απαντήσεις του ήταν φειδωλός. Ο ίδιος, που ετοιμάζεται για τις νυχτερινές του εμφανίσεις με τον Αντώνη Ρέμο, δήλωσε πως δεν του έχει λείψει η Αθήνα, ο κόσμος και η νυχτερινή ζωή: «Γιατί να μου λείψει; Εγώ εδώ ήμουν πάντα κι εδώ είμαι. Κι εδώ θα είμαι» ανέφερε. Όταν ρωτήθηκε για τη συνεργασία του με τον Αντώνη Ρέμο και αν εκείνος θα του μάθει πολλά πάνω στο τραγούδι, είπε: «Τι να πω για τον Αντώνη; Δεν τον ξέρετε; Δεν χρειάζεται τίποτα να του μάθω, αυτός ξέρει πολλά».

Η αμηχανία του μπροστά στην κάμερα, σύμφωνα με το δελτίο του STAR, ήταν εμφανής. Μάλιστα, δεν δίστασε να εκφράσει και τη δυσαρέσκειά του στον δημοσιογράφο που τον συνάντησε: «Με αγαπήσατε ξαφνικά; Είσαστε ψεύτες! Δεν με αγαπάτε» τόνισε και επιφυλάχθηκε να εξηγήσει τους λόγους: «Θα σας πω άλλη φορά!» είπε και αποχώρησε με το αυτοκίνητό του.
ΠΗΓΗ: Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου