Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Mε τον ΟΤΕ η Ελλάδα, όχι μόνο θα ήταν σε θέση να ξεπληρώσει όλα τα χρέη, αλλά και να αποταμιεύσει και κάμποσα ρέστα!!!



Posted by:Jean Kourabas
Ο μεγαλύτερος και επικερδέστερος δημόσιος οργανισμός τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ), και μάλιστα ο κυρίαρχος παίκτης στα Βαλκάνια ξεπουλήθηκε στους Γερμανούς το 30% του μετοχικού κεφαλαίου στην Deutche Telekom (DΤ).

Σύμφωνα με τον νόμο, μετά την πώληση των μετοχών, το Ελληνικό δημόσιο σήμερα ελέγχει μόνο το 20% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΤΕ. Ο μέχρι πρόσφατα εθνικός μας φορέας ΟΤΕ διαθέτει μια τεράστια πελατειακή βάση, από την οποία καταγράφει πάνω από 35 δις Ευρώ τζίρο το χρόνο, χάρη στην τεχνολογία και τεχνογνωσία με την οποίαν επένδυσε στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και των πρώην Ανατολικών χωρών της Ευρώπης.

Για το ξεπούλημα του ΟΤΕ (και όχι μόνο), η εντολή δόθηκε από τους συνήθους ύποπτους, τους κλειδοκράτορες της νέας τάξης πραγμάτων.

Το γεγονός πως ο Εθνικός μας φορέας ΟΤΕ ο οποίος είναι τεράστιας στρατηγικής συμμαχίας για την χώρα, ξεπουλήθηκε για ένα κομμάτι ψωμί στους Γερμανούς, ήταν ως αποτέλεσμα ομολογιακού δανείου του Γερμανικού δημοσίου προς την Ελλάδα, με σκοπό να μπει τότε η χώρα στην Νομισματική Ένωση.

Έτσι λοιπόν οι Γερμανικές τράπεζες, έχουν χαρτοφυλάκιο του Ελληνικού δημοσίου αξίας πάνω από 65 δις Ευρώ. Δηλαδή, χρέη που οφείλει η Ελλάδα στο Γερμανικό δημόσιο. Ωστόσο η αξία του ΟΤΕ σήμερα ξεπέρασε το 1 τρις εκ. Ευρώ.

Με απλά μαθηματικά και μόνο με τον ΟΤΕ η Ελλάδα, όχι μόνο θα ήταν σε θέση να ξεπληρώσει όλα τα χρέη, αλλά και να αποταμιεύσει και κάμποσα ρέστα, αν και εφόσον διαπραγματευόταν έξυπνα , κυρίως όμως προς το συμφέρον της Ελλάδος.

Αντί αυτού, για μια χούφτα Ευρώπουλα τον ξεπουλήσαμε στο Γερμανικό όμιλο D.T, ο οποίος αρχικά απέκτησε το 30% του μετοχικού κεφαλαίου του ΟΤΕ, για να προχωρήσει στην συνέχεια στην απόκτηση του 80% του μετοχικού κεφαλαίου, αποκτώντας έτσι και τον έλεγχο του ΟΤΕ, βάσει των μυστικών διαπραγματεύσεων που γίνονται από τον επικεφαλής της D.T και τον Έλληνα Υπουργό Οικονομικών.

Η D.T εκτός από το 30% του ΟΤΕ, απέκτησε παράλληλα και τα περιουσιακά, τα ακίνητα του ΟΤΕ, που υπολογίζονται πάνω από 10 δις Ευρώ. Μια τελείως ξεχωριστή και επικερδής επιχείρηση για τους Γερμανούς. Δεν είναι τυχαίο πως η D.T ίδρυσε άμεσα Real State για ενοικίαση και πώληση αυτών των ακινήτων.

Έτσι λοιπόν οι Γερμανοί θα ξεπουλούν σιγά - σιγά την περιουσία του Ελληνικού λαού ο οποίος στήριξε για δεκαετίες, και συνεχίζει να το κάνει, αφού παρέμεινε ως πελάτης στην νέα εταιρεία ΟΤΕ Α. Ε – D.T, με αποτέλεσμα η Telekom να αγνοεί τις ιδιαιτερότητες της Ελληνικής αγοράς, την ιδιοσυγκρασία του Έλληνα καταναλωτή, εφαρμόζοντας σκληρή γραμμή απέναντι στο μεγάλο συνδρομητικό πελατολόγιο της σταθερής τηλεφωνίας του ΟΤΕ, κόβοντας άμεσα την επικοινωνία όταν ο λογαριασμός ξεπεράσει τα 100 Ευρώ, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε στο παρελθόν που δινόταν περιθώριο 10 ημερών για την αποπλήρωση, προτού διακοπεί.

Ύστερα από το νταλαβέρι και σε καμιά περίπτωση “deal” ξεπουλήματος, η σημερινή μορφή της νέας εταιρείας ΟΤΕ Α.Ε – D.T εξακολουθεί να εισπράττει πάγια τέλη από τον λογαριασμό εκατομμυρίων καταναλωτών. Και αυτό είναι μέγα θέμα για το οποίο κανείς δεν απαντά στο ερώτημα, γιατί δεν καταργήθηκε το υποχρεωτικό πάγιο τέλος από τους λογαριασμούς του ΟΤΕ Α.Ε – D.T.

Διότι, σύμφωνα με τον νόμο της Ε. Ένωσης περί ανταγωνιστικότητας απαγορεύονται ρητά τα πάγια τέλη στα τιμολόγια των καταναλωτών. Επομένως η είσπραξη πάγιων τελών από τον ΟΤΕ Α.Ε – D.T θεωρείτε καθαρά εισπρακτικό μέτρο, βάσει της Ευρωπαϊκής ντιρεκτίβας στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς. Είναι νόμοι της Ε. Ένωσης τους οποίους η Ελλάδα όποτε θέλει τους εφαρμόζει πιστά, και όποτε δεν την βολεύει κάνει την πάπια.

Μια τέτοια πάπια πληρώσαμε πολύ ακριβά, και εννοούμε τον Εθνικό αερομεταφορέα μας την Ολυμπιακή, που έφαγε κάμποσα εκατομμύρια Ευρώ πρόστιμο από την Ε. Ένωση, λόγω της παράνομης χρηματοδότησης της από το δημόσιο.

Ότι ακριβώς συμβαίνει σήμερα με τον ΟΤΕ Α.Ε – D.T για την είσπραξη πάγιων τελών στα τιμολόγια των καταναλωτών,

Απορίας άξιον είναι πως οι δεκάδες καταναλωτικές οργανώσεις που ξεφύτρωσαν στην Ελλάδα καμιά τους δεν προσέφυγε μέχρι σήμερα στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια, για να σταματήσει τους νταβατζήδες να τα οικονομούν με το έτσι θέλω, εις βάρος των καταναλωτών, εν μέσω τεχνητής οικονομικής κρίσης της χώρας.

Δεν διανοείται ένας λογαριασμό των εταιρειών ΟΤΕ Α.Ε – D.T να εμφανίζει πχ,για τηλεφωνικές συνδιαλέξεις 6 Ευρώ, και πάγια τέλη στον ίδιο λογαριασμό 40 Ευρώ, τα οποία εισπράττει προκαταβολικά για τους επόμενους μήνες, επιπλέον χρεώνει ακόμα και την συντήρηση των τηλεφωνικών γραμμών με 3 Ευρώ, αντί να παρέχεται δωρεάν, όπως άλλωστε όφειλε να κάνει.

Αυτό το ληστρικό φαινόμενο σε καμιά άλλη χώρα της Ευρωζώνης δεν υπάρχει. Όσο για τους εκάστοτε πολιτικούς μας, τόσα χρόνια δεν άσκησαν καμιά κριτική και συζήτηση στην βουλή για την κατάργηση των πάγιων τελών από τα τιμολόγια ΟΤΕ Α.Ε – D.T όπως μας υποχρεώνει δια νόμου η Ε. Ένωση. Ούτε πρόκειται να ασχοληθούν όσο έχουν στα γραφεία τους δωρεάν υπηρεσίες από τον ΟΤΕ Α.Ε – D.T, που όμως και αυτά τα πληρώνει ο Έλληνας καταναλωτής.

Οι δε Γερμανοί συνέταιροι μας χωρίς να βάλουν ζεστό χρήμα για την απόκτηση του ΟΤΕ, ήδη έχουν κάνει απόσβεση μέσα σε ένα χρόνο από τα 35 δις Ευρώ, τζίρο του ΟΤΕ, ο οποίος το 2007 πούλησε και το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της θυγατρικής του infote (υπηρεσία καταλόγου) έναντι 300.000.000 Ευρώ στις εταιρείες Rhone Capital LLC (85%) και την Zarkona Trading Limited (15% του μετοχικού κεφαλαίου), η οποία αποτελεί εταιρικό σχήμα που έχει συσταθεί με στόχο της συμμετοχή εξαγοράς επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στην Ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων (τι μας λέει αυτό, ότι είναι όλα καλά προγραμματισμένα για τον γενικό ξεπούλημα της χώρας).

Κάπως έτσι τα παραπάνω μου εξήγησε ανώτερο στέλεχος χρηματιστηριακού ομίλου των ΗΠΑ. Έτσι εξηγείται πως και γιατί μπήκε η Ελλάδα στην ζώνη του Ευρώ, Μπήκαμε γυμνοί και δαρμένοι, αφού προηγουμένως ξεπουλήθηκε και όλο το χρυσάφι – ασήμι της τράπεζας της Ελλάδος επί εποχής Κ. Σημίτη, όπως και πολλές άλλες επικερδείς δημόσιες επιχειρήσεις, τις οποίες φρόντισαν πρώτα μεθοδικά να χρεοκοπήσουν.

Παράδειγμα η περίπτωση της Ελληνικής Βιομηχανίας Αεροσκαφών (ΕΒΑ) η οποία σήμερα θα μπορούσε να κατασκευάζει αεροπλάνα σε συνεργασία με την εταιρεία Loοckheed για την οποίαν πληροφορούμε ότι όπου νάνε θα ξεπουληθεί.

Για μια χούφτα Ευρώπουλα θα ξεπουληθούν και πολλές άλλες επιχειρήσεις του δημοσίου, χάνοντας έτσι θέσεις εργασίας, και ανεβάζοντας κατακόρυφα την λίστα των ανέργων.

Η δε περιβόητη ανάπτυξη της χώρας μοιάζει με κακόγουστο ανέκδοτο .

Την ίδια ώρα εν μέσω κρίσης και ψαλιδίσματος του 14ου μισθού, τα μπακιρένια “boys” του ΟΤΕ σήμερα είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι, με ετήσιες απολαβές (χωρίς bonus και prim )που ξεκινούν από 580.000 Ευρώ αυτές του προέδρου ο οποίος μάλιστα έχει και στην πλάτη του δύο ποινικές διώξεις σε βαθμό κακουργήματος (Α) από την πανάκριβη σύμβαση τεχνικής υποστήριξης που σύναψε ο ΟΤΕ το 2004 με τους “Εθνικούς” προμηθευτές Siemens και intracom. Β) Το σκάνδαλο που είχε καταγγείλει στον εισαγγελέα το ΠΑΣΟΚ, με μηνυτήρια αναφορά βουλευτών του στην υπόθεση εξαγοράς από τους Γερμανούς με υπερβολικό τίμημα).

Πέρα του ότι ο ΟΤΕ είναι εθνικής σημασίας για την χώρα, ωστόσο κατά την πώληση του μετοχικού κεφαλαίου, δεν καλύφθηκε ούτε και στο ελάχιστο η αναγκαία εποπτεία του δικτύου του ΟΤΕ, για την ασφάλεια των επικοινωνιών και του απορρήτου των συνδιαλέξεων, με αποτέλεσμα οι Γερμανοί μόλις έβαλαν πόδι στον ΟΤΕ σύνδεσαν το δίκτυο του, με το δίκτυο της D. Telecom στην Γερμανία όπου είναι εγκατεστημένα σε πλήρη λειτουργία υπερσύγχρονα συστήματα μόνιμης παρακολούθησης των συνδιαλέξεων της Siemens, και χωρίς να έχει η Ελληνική πλευρά στην πραγματικότητα την δυνατότητα εποπτείας της ασφάλειας των επικοινωνιών.

Στο δόγμα της εξυγίανσης και ανάπτυξης της χώρας (κούφια λόγια χωρίς περιεχόμενο) το νταλαβέρι με το ξεπούλημα του ΟΤΕ, αλλά και πολλών άλλων δημοσίων επιχειρήσεων, οι εκάστοτε πολιτικοί μας κατάφεραν και έκαναν την Ελλάδα ένα ξένο προτεκτοράτο, το οποίο κερδίζει δις Ευρώ από τις πλάτες του φιλότιμου Ελληνικού λαού, και κάνουν σουρωτήρι την Ελλαδίτσα μας, η οποία μέχρι πρόσφατα ήταν ένα παγκόσμιο φαινόμενο, ενώ σήμερα είναι μια φτωχή χώρα, χάρη στα φτωχά μυαλά του κατεστημένου.

“…Αχ Ελλάδα καημένη,

έτσι σε αποκαλούν οι ξένοι..”

Αυτό είναι το σουξέ των Γερμανών και κάθε κερδοσκόπων , υπηρετών της νέας τάξης πραγμάτων, που έχουν ως σκοπό να φάνε με μια μπουκιά, ότι απέμεινε Εθνικό και Ελληνικό!!!!!!!!!!



ΠΗΓΗ: http://www.elliniko-fenomeno.gr

Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

«ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ»

ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟΔΗΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ (ΣΑΕ)
WORLD COUNCIL OF HELLENES ABROAD (SAE)

Δρ. Όλγα Σαραντοπούλου
Γραμματέα


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ»
«ΒΗΜΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΗΜΟ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ»


Στις εργασίες του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Τηλεοπτικών Σταθμών Περιφέρειας με τον τίτλο : « Η Περιφέρεια στο Επίκεντρο», συμμετείχε η Δρ. Όλγα Σαραντοπούλου, Γραμματέας του Παγκοσμίου Συμβουλίου Απόδημου Ελληνισμού. Στο συνέδριο, που έλαβε χώρα στην Αθήνα, η κα Σαραντοπούλου παρουσίασε ομιλία με θέμα : «Περιφερειακοί τηλεοπτικοί σταθμοί και Ελληνισμός της Διασποράς» όπου μίλησε για την σημασία των Περιφερειακών Τηλεοπτικών Δικτύων ως φορέων Πολιτισμού και γνώσης, ως μέσον διασύνδεσης των τοπικών κοινωνιών και με τον Ελληνισμό της Διασποράς. Κατέθεσε δε, συγκεκριμένες προτάσεις για την δικτύωση της Τηλεόρασης της Περιφέρειας με τον Ελληνισμό της Διασποράς, οι οποίες αφορούν στην ενίσχυση της αμφίδρομης επικοινωνίας και ενημέρωσης για θέματα που αφορούν και στον Απόδημο Ελληνισμό, την σφυρηλάτηση συνεργασιών στον πολιτιστικό και εκπαιδευτικό τομέα, και την ανάπτυξη κοινών πρωτοβουλιών για την τουριστική προβολή και την επιχειρηματική δράση στην Περιφέρεια.
Η Γραμματέας του ΣΑΕ χαρακτήρισε μεγάλη δύναμη της Ελλάδας τους Έλληνες της Διασποράς για τους οποίους το μητροπολιτικό Κέντρο αποτελεί σημείο αναφοράς, όπως διευκρίνισε, ως τόπος καταγωγής ως ιδέα και ουσία πατρίδας. Επεσήμανε ότι αυτή η σχέση μπορεί να καλλιεργηθεί περισσότερο και μέσω των τηλεοπτικών σταθμών της περιφέρειας, που προσφέρουν βήμα διαλόγου για τον Ελληνισμό της Διασποράς, ενώ ο Απόδημος Ελληνισμός είναι η πλατφόρμα διασύνδεσής τους με την παγκόσμια κοινότητα. Πρότεινε δε, προκειμένου να ενισχυθεί αυτή η αμφίδρομη σχέση, την δημιουργία συνεργασιών μεταξύ σταθμών της περιφέρειας με τα ομογενειακά ΜΜΕ σε όλον τον κόσμο.
Η κα Σαραντοπούλου υποστήριξε ότι ο ρόλος που διαδραματίζουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί της περιφέρειας αναφορικά με τους Έλληνες του εξωτερικού, έχουν να κάνουν πρωτίστως με την ενημέρωσή τους για τα τεκταινόμενα στην πατρίδα τους, αλλά και την διατήρηση του ιδιαίτερου πολιτιστικού χαρακτήρα που διαθέτει κάθε περιφέρεια της Ελλάδας. Εξίσου σημαντικό, χαρακτήρισε τον ρόλο τους στην ανάπτυξη και ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας με την ενίσχυση όλων των μορφών τουρισμού, όπως είναι ο εκπαιδευτικός, ο θρησκευτικός, ο πολιτιστικός τουρισμός, με την συνδρομή και του Ελληνισμού της Διασποράς. Ενώ, ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάπτυξη επιχειρηματικών συνεργασιών και την δημιουργία θετικού κλίματος με σωστή ενημέρωση και από τους αρμόδιους φορείς της Περιφέρειας, για την προσέλκυση επενδύσεων και την προώθηση των τοπικών προϊόντων.
Η Δρ. Σαραντοπούλου απεύθυνε έκκληση προς τους αρμόδιους φορείς να αγκαλιάσουν την προσπάθεια ανάδειξης των τοπικών και περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών και να προτάξουν την συνεργασία τους με τα Ομογενειακά Μέσα Ενημέρωσης, έτσι ώστε έμπρακτα όλοι μαζί με ενότητα και με ομοψυχία μαζί με την τοπική αυτοδιοίκηση, την εκκλησία, τις ομογενειακές οργανώσεις μας ανά τον κόσμο να φέρουνε κοντά τους Έλληνες Ομογενείς όσο και τους φιλέλληνες. Έτσι θα ενισχυθεί η οικονομία της περιφέρειας, θα αναδειχθεί ο πολιτισμός , αλλά κυρίως θα αναβιώσει η ελληνική επαρχία.
Η Γραμματέας του ΣΑΕ συμμετείχε σε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με εκπροσώπους των κομμάτων που συντόνισε ο δημοσιογράφος Τέρενς Κουίκ. Στο πλαίσιο των εργασιών του συνεδρίου είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με παράγοντες της Ελληνικής Κυβέρνησης, της Εκκλησίας, βουλευτές, δημοσιογράφους των τοπικών και περιφερειακών ΜΜΕ, εκπροσώπους της περιφέρειας. Το συνέδριο τελούσε υπό την αιγίδα της ΕΠΕΚ (Ένωση Περιφερειακών Καναλιών Ελλάδος) και της ΤΕΠ (Τηλεόραση Ελληνικής Περιφέρειας) που εκπροσωπούν το σύνολο σχεδόν των Περιφερειακών Τηλεοπτικών Σταθμών της χώρας.
Τις εργασίες χαιρέτισαν μεταξύ άλλων ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμάς, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης, ο υφυπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Σταύρος Αρναουτάκης, ο υφυπουργός Εσωτερικών Γεώργιος Ντόλιος, ο υφυπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού Γεώργιος Νικητιάδης, ο Επικεφαλής Υπηρεσίας Τύπου και ΜΜΕ, Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα Carlos Martin Ruiz de Gordejuela κ.α.

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Απεργία και συγκεντρώσεις από ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ...

Την έντονη αντίθεσή τους στην κατάργηση θεμελιωδών εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, που προωθεί
η κυβέρνηση σε συνεργασία με το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, θα εκφράσουν και την Πέμπτη 8Ιουλίου οι εργαζόμενοι της Καλαμάτας.Το Νομαρχιακό Τμήμα Μεσσηνίας της ΑΔΕΔΥ και το Εργατικό Κέντρο καλούν τους εργαζόμενους στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα να συμμετέχουν στη γενική απεργία που έχουν κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ και στην απεργιακή συγκέντρωση, που οργανώνουν στις 10:30 το πρωί έξω από το Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας. Να συμμετέχουν στην απεργία και στην ξεχωριστή συγκέντρωση που οργανώνει στις 11 το πρωί στην πλατεία 23ης Μαρτίου καλεί τους εργαζόμενους και το ΠΑΜΕ.
ΕΡΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ 105,4FM
ΧΡ.ΠΑΠ.
Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ SOS ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ…
Κλειστή από χθες η χωματερή στη Μαραθόλακκα Ταϋγέτου!
Την οριστική αναστολή της λειτουργίας της χωματερής απορριμμάτων του Δήμου Καλαμάτας στη Μαραθόλακκα Ταϋγέτου αποφάσισε χθες το Πρωτοδικείο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας। Το δικαστήριο απέρριψε αίτημα του Δήμου για μια ακόμη παράταση της απόθεσης απορριμμάτων, δίνοντας εντολή για την εφαρμογή παλαιότερης απόφασης, σύμφωνα με την οποία η λειτουργία της χωματερής ήταν παράνομη. Από χθες τα απορριμματοφόρα του Δήμου διέκοψαν την αποκομιδή σκουπιδιών ενώ ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας σε ανακοίνωσή του κάνει έκκληση στους δημότες να μην κατεβάζουν απορρίμματα στους δρόμους και να εντείνουν την προσπάθεια για την ανακύκλωση.

ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Ζητούν από τους
βουλευτές Μεσσηνίας να
μην ψηφίσουν το ασφαλιστικό...
Να μην ψηφίσουν το ασφαλιστικό νομοσχέδιο καλούν τους βουλευτές Μεσσηνίας το Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας και το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ. Σε κοινή επιστολή τους προς τους βουλευτές οι διοικήσεις των δυο συνδικαλιστικών οργανώσεων επισημαίνουν ότι οι ρυθμίσεις στην κοινωνική ασφάλιση και στις εργασιακές σχέσεις, που γίνονται κατ΄ απαίτηση της «τρόικας», γυρνούν την Ελληνική κοινωνία «στις αρχές του 20ου αιώνα και η κυβέρνηση, υλοποιώντας τις εντολές του ΔΝΤ, οδηγεί τους εργαζόμενους σε ολοκαύτωμα». Ανάλογη προτροπή, να ψηφίσουν κατά συνείδηση για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, έχει απευθύνει προς τους βουλευτές ο Δικηγορικός Σύλλογος Καλαμάτας.

ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Ο Πέτρος Τατούλης ανακοινώνει υποψηφιότητα

Οριστικά υποψήφιος
περιφερειάρχης
Πελοποννήσου!!!
Οριστικά υποψήφιος περιφερειάρχης Πελοποννήσου θα είναι
ο Πέτρος Τατούλης στις προσεχείς τοπικές αυτοδιοικητικές
εκλογές του Φθινοπώρου.Αυτό αναφέρουν έγκυρες πηγές,
γεγονός που επιβεβαίωσε και ο ίδιος σε τηλεφωνική επικοινω-
νία που είχαμε μαζί του.Οι Πελοποννήσιοι αναγνωρίζουν στο
πρόσωπό του έναν άφθαρτο,ασυμβίβαστο, έντιμο,δυναμικό,
ικανότατο και θαρραλέο πολιτικό,που μπορεί να δώσει λύσεις
στα προβλήματα του τόπου μας.(συνέχεια >>> www.ithominews.blogspot.com/2010/07/blog-post_07.html)

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

"Διπλός" το Σάββατο ο αρχηγός του
Αστέρα Ιθώμης Γιάννης Κλειώτης!
Τέλος στην εργένικη ζωή για τον αρχηγό,επί
μια 15/ετία και πλέον των «κιτρινόμαυρων»
του Αστέρα Βαλύρας,θα ανέβει τα σκαλιά της
εκκλησίας στο... (συνέχεια >>> http://starval.blogspot.com/2010/07/blog-post.html)

***

Σήμερα η δίκη του Βασίλη Τσαφαρά για την υπεξαίρεση των 5εκ.ευρώ στην Εμπορική Τράπεζα Φιλιατρών!
Στο Τριμελές Εφετείο Καλαμάτας,αναμένεται να
ξεκινήσει σήμερα η δίκη για την υπεξαίρεση χρη-
μάτων (σ.σ. των 5εκ. ευρώ) από λογαριασμούς πε-
λατών στο υποκατάστημα της Εμπορικής Τράπεζας
Φιλιατρών. Κατηγορούμενος είναι ο πρώην διευθυν-
τής της τράπεζας στα Φιλιατρά,ο Βασίλης Τσαφαράς
οποίος έχει προφυλακιστεί.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Αγωνία για τον εκπαιδευτικό «Καλλικράτη»...
Έκτακτη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου με θέμα τις μεταρρυθμίσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και τις αλλαγές στο χάρτη των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας, ζητεί από το νομάρχη ο επικεφαλής της κίνησης «Συνεργασία για τη Μεσσηνία» Θανάσης Πετράκος. Από την πλευρά του ο νομάρχης Μεσσηνίας Δημήτρης Δράκος, σε επιστολή του προς την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου σημειώνει ότι ενδεχόμενη συρρίκνωση του ΤΕΙ Καλαμάτας και των τμημάτων του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου που λειτουργούν στη Μεσσηνιακή πρωτεύουσα, θα συναντήσει τη συνολική αντίδραση της τοπικής κοινωνίας. Την αγωνία τους για το μέλλον των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που λειτουργούν στην Περιφέρεια Πελοποννήσου εκφράζουν και τα Νομαρχιακά Συμβούλια Αρκαδίας και Λακωνίας, που συνεδρίασαν πρόσφατα.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Το Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας ζητεί απο τους Μεσσήνιους βουλευτές να μην ψηφίσουν το ασφαλιστικό!
Να μην ψηφίσουν το ασφαλιστικό νομοσχέδιο καλούν τους βουλευτές Μεσσηνίας (κ.κ.Κουσελά, Γιαννακοπούλου και Βουδούρη) το Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας και το Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ. Σε κοινή επιστολή τους προς τους βουλευτές οι διοικήσεις των δυο συνδικαλιστικών οργανώσεων επισημαίνουν ότι οι ρυθμίσεις στην κοινωνική ασφάλιση και στις εργασιακές σχέσεις, που γίνονται κατ΄ απαίτηση της «τρόικας», γυρνούν την Ελληνική κοινωνία «στις αρχές του 20ου αιώνα και η κυβέρνηση, υλοποιώντας τις εντολές του ΔΝΤ, οδηγεί τους εργαζόμενους σε ολοκαύτωμα»। Ανάλογη προτροπή, να ψηφίσουν κατά συνείδηση για το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, έχει απευθύνει προς τους βουλευτές ο Δικηγορικός Σύλλογος Καλαμάτας.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Από Σεπτέμβριο διάλογος για
τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση...
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο θα ξεκινήσει ο διάλογος για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, όπως τόνισε στη Σύνοδο των προέδρων των ΤΕΙ της χώρας, στην Καλαμάτα, η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου. Οι αλλαγές θα οριστικοποιηθούν μέχρι το τέλος του χρόνου, σημείωσε η υπουργός, και αναφερόμενη στον λεγόμενο «Καλλικράτη» της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τόνισε ότι στόχος της κυβέρνησης είναι η λειτουργία ενός τουλάχιστον πανεπιστημίου ή ΤΕΙ σε κάθε Περιφέρεια, που όμως θα διασυνδέονται με τις τοπικές αναπτυξιακές ανάγκες.
***
Τα επαγγελματικά δικαιώματα μείζον ζήτημα για τα ΤΕΙ...
Η κατοχύρωση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων Τεχνολογικής Εκπαίδευσης είναι μεταξύ των σημαντικότερων αιτημάτων, που περιλαμβάνονται στο κείμενο των συμπερασμάτων της Συνόδου των προέδρων των ΤΕΙ, που παραδόθηκε στην υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου। Στα συμπεράσματα επισημαίνονται επίσης οι δυσμενείς επιπτώσεις στη λειτουργία των ΤΕΙ λόγω της σημαντικής περικοπής των αναγκαίων χρηματοδοτήσεων και η ανάγκη προώθησης της θεματικής και χωροταξικής αναδιάρθρωσης της Ανώτατης Εκπαίδευσης।
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Χασισοφυτεία στη Μεσσήνη με 83 "ιερά φυτά"!
Χασισοφυτεία με 83 χασισόδενδρα εντόπισαν, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών Καλαμάτας, σε αγροτική περιοχή του Δήμου Μεσσήνης। Οι αστυνομικοί έθεσαν τη φυτεία υπό επιτήρηση και περίμεναν τον καλλιεργητή ή τους καλλιεργητές। Η αναμονή δεν απέδωσε και χθες τα "ιερά φυτά" ξεριζώθηκαν και μεταφέρθηκαν στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας...

Νεκρός σε τροχαίο 43χρονος στο Αριοχώρι!
Τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα έχασε προχθες το πρωί ο 43χρονος υπάλληλος του Δήμου Μεσσήνης Ευθύμιος Βασιλειάδης, κάτοικος Λεΐκων Καλαμάτας. Το δυστύχημα έγινε στην εθνική οδό Τσακώνας – Καλαμάτας στο Αριοχώρι , όταν το αυτοκίνητο του άτυχου 43χρονου συγκρούσθηκε με άλλο αυτοκίνητο που οδηγούσε 39χρονος από την Καλαμάτα. Στο αυτοκίνητο του Βασιλειάδη επέβαιναν και τρία από τα τέσσερα παιδιά του, τα οποία τραυματίστηκαν ελαφρά. Ελαφρά τραυματίστηκε και ο οδηγός του δεύτερου οχήματος.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
ΧΡ.ΠΑΠ


Σάββατο, 03 Ιουλίου 2010
Ταμείο για την Αρχαία Μεσσήνη!
Λογαριασμό στην Εθνική Τράπεζα,για
την ενίσχυση του έργου των ανασκαφών
και των αναστηλώσεων των μνημείων
της Αρχαίας Μεσσήνης, άνοιξε η Μεσση-
νιακή Αμφικτιονία.Σε πρόσφατη συνέν-
τευξη Τύπου ο πρόεδρος της Αμφικτιονίας νομάρχης Μεσσηνίας Δημήτρης Δράκος,ο συμπρόεδρος δήμαρχος Καλαμάτας Πανα-
γιώτης Νίκας και ο διευθυντής των ανασ-
καφών και των αναστηλώσεων της Αρχ-
αίας Μεσσήνης καθηγητής Πέτρος Θέμελης κάλεσαν τους πολίτες να ενισχύσουν οικονομικά τα έργα που γίνονται, αφού τα κονδύλια που διατίθενται από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους δεν επαρκούν.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
ΧΡ.ΠΑΠ

Πέμπτη, 01 Ιουλίου 2010
Δωρεὰν ἐλάβετε,δωρεὰν δότε ἡμῖν
ΕΚ ΡΩΜΗΣ ΑΓΙΟΙ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
Την 1η Ιουλίου η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των εκ
Ρώμης Αγίων και θαυματουργών Αναργύρων.Οι Άγιοι
Ανάργυροι Κοσμάς και Δαμιανός, οι οποίοι έζησαν την
εποχή που αυτοκράτορας των Ρωμαίων ήταν ο Καρίνος,
ήταν γιατροί στο επάγγελμα και παρείχαν ιάσεις σε όλους
όσους είχαν ανάγκη.Για αντάλλαγμα δεν έπαιρναν χρήμ-
ατα,αλλά το μόνο που ζητούσαν ήταν η πίστη στον Χριστό.
Κάποιοι όμως καλοθελητές,διέβαλαν τους Αγίους στον αυτο-
κράτορα και του είπαν ότι τις θεραπείες και τα θαύματα που επιτελούσαν,τα έκαναν με μαγικές τέχνες.(συνέχεια στο site
της Ιεράς Μητροπόλεως Μονεμβασίας και Σπάρτης,
στον σύνδεσμο >>> http://www.immspartis.gr/?p=4074)

Αναγνώστες μας,γράφουν...
Για τον Βασίλη που έφυγε πρόωρα
Είναι πραγματικά άδικο αυτό που συνέβη στο Βασίλη. Άδικο να φεύγουν τέτοιοι άνθρωποι. Μόλις σήμερα το πληροφορήθηκα και δεν μπορώ ακόμη να το πιστέψω. Χρόνια τώρα συνεργαζόμουν μαζί του. Τόσο για τον προσωπικό μου υπολογιστή όσο και για το εργαστήριο του σχολείου. Και αγαπούσε πολύ ο Βασίλης ο Καυκούλας τα παιδιά και τα σχολεία. Παιδί δασκάλου ο ίδιος, ένιωθε χρέος του να βοηθά ακόμη και αμισθί για να αποκτήσει η νέα γενιά πρόσβαση στην πληροφορική.Το κενό που άφησε ο χαμός του είναι τεράστιο. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει. Κρίμα. Να φεύγουν τέτοιοι λεβέντες...
Μαριορή [ratakia@yahoo.gr]


Τα σπόρ του νότου...
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ
ΛΙΓΕΣ ΑΡΑΔΕΣ!
Η ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΣΤΑΘΟ...
- Τον διεθνή ποδοσφαιριστή Σωκράτη Παπασταθόπουλο, που αγωνίζεται στην Ιταλική Τζένοα και είναι ο πρώτος μεσσήνιος που συμμετείχε με την εθνική μας στο μουντιάλ της Νότιας Αφρικής, τη δευτεραθλήτρια Ελλάδος μικτή παίδων Μεσσηνίας και τον Ενωσιακό προπονητή Άγγελο Σκαφιδά, τίμησε χθες το βράδυ η διοίκηση της Ένωσης Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μεσσηνίας σε εκδήλωση που έγινε στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου “Φιλοξενία”।
ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΝ Π.Σ Η ''ΚΑΛΑΜΑΤΑ''
- Σήμερα στις 8 το βράδυ στην αίθουσα «Αλέξανδρος Κουμουνδούρος» της Νομαρχίας θα διεξαχθούν οι αρχαιρεσίες στον Ερασιτέχνη του Ποδοσφαιρικού Συλλόγου η Καλαμάτα, για την εκλογή νέας διοίκησης.
Γ' ΕΘΝΙΚΗ...
- Την προσεχή Τετάρτη 7 Ιουλίου στις 03:00 μετά το μεσημέρι θα συνεδριάσει το διοικητικό συμβούλιο της μικρής λίγκας, το οποίο θα ασχοληθεί με θέμα τον οικονομικό απολογισμό, όπως και με την συγκρότηση των ομίλων της Τρίτης Εθνικής, που είναι πιθανόν, εάν βρεθεί λύση στο οικονομικό, να μετάσχει και η ΠΑΕ Καλαμάτα।
ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΟΣ...
- Ο Μεσσηνιακός προσέλαβε ως υπεύθυνο των ακαδημιών του συλλόγου τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή της Τζίμη Αναστασόπουλο।
ΠΑΜΙΣΟΣ...
- Δυναμικό μπάσιμο στο μετεγγραφικό παζάρι για τον Πάμισο. Συγκεκριμένα η νησιώτικη ομάδα απέκτησε τους Βαγγέλη Κουρεντζή του Μεσσηνιακού, Σωτήρη Φουρναράκο του Ολυμπιακού Καλαμάτας και Νίκο Βιδάκη και Παναγιώτη Κατσαρό που αγωνίσθηκαν πέρυσι ως «δανεικοί» στον Ηρακλή Καλαμάτας.
ΕΡΑΝΗ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ...
- Την Δευτέρα 26 Ιουλίου οριστικοποιήθηκε η προετοιμασία της Εράνης και στα μέσα Αυγούστου η διοίκηση της Φιλιατρινής ομάδας θα διοργανώσει φιλικό αγώνα για να τιμήσει τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή της και νυν τεχνικό διευθυντή της Ανόρθωσης, Νίκο Φρούσο.
Ο ΠΕΤΡΕΑΣ ΣΤΟ ΠΑΟ...
Έκλεισε και τυπικά το θέμα του καλαματιανού βολεϊμπολίστα Γιώργου Πετρέα και ο άσος της Γυμναστικής Εταιρείας Μεσσηνίας, δόθηκε με μετεγγραφή στο Παναθηναϊκό।
ΜΠΙΤΣ ΒΟΛΕΪ...
- Το Πόρτο Χέλι είναι ο επόμενος σταθμός του «πανελληνίου Σιρκουί μπίτς βόλεϊ Μάστερς 2010». Η αυλαία θα ανοίξει την Παρασκευή με τα προκριματικά που έχουν και μεσσηνιακό ενδιαφέρον. Συγκεκριμένα, μια θέση στο κυρίως ταμπλό των γυναικών θα διεκδικήσει η Κυπαρίσσια Βάσω Ματιάδη και στο κυρίως ταμπλό των ανδρών θα συμμετάσχει ο περσινός πρωταθλητής Φέλιξ Μπλάουελ.

Αντιπροσωπεία της Kινεζικής
πόλης Σιάν,στην Καλαμάτα!

Πολυμελής αντιπροσωπεία της αδελφοποιημένης με την Καλαμάτα, Κινεζικής πόλης Σιάν, με επικεφαλής τον αντιδήμαρχο Σινσέν Χουάνγκ, βρίσκεται από χθες στη Μεσσηνιακή πρωτεύουσα. Η αντιπροσωπεία, στην οποία συμμετέχουν και Κινέζοι επιχειρηματίες, είχε χθες συνάντηση με το δήμαρχο Παναγιώτη Νίκα και στη διάρκειά της συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας Καλαμάτας και Σιάν στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού και του εμπορίου.

Η Σύνοδος των προέδρων των ΤΕΙ στην Καλαμάτα!
Η Σύνοδος των προέδρων των ΤΕΙ πραγματοποιείται από χθες στην Καλαμάτα. Στη Σύνοδο συζητούνται προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία των ΤΕΙ και κατατίθενται προτάσεις για την αντιμετώπισή τους. Για τις εργασίες της Συνόδου αναμένεται αύριο στην Καλαμάτα η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου. Σήμερα στη Σύνοδο θα συμμετέχει ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος.

Συνεδριάζει σήμερα το Δ.Σ. Καλαμάτας!
Η διαχείριση των χώρων στάθμευσης στο κέντρο της Καλαμάτας και η πρόταση συνεργασίας της εταιρείας «Παντεχνική» για την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στην πλατεία μπροστά από τη Νομαρχία Μεσσηνίας, είναι μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας σήμερα στις 9 το βράδυ। Θα συζητηθούν επίσης προτάσεις για τροποποίηση των έργων του προγράμματος «Θησέας», ζητήματα σχετικά με έργα του Δήμου που βρίσκονται σε εξέλιξη, διαμαρτυρία του Τοπικού Συμβουλίου Σπερχογείας για την εγκατάσταση στην περιοχή κεραίας κινητής τηλεφωνίας, η παράταση της προγραμματικής σύμβασης με το Υπουργείο Πολιτισμού για τη λειτουργία του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, αιτήματα δημοτών και φορέων και άλλα θέματα.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010
Απεργία και συγκεντρώσεις
από ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ

Την έντονη αντίθεσή τους στην κατάργηση θεμελιωδών εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων των εργαζομένων, που προωθεί η κυβέρνηση σε συνεργασία με το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, εξέφρασαν χθες και οι εργαζόμενοι της Καλαμάτας που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του Νομαρχιακού Τμήματος Μεσσηνίας της ΑΔΕΔΥ και του Εργατικού Κέντρου και συμμετείχαν στη γενική απεργία στον δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα που είχαν κηρύξει η ΑΔΕΔΥ και η ΓΣΕΕ। Το Νομαρχιακό Τμήμα Μεσσηνίας της ΑΔΕΔΥ και το Εργατικό Κέντρο οργάνωσαν χθες απεργιακή συγκέντρωση, ενώ το ΠΑΜΕ πραγματοποίησε ξεχωριστή συγκέντρωση και πορεία.

Συνεδριάζει αύριο
το Δ.Σ. Καλαμάτας...
Η διαχείριση των χώρων στάθμευσης στο κέντρο της Καλαμάτας και η πρόταση συνεργασίας της εταιρείας «Παντεχνική» για την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στην πλατεία μπροστά από τη Νομαρχία Μεσσηνίας, είναι μεταξύ των θεμάτων που θα συζητηθούν στο Δημοτικό Συμβούλιο της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας αύριο στις 9 το βράδυ. Θα συζητηθούν επίσης προτάσεις για τροποποίηση των έργων του προγράμματος «Θησέας», ζητήματα σχετικά με έργα του Δήμου που βρίσκονται σε εξέλιξη, διαμαρτυρία του Τοπικού Συμβουλίου Σπερχογείας για την εγκατάσταση στην περιοχή κεραίας κινητής τηλεφωνίας, η παράταση της προγραμματικής σύμβασης με το Υπουργείο Πολιτισμού για τη λειτουργία του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, αιτήματα δημοτών και φορέων και άλλα θέματα.

Η Σύνοδος
των προέδρων των
ΤΕΙ στην Καλαμάτα!

Η Σύνοδος των προέδρων των ΤΕΙ πραγματοποιείται στην Καλαμάτα, από σήμερα μέχρι την Παρασκευή. Στη Σύνοδο θα συζητηθούν προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία των ΤΕΙ και θα κατατεθούν προτάσεις για την αντιμετώπισή τους. Για τις εργασίες της Συνόδου αναμένεται την Παρασκευή στην Καλαμάτα η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου. Αύριο στη Σύνοδο θα συμμετέχει ο υφυπουργός Παιδείας Γιάννης Πανάρετος.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4 Fm

Εκδήλωση προς τιμήν Σωκράτη Παπασταθόπουλου!
Τον καλαματιανό διεθνή ποδοσφαιριστή Σωκράτη Παπασταθόπουλο, που αγωνίζεται στην Ιταλική Τζένοα και είναι ο πρώτος Μεσσήνιος που συμμετείχε σε αγώνα παγκοσμίου κυπέλλου με την εθνική μας στα παιχνίδια με Νιγηρία και Αργεντινή στο μουντιάλ της Νότιας Αφρικής και τη δευτεραθλήτρια Ελλάδος Mικτή Παίδων Μεσσηνίας θα τιμήσει σήμερα στις 9 το βράδυ η τοπική Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μεσσηνίας και ο πρόεδρός της Άρης Σταθόπουλος।

Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010
Αυτοί που φεύγουν...
(+) Ηλίας Μπόβης, 76ετών
Έφυγε χθες στην Αθήνα ανήμερα της εορτής των
αγίων Πέτρου και Παύλου, ο συμπατριώτης μας
Ηλίας Μπόβης.(συνέχεια >>> http://kinvaliras.blogspot.com/2010/07/76.html )

Κυριακή, 27 Ιουνίου 2010
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΔΡΩΝ-ΓΥΝΑΙΚΩΝ
Η "καρδιά" της Ελληνικής
ποδηλασίας κτύπησε στην Ιθώμη!

Ολοκληρώθηκαν την Κυριακή το μεσημέρι στη Μεσσηνία με μεγάλη επιτυχία οι αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ποδηλασίας Δρόμου, στις κατηγορίες Ανδρών, Νέων και Γυναικών, με τη συμμετοχή κορυφαίων αθλητών και αθλητριών της χώρας μας. Οιαγώνες ξεκίνησαν την Παρασκευή με την ατομική χρονομέτρηση στην Μεθώνη συνεχίσθηκαν το Σάββατο με τον γύρω της Ιθώμης (Λάμπαινα-Αρσινόη-Αρχαία Μεσσήνη-Νιοχώρι Ιθώμης-Μελιγαλά-Σκάλα-Βαλύρα)δυο στροφές στην κατηγορία γυναικών και ολοκληρώθηκαν την Κυριακή στην κατηγορία των ανδρών, όπου συμμετείχαν περισσότεροι απο 80ποδηλάτες απο κάθε γωνιά της Ελλάδος. Επίσης, ευχάριστη νότα αποτέλεσε και η παρουσία του Γιώργου Μανιάτη πρώην τεχνικού της εθνικής μας ομάδας ανδρών και επι σειρά ετών πανελληνιονίκη του Παναθηναικού, ο οποίος έλκει την καταγωγή του απο τη Βαλύρα.

Αυτοί που φεύγουν...
(+) ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΠΛΕΚΟΣ 79 ΕΤΩΝ

Tην Δευτέρα 28 Ιουνίου θα οδηγηθεί
στην τελευταία τουκατοικία στο κοι-
μητήριο του Αγίου Γεωργίου Βαλύρας
ο συμπατριώτης μας Λεωνίδας Μπλέκος.
(Συνέχεια στον σύνδεσμο >>>
http://kinvaliras.blogspot.com/2010/06/79.html

Αφιέρωμα στους Αγίους Αποστόλους
“ΠΟΡΕΥΘΕΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ” (Ματθ.28,19)

Θεολογικό Σχόλιο – Βιογραφική αναφορά εις την ζωήν και το
έργο τους,του Λάμπρου Κ. Σκόντζου, Θεολόγου – Καθηγητού.
Στις 30 Ιουνίου η Αγία μας Εκκλησία εορτάζει με ξεχωριστή λαμπρότητα
τη Σύναξη των Δώδεκα Αποστόλων.Βεβαίως υπάρχουν
και οι προσωπικές μνήμες τους σε διάφορες ημερομηνίες του έτους,
αλλά με αυτόν τον συλλογικό εορτασμό τιμάται σύμπασα η χορεία
των μεγάλων αυτών ανδρών, οι οποίοι ως συνεχιστές του σωτηριώδους έργου του Κυρίου επί της γης, έστρεψαν τον ρου της ιστορίας και άλλαξαν κυριολεκτικά την μορφή του κόσμου! Εμείς ως συνειδητό εκκλησιαστικό σώμα γνωρίζουμε την ανεκτίμητη προσφορά τους στην εδραίωση και επέκταση της Εκκλησίας στον κόσμο και γι’ αυτό με την ευκαιρία της σεπτής εορτής τους εναποθέτουμε σ’ ατούς τη βαθιά μας ευγνωμοσύνη και τις ευχαριστίες μας.
Οι ιερές μορφές τους είναι ιστορημένες σε περίοπτες θέσεις στους ναούς μας και η μνεία και αναφοράς τους στις ιερές ακολουθίες είναι συχνές, διότι αυτοί αποτελούν τη σπουδαιότερη αγιολογική χορεία της Εκκλησίας μας. Χάρη στο δικό τους τιτάνιο αγώνα, τις αφάνταστες προσωπικές τους θυσίες, θεμελιώθηκε η Εκκλησία στον κόσμο, μέσα σε ένα εξαιρετικά εχθρικό για την εν Χριστώ σωτηρία και αλήθεια περιβάλλον. Επισφράγισμα του έργου τους υπήρξε ο εμποτισμός του με το αίμα τους. Στο σύνολό τους έδωσαν και αυτή τη ζωή τους για τον ευαγγελισμό του κόσμου.Είναι πάντως γεγονός πως πολλοί χριστιανοί γνωρίζουν ελάχιστα για τα πρόσωπα και το έργο των αγίων Αποστόλων. Η σύντομη αυτή εργασία έχει ως στόχο να κάμει γνωστές τις προσωπικότητες και το έργο τους. Όμως ο συνειδητός χριστιανός δεν είναι παθητικός οπαδός και ουραγός κανενός αρχηγού, αλλά ενεργό κύτταρο του εκκλησιαστικού σώματος με γνώση, γνώμη και δημιουργική πρωτοβουλία στη ζωή της Εκκλησίας. Έτσι τον θέλει η ορθόδοξη παράδοσή μας.Η λέξη απόστολος σημαίνει τον απεσταλμένο. Απόστολοι ονομάσθηκαν οι εκλεγμένοι και καλεσμένοι από τον Κύριο μαθητές Του να συνεχίσουν το σωστικό Του έργο, μετά την εις τους ουρανούς Ανάληψή Του. Επίσης, σύμφωνα με την χαρακτηριστική Του προτροπή έγιναν οι μάρτυρες της Αναστάσεώς Του «έως εσχάτου της γης» ( Πράξ.1,8).Η εκλογή και η κλήση των Αποστόλων, οι οποίοι ως την Πεντηκοστή καλούνταν μαθητές, έγινε αμέσως με την αρχή της δημόσιας δράσης του Κυρίου, στη Γαλιλαία. Ευθύς μετά τη Βάπτισή Του κατευθύνθηκε στις όχθες της λίμνης Γενησαρέτ, όπου απευθύνθηκε στους εκεί αλιείς, στους οποίους είπε: «δεύτε οπίσω μου και ποιήσω υμάς αλιείς ανθρώπων» (Ματθ.4,20). Αυτοί «ευθέως αφέντες τα δίκτυα ηκολούθησαν αυτώ» (Ματθ.4,21). Άλλοι «αφέντες τον πατέρα αυτών Ζεβεδαίον εν τω πλοίω μετά των μισθωτών απήλθον οπίσω αυτού» (Μαρκ.1,20).... (συνέχεια στο site της Ιεράς Μητροπόλεως Μονεμβασίας και Σπάρτης στον σύνδεσμο >>> http://www.immspartis.gr/?p=4041 )

Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010
Αυτοί που φεύγουν...
(+) Μαρία Γ.Μπόβη

Έφυγε πρόωρα σε ηλικία 63 χρόνων, η συμπατριώτισσά μας Μαρία χ/α Γεωργίου Μπόβη, η οποία τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα υγείας και, χθες έχασε τελικά τη «μάχη» με το θάνατο σε νοσοκομείο της Αθήνας...(συνέχεια >>> http://kinvaliras.blogspot.com/2010/06/blog-post.html )

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ
ΓΥΡΟΣ ΙΘΩΜΗΣ
Παρών και ο πρώην τεχνικός της Εθνικής και του Παναθηναϊκού ο βαλυραίος Γιώργος Μανιάτης!
«Χαράς ευαγγέλια» για τους μεσσήνιους φιλάθλους και κύρια για τους φαν της ποδηλασίας αποτελεί ο ποδηλατικός Γύρος Ιθώμης που θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο στη περιοχή μας। Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα του πρώην τεχνικού της εθνικής μας ομάδας ποδηλασίας και επί σειρά ετών πανελληνιονίκη με τη φανέλα του Παναθηναϊκού Γιώργου Μανιάτη (σ.σ.στην φωτό πάνω-δεξιά) ο οποίος βρίσκεται από χθες στην γενέτειρά του Βαλύρα, σχετικά με το πρόγραμμα του ποδηλατικού γύρου μας επισήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ
ΑΠΟΓΕΥΜΑ...
«Στον ποδηλατικό Γύρο της Ιθώμης που είναι και η γενέτειρα της οικογένειάς μου θα συμμετάσχουν οι κορυφαίοι ποδηλάτες της χώρας μας, ενώ οι αγώνες που θα διεξαχθούν σήμερα και αύριο θα αποτελέσουν και μια καλή πρόβα τζενεράλε εν όψει των διεθνών υποχρεώσεων των αθλητών μας, αλλά και η προβολή του αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Ιθώμης που συγκαταλέγεται στους κορυφαίους της Ευρώπης। Από κει και πέρα, θα ήθελα να προσκαλέσω όλους τους συμπατριώτες μου από τη Βαλύρα αλλά και από τα γειτονικά χωριά της Ιθώμης (σ.σ. κύρια από την αθλητική οικογένεια του Αστέρα) να τιμήσουν με την παρουσία τους και το χειροκρότημά τους τους αθλητές καθώς θα συμμετάσχουν οι κορυφαίοι ποδηλάτες της χώρας μας»। Αναλυτικά ο κ. Μανιάτης πρόσθεσε ότι ο ποδηλατικός Γύρος Ιθώμης περιλαμβάνει το Σάββατο δυο (2) στροφές στην διαδρομή Λάμπαινα-Αρκαδική Πύλη Αρχαίας Ιθώμης-Μελιγαλά-Βαλύρα- Λάμπαινα με πέρασμα από την Βαλύρα έδρα του δήμου Ιθώμης στις 5.30 το απόγευμα και το 2ο πέρασμα των ποδηλατών από Βαλύρα στις 6.30μ.μ.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ...
Διαδρομή Λάμπαινα-Αρκαδική Πύλη Αρχαίας Ιθώμης-Μελιγαλάς- Βαλύρα -Λάμπαινα με πέρασμα από την Βαλύρα έδρα του δήμου Ιθώμης (4 στροφές)
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 10 το πρωϊ
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 10.45π.μ.
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 11.45π.μ.
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 12.45π.μ.

Σάββατο 26 Ιουνίου 2010


ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΓΥΡΟΣ ΙΘΩΜΗΣ

Παρών και ο πρώην τεχνικός της Εθνικής και του Παναθηναϊκού ο βαλυραίος Γιώργος Μανιάτης!
«Χαράς ευαγγέλια» για τους μεσσήνιους φιλάθλους και κύρια για τους φαν της ποδηλασίας αποτελεί ο ποδηλατικός Γύρος Ιθώμης που θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο στη περιοχή μας। Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δηλώσεις στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα του πρώην τεχνικού της εθνικής μας ομάδας ποδηλασίας και επί σειρά ετών πανελληνιονίκη με τη φανέλα του Παναθηναϊκού Γιώργου Μανιάτη (σ.σ.στην φωτό πάνω-δεξιά) ο οποίος βρίσκεται από χθες στην γενέτειρά του Βαλύρα, σχετικά με το πρόγραμμα του ποδηλατικού γύρου μας επισήμανε μεταξύ άλλων τα εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ...
«Στον ποδηλατικό Γύρο της Ιθώμης που είναι και η γενέτειρα της οικογένειάς μου θα συμμετάσχουν οι κορυφαίοι ποδηλάτες της χώρας μας, ενώ οι αγώνες που θα διεξαχθούν σήμερα και αύριο θα αποτελέσουν και μια καλή πρόβα τζενεράλε εν όψει των διεθνών υποχρεώσεων των αθλητών μας, αλλά και η προβολή του αρχαιολογικού χώρου της Αρχαίας Ιθώμης που συγκαταλέγεται στους κορυφαίους της Ευρώπης। Από κει και πέρα, θα ήθελα να προσκαλέσω όλους τους συμπατριώτες μου από τη Βαλύρα αλλά και από τα γειτονικά χωριά της Ιθώμης (σ.σ. κύρια από την αθλητική οικογένεια του Αστέρα) να τιμήσουν με την παρουσία τους και το χειροκρότημά τους τους αθλητές καθώς θα συμμετάσχουν οι κορυφαίοι ποδηλάτες της χώρας μας»। Αναλυτικά ο κ. Μανιάτης πρόσθεσε ότι ο ποδηλατικός Γύρος Ιθώμης περιλαμβάνει το Σάββατο δυο (2) στροφές στην διαδρομή Λάμπαινα-Αρκαδική Πύλη Αρχαίας Ιθώμης-Μελιγαλά-Βαλύρα- Λάμπαινα με πέρασμα από την Βαλύρα έδρα του δήμου Ιθώμης στις 5.30 το απόγευμα και το 2ο πέρασμα των ποδηλατών από Βαλύρα στις 6.30μ.μ.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΡΩΙ...
Διαδρομή Λάμπαινα-Αρκαδική Πύλη Αρχαίας Ιθώμης-Μελιγαλάς- Βαλύρα -Λάμπαινα με πέρασμα από την Βαλύρα έδρα του δήμου Ιθώμης (4 στροφές)
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 10 το πρωϊ
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 10.45π.μ.
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 11.45π.μ.
1ο πέρασμα από Βαλύρα στις 12.45π.μ.
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 2:17 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Παρασκευή, 25 Ιουνίου 2010
Ποδηλατικός γύρος 26 & 27 Ιουνίου
Πανελλήνιο πρωτάθλημα
ΕΞ.ΕΠΕΙΓΟΝ:
ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ 5 ΑΤΟΜΑ
ΣΤΗΝ ΒΑΛΥΡΑ,ΓΙΑ ΤΙΣ
ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ!!!
Θόδωρος Σταυριανόπουλος
Τηλ.επικοινωνίας:6977020327

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ απόγευμα
25 Γυναίκες απόσταση 100 K m
Διαδρομή : Αρφαρά -Θουρία - Άρις -Λάμπαινα - Αρκαδική Πύλη -Μελιγαλάς- Βαλύρα -Λάμπαινα -Άρις,Λάμπαινα – Αρκαδική Πύλη – Μελιγαλάς – Βαλύρα - Λάμπαινα
(2 στροφές)

1ο πέρασμα από ΒΑΛΥΡΑ περίπου στις 5.30 μ.μ.
2ο πέρασμα από ΒΑΛΥΡΑ περίπου στις 6.30 μ.μ.

ΚΥΡΙΑΚΗ πρωί
80 Άνδρες απόσταση 165 K m
Διαδρομή : Αρφαρά -Θουρία - Άρις -Λάμπαινα - Αρκαδική Πύλη -Μελιγαλάς- Βαλύρα -Λάμπαινα –Άρις

Λάμπαινα – Αρκαδική Πύλη – Μελιγαλάς – Βαλύρα - Λάμπαινα (4 στροφές)

1ο πέρασμα από ΒΑΛΥΡΑ περίπου στις 10 π.μ.
2ο πέρασμα από ΒΑΛΥΡΑ περίπου στις 10.45 π.μ.
3ο πέρασμα από ΒΑΛΥΡΑ περίπου στις 11.45 π.μ.
4ο πέρασμα από ΒΑΛΥΡΑ περίπου στις 12.45 π.μ.

Στα περάσματα από την ΒΑΛΥΡΑ έχουμε 5 κόκκινες σημαίες & σφυρίχτρες και χρειαζόμαστε 5 άτομα. Εγώ θα είμαι ένας από αυτούς.

1η Σημαία ………………………………………………………………………………
2η Σημαία ………………………………………………………………………………
3η Σημαία ………………………………………………………………………………
4η Σημαία……………………………………………………………………………….
5η Σημαία ………………………………………………………………………………
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 8:49 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Ετικέτες ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ, ΒΑΛΥΡΑ, ΙΘΩΜΗ, Ποδηλατικός γύρος 26 και 27 Ιουνίου

Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010
Του Άι Γιάννη του Ρηγανά σήμερα...
Του Άι Γιάννη του Ρηγανά σήμερα και το ομώνυμο
εξωκλήσι στη Πέρα Μεριά της Βαλύρας είχε την
τιμητική του.Στην πανηγυρική θεία λειτουργία χο-
ροστάστησε ο αιδεσιμότατος ιερέας μας π.Ιωάννης
Φωτεινός και την παρακολούθησε πλήθος πιστών.
Χρόνια πολλά σε όλους και ο Άι Γιάννης βοήθειά μας.

Γενέσιον τοῦ Τιμίου ἐνδόξου Προφήτου, Προδρόμου καὶ Βαπτιστοῦ Ἰωάννου (24 Ιουνίου).
By: http://eisagios.blogspot.com/
Ἡ Ἐκκλησία, τρία μόνο Γενέθλια τιμᾶ καὶ ἑορτάζει: α. τοῦ Δεσπότου καὶ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, β. τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, καὶ γ. τοῦ Τιμίου Προδρόμου.Τὰ γεγονότα τῆς γεννήσεως τοῦ Τιμίου Προδρόμου ἀναφέρει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς στὸ α’ κεφάλαιο τοῦ Εὐαγγελίου του.
Γράφει, λοιπόν, ὅτι στὶς ἡμέρες τοῦ βασιλέως Ἡρώδη ἐζοῦσε στὴν Ἰουδαία κάποιος ἱερέας ποὺ λεγόταν Ζαχαρίας. Εἶχε σύζυγό του τὴν Ἐλισάβετ, ἡ ὁποία ἦταν ἀπόγονος τοῦ Προφήτου Ἀαρών. Ἦσαν καὶ οἱ δύο ἄνθρωποι τοῦ Θεοῦ καὶ ἐζοῦσαν μὲ δικαιοσύνη, φόβο Θεοῦ, εὐλάβεια, σωφροσύνη, καὶ ἐτηροῦσαν τὶς θεῖες ἐντολές. Γιὰ πολλὰ χρόνια ἱκέτευαν τὸν Κύριο νὰ τοὺς εὐλογήσει μὲ τὴ χαρὰ τῆς τεκνογονίας, (συνέχεια >>> http://eklisval.blogspot.com/2010/06/24.html )
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 11:45 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Πορεία στην Αθήνα σήμερα για το τρένο της Πελοποννήσου!
Η βελτίωση, η αναβάθμιση και η επανα-
λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου είναι το κεντρικό αίτημα κινητοποίησης που θα πραγματοποιηθεί
σήμερα στην Αθήνα. Στην κινητοποίηση συμμετέχουν εκπρόσωποι της Τοπικής και
της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, οι «Φίλοι
του Σιδηροδρόμου», οικολογικές και άλλες οργανώσεις και εκπρόσωποι των εργαζο-
μένων στο σιδηρόδρομο. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της κινητοποίησης στις 12 το μεσημέρι θα δοθεί συνέντευξη Τύπου στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ και θα ακολουθήσει
πορεία στη Βουλή. Εκπρόσωποι των φο-
ρέων που συμμετέχουν στην κινητοποίηση
θα έχουν συνάντηση με τον υπουργό Μετα φορών και Υποδομών Δημήτρη Ρέππα.

ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
ΧΡ.ΠΑΠ.
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 3:15 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Τη Δευτέρα η συνέχεια της δίκης για τη δολοφονία του δικηγόρου στη Κυπαρισσία...
Διακόπηκε χθες και θα συνεχιστεί τη Δευτέρα στο Μικτό Ορκωτό Κακουργιοδικείο της Καλαμάτας, η δίκη για την
άγρια δολοφονία του δικηγόρου Σπύρου Ιωάννου, μέσα στο γραφείο του στην Κυπαρισσία στις 29 Ιανουαρίου του 2010. Κατηγορούμενοι είναι ένας 35χρονος ομογενής εγκληματίας
από την Αλβανία και ένας 29χρονος από την Αλβανία ενώ αναζητείται ένας ακόμα Αλβανός.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 1:56 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Aλήτικη επίθεση ληστών κατά 87/χρονου στη Θουρία...
Επίθεση από δυο άγνωστους νεαρούς ληστές δέχθηκε χθες
ένας 87/χρονος συνταξιούχος του ΟΓΑ στη Θουρία Μεσση-
νίας. Οι κακοποιοί μπήκαν τα ξημερώματα στο σπίτι του
γέροντα και με απειλές και σωματική βία προσπάθησαν να
του αποσπάσουν χρήματα. Αφού οι απειλές δεν απέδωσαν
οι ληστές αναστάτωσαν το σπίτι αναζητώντας χρήματα ή αντικείμενα αξίας.Όμως δεν βρήκαν τίποτα και οι δράστες έφυγαν και αναζητούνται από την Αστυνομία.

ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 1:52 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Καφενείον ''Η παλιά Βαλύρα''
Η Αλέκα Λιμενάρχης.Τα πλοία δεμένα στα λιμάνια,δεν ΠΑΜΕ διακοπές...(συνέχεια >>>
http://meligesarades.blogspot.com/2010/06/blog-post_24.html )
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 2:38 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Τετάρτη, 23 Ιουνίου 2010
Εγκληματική αμέλεια οδηγού φορτηγού,στοίχισε το θάνατο στο συμπατριώτη μας Βασίλη Δ.Καυκούλα
Καταπέλτης το πόρισμα της Τροχαίας!!!
Καταπέλτης είναι το πόρισμα της τροχαίας για τον αλλοδαπό οδηγό του φορτηγού αυτοκινήτου,που στις 29 Μαϊου έγινε υπαίτιος θανατηφόρου τροχαίου ατυχήματος στη θέση Ψαλίδι
της Λεωφόρου Συγγρού στην Αθήνα.Η εγκληματική αμέλεια του οδηγού του φορτηγού,που δεν άναψε τα αλάρμ όταν το αυτοκίνητο έπαθε βλάβη και ακινητοποιήθηκε,στοίχισε το θάνατο στον συμπατριώτη μας Βασίλη Δ.Καυκούλα και προκάλεσε άλλα τρια τροχαία ατυχημάτα στο ίδιο σημείο.
Στις 11 Ιουλίου το 40/ήμερο μνημόσυνο(+)
Την Κυριακή 11 Ιουλίου και ώρα 11:00
στον ενοριακό ναό Αγίου Αθανασίου
Βαλύρας ,έχει προγραμματίσει η οικο-
γένεια του αδικοχαμένου Βασιλείου Δ.
Καυκούλα,το 40/ήμερο μνημόσυνο
υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του.
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 12:06 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Τρίτη, 22 Ιουνίου 2010
Στην Αθήνα την Πέμπτη για το τρένο!
Η βελτίωση, η αναβάθμιση και η επανα-λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου είναι το κεντρικό αίτημα κινητοποίησης που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη στην Αθήνα. Στην κινητοποίηση θα συμμετέχουν εκπρόσωποι της Τοπικής και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης, οι «Φίλοι του Σιδηροδρόμου», οικολογικές και άλλες οργανώσει και εκπρόσωποι των εργαζομένων στο σιδηρόδρομο. Σύμφωνα με το πρόγραμμα της κινητοποίησης την Πέμπτη στις 12 το μεσημέρι θα δοθεί συνέντευξη Τύπου στην αίθουσα της ΕΣΗΕΑ και θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή.

ΠΗΓΗ:ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
ΧΡ.ΠΑΠ
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 3:23 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Σκοπευτικοί αγώνες για τη Μάχη του Διρού!
Διασυλλογικούς Σκοπευτικούς Αγώνες με αεροβόλα όπλα, Ανδρών, Γυναικών, Εφήβων και Παίδων και σκοπευτικούς αγώνες με πιστόλι ή περίστροφο, οργανώνει από 24 μέχρι 26 Ιουνίου ο Αθλητικός Όμιλος Μάνης, ο «Νίκανδρος», σε συνεργασία με το Δήμο Οιτύλου και το τμήμα Αθλητισμού της Ελληνικής Αστυνομίας. Οι αγώνες θα γίνουν στον Πύργου Διρού και είναι αφιερωμένοι στην 184η επέτειο της Μάχης του Διρού, από 22 έως 26 Ιουνίου 1826, κατά την οποία οι Μανιάτισσες, με όπλο τα δρεπάνια, κατάφεραν να ανακόψουν την απόβαση του Ιμπραήμ στη Μάνη.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 1:00 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Απέχουν από Τετάρτη οι δικηγόροι!
Αποχή από τα καθήκοντά τους ξεκινούν από την Τετάρτη οι δικηγόροι όλης της χώρας, διαμαρτυρόμενοι για τις νέες φορολογικές ρυθμίσεις, το ασφαλιστικό και την απελευθέρωση του δικηγορικού επαγγέλματος. Στην αποχή – μέχρι τις 7 Ιουλίου - συμμετέχουν και οι δικηγόροι της Καλαμάτας, με απόφαση του τοπικού Δικηγορικού Συλλόγου και αναμένεται να αναβληθεί η εκδίκαση πολλών δικαστικών υποθέσεων που έχουν προσδιοριστεί να συζητηθούν στα δικαστήρια της Μεσσηνιακής πρωτεύουσας στο διάστημα αυτό.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4 Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 12:36 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Στη Κυπαρισσία η δίκη για το φόνο του 38χρονου Χρήστου Ξενάκη στη Καλαμάτα...
Στο Μικτό Ορκωτό Κακουργιοδικείο της Κυπαρισσίας ξεκινά...η δίκη για το φόνο του 38χρονου Χρήστου Ξενάκη, πέρυσι το καλοκαίρι στην Παραλία της Καλαμάτας. Κατηγορούμενος είναι ο 26χρονος Νίκος Σπανίδης.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 12:29 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Καφενείον ''Η παλιά Βαλύρα''
Ο υπουργός οικονομικών ... γλυκοκοιτάει
τη Βαλύρα. (συνέχεια >>> http://meligesarades.blogspot.com/2010/06/blog-post_22.html)
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 12:56 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Προχωρούν τα έργα στο ''Μαρακανά''...
Προχωρούν τα έργα στο δημοτικό γήπεδο Βαλύρας,το επονομαζόμενο ''Μαρακανά''
του Μεσσηνιακού κάμπου,προκειμένου να τοποθετηθεί χλοοτάπητας και να γίνουν
και κάποιες άλλες βελτιώσεις.Μέχρι τότε ο Αστέρας Ιθώμης θα έχει ως έδρα το Δημο-
τικό γήπεδο Ανδρούσας.Το πιο φιλόδοξο σχέδιο μιλάει για παράδοση του έργου,
περίπου τέλος Φθινοπώρου με αρχές του Χειμώνα.Ωστόσο πολλοί ποδοσφαιρόφιλοι
εκφράζουν τις επιφυλάξεις τους,διότι τα χρήματα που απαιτούνται είναι αρκετά και εν καιρό κρίσης είναι δύσκολο να βρεθούν,προκειμένου να γίνει το γήπεδο όπως όλοι θα το θέλαμε. Ίδωμεν...
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 12:20 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Δευτέρα, 21 Ιουνίου 2010
Tέλος στην εργένικη ζωή για το Γιάννη Κλειώτη Ο αρχηγός,για μια 15ετία και πλέον
των «κιτρινόμαυρων» του Αστέρα Βαλύρας, θα ...
(συνέχεια >>> http://notosspor.blogspot.com/2010/06/h.html)
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 2:59 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Νεοφώτιστος Βαλυραίος...
Και το όνομα αυτού ''Ελευθέριος''
Ο Γιάννης Ελ.Θεοδωρόπουλος και η Αναστασία
Δημ.Καπότη,εβάπτισαν ...(συνέχεια >>>
http://valglad.blogspot.com/2010/06/blog-post.html)
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 12:55 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση

Σκληρή απάντηση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας στον Κυθήρων...
Με φόντο το διάλογο με την Ρώμη
Του Νίκου Παπαχρήστου
By:zoiforos.gr
Με μια απάντηση καταπέλτη ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος, επικεφαλής της αντιπροσωπείας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Θεολογικό Διάλογο με τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, απαντάει στις εναντίον του κατηγορίες που διατυπώνει σε επιστολή του προς την Σύνοδο ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ.
(συνέχεια >>> http://eklisval.blogspot.com/2010/06/blog-post.html)
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 12:08 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Κυριακή, 20 Ιουνίου 2010
Μια «τολμηρή» προειδοποίηση...
Οι Ρώσοι βλέπουν σεισμό 6,9 R στην Ελλάδα!
"Μια «τολμηρή» προειδοποίηση-έκθεση για επικείμενο μεγάλο σεισμό στον ελλαδικό χώρο, με βάση ηλεκτρικά σήματα που καταγράφηκαν στα μέσα Μαΐου από επίγειο σταθμό που βρίσκεται στην Πελοπόννησο, δορυφορικές μετρήσεις, αλλά και την εμφάνιση χιλιάδων βατράχων στην Εγνατία Οδό έχουν αναρτήσει Ρώσοι επιστήμονες στην επίσημη κρατική ιστοσελίδα της Ομοσπονδιακής Διαστημικής Υπηρεσίας της Ρωσίας.Με τίτλο «θα σώσουν οι βάτραχοι την Ελλάδα;» οι ξένοι επιστήμονες παραθέτουν στην έκθεσή τους μια σειρά από στοιχεία και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι μέσα στον Ιούνιο θα πρέπει...
(συνέχεια >>> http://ithominews.blogspot.com/2010/06/69-r.html)
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 11:24 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Παρασκευή, 18 Ιουνίου 2010


Η Σύνοδος των προέδρων των ΤΕΙ στην Καλαμάτα !
Σύνοδος των προέδρων των ΤΕΙ θα πραγματοποιηθεί στην Καλαμάτα, από τις 30 Ιουνίουμέχρι τις 2 Ιουλίου। Στη Σύνοδο θα συζητηθούν προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία των ΤΕΙ και θα κατατεθούν προτάσεις για την αντιμετώπισή τους.


Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ για το Ασφαλιστικό!
Την πλήρη απόσυρση του «ασφαλιστικού εκτρώματος», που προωθεί η κυβέρνηση, ζητεί το ΠΑΜΕ, σε ανακοίνωσή του. Σήμερα στις 8 το βράδυ το ΠΑΜΕ οργανώνει συλλαλητήριο στην πλατεία 23ης Μαρτίου στην Καλαμάτα και καλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν και τα σωματεία να πάρουν μέρος στην πανελλαδική απεργία που προγραμματίζεται για την ερχόμενη Τετάρτη.


EKA ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
«Έκτρωμα» χαρακτηρίζει το Προεδρικό Διάταγμα για τις εργασιακές σχέσεις, το Εργατικό Κέντρο Καλαμάτας και καλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στην απεργία
που έχουν κηρύξει η ΓΣΣΕ και η ΑΔΕΔΥ για τις 29 Ιουνίου.


Σήμερα η δίκη για το φόνο δικηγόρου στην Κυπαρισσία!
Σήμερα αναμένεται να ξεκινήσει στην Καλαμάτα η δίκη για το φόνο του δικηγόρου Σπύρου Iωάννου, στην Κυπαρισσία, στις 29 Ιανουαρίου του 2009। Στο εδώλιο θα καθίσουν ένας 36χρονος ομογενής από την Αλβανία και ένας 30χρονος Αλβανός που διέμεναν στην Κυπαρισσία. Ένας τρίτος Αλβανός, κατηγορούμενος για την ίδια υπόθεση, δεν έχει συλληφθεί και αναζητείται από την Eλληνική Αστυνομία.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 2:08 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση


Οι Έλληνες της Αυστραλίας διεκδικούν δικαστικά τα μάρμαρα του Παρθενώνα!!!
(συνέχεια >>> http://ithominews.blogspot.com/2010/06/blog-post_8416.html)
Αναρτήθηκε από ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ITHOMI NEWS & N/P VALIRA στις 11:30 π.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Πέμπτη, 17 Ιουνίου 2010


Καταδικάστηκαν για τη ληστείατράπεζας στην Καλαμάτα!
Ενόχους έκρινε χθες το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, τους 2 από τους 5 κατηγορουμένους για τη ληστεία στο υποκατάστημα της Alpha Bank, στην Καλαμάτα, τον Οκτώβριο του 2008, με λεία 383.000 ευρώ. Συγκεκριμένα το δικαστήριο υπέβαλλε στον πρώην αστυνομικό Νικήτα Μαυρίκη συνολική ποινή κάθειρξης 15 χρόνων και 1 μήνα για τις κατηγορίες της ληστείας, της οπλοφορίας, της οπλοκατοχής, της σωματικής βλάβης σε αστυνομικούς, της κλοπής μηχανής, της κατοχής κροτίδων και της πλαστογραφίας. Στον 27χρονο συγκατηγορούμενό του Πέτρο Δαλέζιο, επεβλήθη ποινή κάθειρξης 14 ετών για τις κατηγορίες της ληστείας, της οπλοφορίας και της οπλοκατοχής. Αθώοι κρίθηκαν, η γυναίκα που είχε κατηγορηθεί, μαζί με έναν ακόμα νεαρό, ότι είχαν βοηθήσει στη διαφυγή του πρώην αστυνομικού από τη Μεσσηνία, καθώς και ο ανιψιός του, ο οποίος αντιμετώπισε την κατηγορία συμμετοχής στη ληστεία.

Παραιτήθηκαν 7 δημοτικοί Σύμβουλοι Γαργαλιάνων...
Την οριστική παραίτησή τους υπέβαλλαν χθες επτά δημοτικοί Σύμβουλοι του Δήμου Γαργαλιάνων., Οι παραιτηθέντες σύμβουλοι, έξι της μειοψηφίας και ένας της πλειοψηφίας, υπέβαλλαν τις παραιτήσεις τους στο δήμαρχο Σταύρο Καλοφωλιά, υλοποιώντας την απόφασή τους να παραιτηθούν σε περίπτωση που το υπουργείο δεν ενέκρινε το αίτημα των δήμων Γαργαλιάνων και Φιλιατρών για δημιουργία δεύτερου δήμου στην Τριφυλία, με έδρα τους Γαργαλιάνους.


Ο Οδ. Βουδούρης δεν ενδιαφέρεται για τη θέση του Περιφερειάρχη
Καμία επίσημη πρόταση δεν του έχει γίνει από τον κομματικό του φορέα και ούτε ο ίδιος έχει εκφράσει επιθυμία να διεκδικήσει τη θέση του περιφερειάρχη στις αυτοδιοικητικές εκλογές του ερχόμενου Νοεμβρίου. Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής Μεσσηνίας του ΠΑΣΟΚ Οδυσσέας Βουδούρης, με αφορμή δημοσιεύματα του αθηναϊκού και τοπικού τύπου σχετικά με ενδεχόμενη υποψηφιότητα του στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Κινούμενος στο ίδιο μήκος κύματος των δηλώσεων που είχε κάνει στην ΕΡΑ Καλαμάτας την περασμένη Δευτέρα, ο κ. Βουδούρης διευκρινίζει ότι. “Βασικό μου μέλημα είναι να ανταποκριθώ άξια στην εμπιστοσύνη των συμπολιτών μου, που μου ανέθεσαν τη δύσκολη αποστολή να τους εκπροσωπήσω στη Βουλή των Ελλήνων”
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm
Αναρτήθηκε από ΧΡ.ΠΑΠ στις 1:00 μ.μ. 0 σχόλια Σύνδεσμοι σε αυτήν την ανάρτηση
Καφενείον ''Η παλιά Βαλύρα''
Ανένδοτος ο υπουργός εσωτερικών
Στο νέο διευρυμένο Δήμο Μεσσήνης,οριστικά η Ιθώμη!!!(συνέχεια στο σύνδεσμο >>> http://meligesarades.blogspot.com/2010/06/blog-post_17.html )

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

50 MW από τον Ήλιο στη Μεγαλόπολη!

Διεθνή διαγωνισμό για την κατασκευή δυο μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά συστήματα στη Μεγαλόπολη προκήρυξε η ΔΕΗ। Η συνολική παραγόμενη ισχύς των δυο μονάδων θα είναι 50MW και οι προσφορές θα πρέπει να κατατεθούν μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου.

***



Στην κυκλοφορία
οι σήραγγες στο
Νεοχώρι...

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία και ο δεύτερος κλάδος της σήραγγας Νεοχωρίου στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου – Τρίπολης। Το συνολικό μήκος της νέας σήραγγας είναι 740 μέτρα και με την ολοκλήρωση του έργου παρακάμπτονται οι στροφές που υπήρχαν στον αυτοκινητόδρομο και βελτιώνεται σημαντικά η ασφάλεια της κυκλοφορίας των οχημάτων.


Πλούσιο το πρόγραμμα του 16ου Διεθνούς
Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας...

Παρουσία του υπουργού Πολιτισμού Παύλου Γερουλάνου, έγινε στην Αθήνα η επίσημη παρουσίαση του προγράμματος του 16ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από 15 μέχρι 22 Ιουλίου। Στη συνέντευξη συμμετείχαν ο δήμαρχος Καλαμάτας Παναγιώτης Νίκας και η διευθύντρια του Διεθνούς Κέντρου Χορού Βίκυ Μαραγκοπούλου, η οποία – παρουσιάζοντας το πρόγραμμα – τόνισε ότι παρά τα προβλήματα που δημιουργεί η οικονομική κρίση, το φετινό Φεστιβάλ δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από παλαιότερες διοργανώσεις।


Εκδήλωση του ΚΚΕ στους Γαργαλιάνους...

Οι πολιτικές εξελίξεις είναι το θέμα εκδήλωσης που οργανώνει σήμερα στους Γαργαλιάνους το ΚΚΕ। Η εκδήλωση θα αρχίσει στις 8:30 το βράδυ στην κεντρική πλατεία।
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm


Χασισοφυτεία
στη Χώρα...

Χασισοφυτεία με 85 χασισόδενδρα καλλιεργούσε 48χρονος, σε αγροτοδασική περιοχή κοντά στη Χώρα Μεσσηνίας. Ο 48χρονος συνελήφθη και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Κυπαρισσίας.
***



Από λατομείο των Φιλιατρών τα εκρηκτικά του «Επαναστατικού Αγώνα»

Μεγάλη ποσότητα εκρηκτικών, η φύλαξη των οποίων δεν πληρούσε τους κανόνες ασφαλείας, εντόπισε η Αστυνομία σε λατομείο στην περιοχή προφήτης Ηλίας στα Φιλιατρά Μεσσηνίας। Σύμφωνα με δημοσίευμα Αθηναϊκής εφημερίδας, αξιωματικοί της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας βρέθηκαν στα Φιλιατρά, μετά την ανακάλυψη λίστας με 13 λατομεία, στην κατοχή των συλληφθέντων μελών του «Επαναστατικού Αγώνα». Σε έρευνα στο λατομείο βρήκαν και κατέσχεσαν 25 κιλά εκρηκτικών. Το συγκεκριμένο είδος εκρηκτικών, σύμφωνα με το δημοσίευμα, έχει χρησιμοποιηθεί από τον «Επαναστατικό Αγώνα» σε βομβιστικές επιθέσεις, για τις οποίες η οργάνωση θεωρείται υπεύθυνη.


Σήμερα η δίκη για τη ληστεία στην Alpha Bank...

Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα καθίσουν σήμερα πέντε άτομα, που κατηγορούνται για τη ληστεία των 400.000 ευρώ, από το κατάστημα της Alpha Bank, στο κέντρο της Καλαμάτας, τον Οκτώβριο του 2008. Κατηγορούμενοι είναι ένας 52χρονος πρώην αστυνομικός, μια 46χρονη και ένας 26χρονος από την Αθήνα και δυο αλλοδαποί.
ΠΗΓΗ:ΕΡΑ Καλαμάτας१०५,4m

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Ριφιφί από ανήλικους ''ποντικούς'' ...

Ριφιφί από ανήλικους ''ποντικούς'' είχαμε
στη Βαλύρα προχθές στις 01:00 μετά τα
μεσάνυχτα.Συγκεκριμένα δυο ανήλικοι τσιγγάνοι,άνοιξαν τρύπα στην οροφή κα-
ταστήματος και αφού εισήλθαν,άρχισαν
να συλλέγουν ''λάφυρα''.Όμως ο συναγερμός, έστω και καθυστερημένα, τέθηκε σε λειτουργία και το έβαλαν στα πόδια,παίρνοντας μαζί τους μόνο μερικά πακέτα τηλεκάρτες και περί τα 150 ευρώ σε ψιλά. Νεαροί Βαλυραίοι που τους αντιλήφθηκαν τους κατεδίωξαν,αλλά στάθηκε αδύνατο να τους εντοπίσουν.

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο στην Καλαμάτα...

Σε άλλη επιστολή του προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, τους βουλευτές και τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργος Καραμπάτος προτείνει τη μεταφορά του Γεωπονικού Πανεπιστημίου από την Αθήνα στην Καλαμάτα। Ο κ। Καραμπάτος προτείνει επίσης τη λειτουργία του Γεωπονικού Πανεπιστημίου στις εγκαταστάσεις του ΤΕΙ Καλαμάτας, παράλληλα με τη Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας του Ιδρύματος.

***


Συνεργασία Κρήτης-Πελοποννήσου με Λιβύη
βλέπει ο πρωθυπουργός
Γ. Παπανδρέου!

Την Τρίπολη επισκέφθηκε χθες ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, επικεφαλής κυβερνητικού κλιμακίου και προήδρευσε σε σύσκεψη της τοπικής Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής, που πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο της Αρκαδικής πρωτεύουσας। Στην ομιλία του ο πρωθυπουργός σημείωσε τις δυνατότητες ανάπτυξης συστημάτων παραγωγής ενέργειας από εναλλακτικές πηγές στη Μεγαλόπολη και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Έκανε επίσης λόγο για δυνατότητα σύνδεσης της Λιβύης με την Κρήτη και την Πελοπόννησο και την ανάπτυξη συνεργασίας των δυο χωρών στους τομείς της ενέργειας και των τηλεπικοινωνιών. Να θυμίσουμε ότι ο κ. Παπανδρέου επισκέφθηκε προχθές την Τρίπολη της Λιβύης και είχε συνάντησή με το Λίβυο ηγέτη Μουαμάρ Καντάφι. Χθες το απόγευμα ο κ. Παπανδρέου είχε συνάντηση με τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και στη συνέχεια επισκέφθηκε το Λεβίδι.

Ο Καντάφι επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου...
Την ανακήρυξη του ηγέτη της Λιβύης Μουαμάρ Καντάφι σε επίτιμο διδάκτορα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στην Καλαμάτα, προτείνουν σε επιστολή τους προς τον πρύτανη του Ιδρύματος Θεόδωρο Παπαθεοδώρου, οι πρόεδροι των Επιμελητηρίων Μεσσηνίας και Αρκαδίας Γιώργος Καραμπάτος και Γιάννης Μπουντρούκας.

Την Τρίτη η δίκη για τη ληστεία στην Alpha Bank
Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα καθίσουν την Τρίτη πέντε άτομα, που κατηγορούνται για τη ληστεία των 400।000 ευρώ, από το κατάστημα της Alpha Bank, στο κέντρο της Καλαμάτας, τον Οκτώβριο του 2008. Κατηγορούμενοι είναι ένας 52χρονος πρώην αστυνομικός, μια 46χρονη και ένας 26χρονος από την Αθήνα και δυο αλλοδαποί.

ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4 Fm

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Στην Τρίπολη σήμερα ο πρωθυπουργός!
Την Τρίπολη θα επισκεφθεί σήμερα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου. Σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε στις 11 το πρωί ο πρωθυπουργός, επικεφαλής κυβερνητικού κλιμακίου, θα προεδρεύσει σε σύσκεψη της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής Αρκαδίας, που θα πραγματοποιηθεί στο Πνευματικό Κέντρο της Τρίπολης. Στις 4 το απόγευμα ο κ. Παπανδρέου θα έχει συνάντηση με τοπικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ και στις 5:30 θα επισκεφθεί το Λεβίδι.

Ελιές και λάδι Καλαμάτας από την… Ιταλία
Ελαιόλαδο και ελιές αγνώστου προελεύσεως, με την προστατευόμενη ονομασία προελεύσεως «ΠΟΠ Καλαμάτα» τυποποιούνται στην Ιταλία και κυκλοφορούν στις διεθνείς αγορές. Την απίθανη αυτή αποκάλυψη έκανε χθες στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας, Μεσσήνιος παραγωγός, ο οποίος παρουσίασε και δείγματα των προϊόντων. Την ανάγκη λήψης μέτρων για την προστασία των ποιοτικών Μεσσηνιακών προϊόντων από τον αθέμιτο ανταγωνισμό και το ελαιόλαδο και οι ελιές με την επωνυμία «Καλαμάτα» να παράγονται και να τυποποιούνται αποκλειστικά στην οριοθετημένη περιοχή της Μεσσηνίας, τόνισε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γιώργος Καραμπάτος. Στη συνέντευξη συμμετείχαν και εκπρόσωποι της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Μεσσηνίας.

Άφαντοι οι ληστές
της Εμπορικής Καλαμάτας...
Χωρίς αποτέλεσμα είναι μέχρι στιγμής οι έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δυο ληστών, που προχθές το πρωί άρπαξαν με την απειλή των όπλων, 30.000 ευρώ, από το κατάστημα της Εμπορικής Τράπεζας στην οδό Σφακτηρίας στο κέντρο της Καλαμάτας. Οι νεαροί κακοποιοί οπλισμένοι με Καλάσνικοφ και καλυμμένοι με κράνη για να μην αναγνωρισθούν, μπήκαν στις 11:15 το πρωί της Τρίτης στην τράπεζα, ακινητοποίησαν το προσωπικό και τους πελάτες και ανάγκασαν με απειλές τους υπαλλήλους να τους παραδώσουν περίπου 30.000 ευρώ. Στη συνέχεια βγήκαν από την τράπεζα και εξαφανίστηκαν, με μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού. Αμέσως σήμανε συναγερμός και η Αστυνομία ξεκίνησε ανθρωποκυνηγητό για την ανακάλυψη και τη σύλληψη των δραστών, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Οι έρευνες συνεχίζονται.

ΠΗΓΗ:ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Επίδομα πολυτέκνων...



Από σήμερα καταβάλλεται και πάλι κανονικά
το επίδομα πολυτεκνίας, στις πολύτεκνες και
τρίτεκνες οικογένειες.Οι δικαιούχοι/ες μπορούν
να προσέρχονται στο Ταχυδρομείο για την είσ-
πραξή του.
"2" ποντικοί με κουκούλες άρπαξαν 30.000 ευρώ
απο την Εμπορική τράπεζα Καλαμάτας!

Στο κατάστημα της Εμπορικής Τράπεζας στην οδό Σφακτηρίας στο κέντρο της Καλαμάτας μπήκαν στις 11:15 το πρωί δυο άγνωστοι οπλοφόροι.Οι ληστές φορούσαν κράνη και ανάγκασαν με απειλές τους υπαλλήλους να τους παραδώσουν 30।000 ευρώ και στη συνέχεια βγήκαν από την τράπεζα και εξαφανίστηκαν. Έρευνες για την ανακάλυψη και τη σύλληψη των ληστών έχει εξαπολύσει η Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας...

***

Ξέμεινε από χειρουργικά
υλικά το Γενικό Νοσοκομείο...
Χωρίς τα απαραίτητα για τις χειρουργικές επεμβάσεις υλικά έχει μείνει το Νοσοκομείο Καλαμάτας. Την περασμένη Παρασκευή η Οφθαλμολογική Κλινική αναγκάσθηκε να αναβάλει τα προγραμματισμένα χειρουργεία και το ίδιο έγινε χθες και στην Ορθοπεδική Κλινική του Ιδρύματος. Η διοίκηση του Νοσοκομείου αποδίδει τις ελλείψεις στην αλλαγή του τρόπου προμήθειας των υλικών, που προωθεί το Υπουργείο Υγείας και το θέμα θα συζητηθεί την Πέμπτη στο διοικητικό συμβούλιο του Ιδρύματος.


Καθαρό από βαρέα
μέταλλα το νερό του Πηδήματος...
Καθαρό από νικέλιο και άλλα βαρέα μέταλλα είναι το νερό που υδρεύεται η Καλαμάτα και η ευρύτερη περιοχή, σύμφωνα με ανακοίνωση της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης. Η ΔΕΥΑΚ διαψεύδει σχετικό ρεπορτάζ αθηναϊκής εφημερίδας και τονίζει ότι με βάση τις μετρήσεις που πραγματοποιεί το εργαστήριο της Επιχείρησης και τις αναλύσεις που γίνονται τακτικά στα ειδικά εργαστήρια του Πανεπιστημίου Πατρών, το νερό της Καλαμάτας δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα και είναι απολύτως κατάλληλο για τους καταναλωτές.

Στο «Θησέα»
προγράμματα
Δήμων της Μεσσηνίας
Από το πρόγραμμα «Θησέας» θα χρηματοδοτηθούν 69 έργα που έχουν προταθεί από 24 Δήμους και τις 2 Κοινότητες της Μεσσηνίας, με απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Η πορεία των έργων που εκτελούν οι Δήμοι, με χρηματοδοτήσεις από το πρόγραμμα «Θησέας» εξετάστηκε στην Επιτροπή που συνεδρίασε την Παρασκευή στην Τρίπολη, υπό την προεδρία του περιφερειάρχη Φώτη Χατζημιχάλη. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν οι πρόεδροι των ΤΕΔΚ των Νομών της Πελοποννήσου και υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας και όπως τόνισε ο περιφερειάρχης στην εισήγησή του στόχος είναι να ολοκληρωθούν όλα τα έργα που εντάσσονται στο πρόγραμμα.

ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας१०५,4Fm


Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Ικανοποιητική η πρόοδος
του ΠΕΠ
Πελοποννήσου – Δυτικής
Ελλάδαs

Σε καλό δρόμο βρίσκεται η υλοποίηση του ΠΕΠ Πελοποννήσου – Δυτικής Ελλάδας, που χρηματοδοτείται μέσω του ΕΣΠΑ, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γενικού γραμματέα Πελοποννήσου Φώτη Χατζημιχάλη. Ο κ. Χατζημιχάλης συμμετείχε στη συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του προγράμματος, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στη Αρχαία Ολυμπία και στην ομιλία του τόνισε μεταξύ άλλων ότι στόχος είναι η ισόρροπη οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη και η αναβάθμιση του επιπέδου ζωής των πολιτών. Το ύψος του προγράμματος, μέχρι το 20013 για την Πελοπόννησο, ανέρχεται στα 417 εκ. ευρώ.
***

Πρόσκληση για υποβολή προτάσεων
χρηματοδότησης έργων από το ΕΣΠΑ...

Πρόσκληση για υποβολή προτάσεων ένταξης έργων στις χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ (Δ΄ ΚΠΣ), συνολικού ύψους 30.500.000 ευρώ δημοσιοποίησε ο γενικός γραμματέας Πελοποννήσου Φώτης Χατζημιχάλης. Τα έργα αφορούν τη διαχείριση αστικών λυμάτων, τη διανομή πόσιμου νερού και τη βελτίωση υποδομών στα λιμάνια της Περιφέρειας. Οι προσκλήσεις απευθύνονται στους Δήμους, τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης – αποχέτευσης, τις Διευθύνσεις Δημοσίων Έργων, τις Νομαρχίες, τα Υπουργεία, τα Λιμενικά Ταμεία και το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού.

Στόχος η ολοκλήρωση
των προγραμμάτων
του «Θησέα»
Η πορεία των έργων που εκτελούν οι Δήμοι, με χρηματοδοτήσεις από το πρόγραμμα «Θησέας» εξετάστηκε στην αρμόδια Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου που συνεδρίασε την Παρασκευή στην Τρίπολη, υπό την προεδρία του περιφερειάρχη Φώτη Χατζημιχάλη. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν οι πρόεδροι των ΤΕΔΚ των Νομών της Πελοποννήσου και υπηρεσιακοί παράγοντες της Περιφέρειας.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαματας105,4Fm


Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

Εί δ' ού κοινός ο πλούτος, μηδείς τρυφάτω.

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΜΑΣ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΝ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΡΟΒΑΤΑ.
ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΠΑΛΙ Ο ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ, ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ, Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Τ. Τ. Ε. [ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η Ε.Κ.Τ]
-ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
enet.gr
Posted by:Γιώργος Δημόπουλος


Άρθρο 65: Ασφάλιση του προσωπικού της Τράπεζας της Ελλάδος

* 1.Από την επομένη της δημοσιεύσεως του παρόντος η Τράπεζα της Ελλάδος αναλαμβάνει την κοινωνική ασφάλιση του προσωπικού της, στους κλάδους κύριας σύνταξης και επικουρικής σύνταξης (μερίσματος και συναφών παροχών) και καταβάλλει τις αντίστοιχες παροχές στους ασφαλισμένους, μέλη του προσωπικού της, καθώς και στους προερχόμενους από αυτό ήδη δικαιούχους των αντίστοιχων παροχών. Από την ίδια ημερομηνία παύει η ασφάλιση του προσωπικού της Τράπεζας της Ελλάδος για κύρια σύνταξη στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και καταργείται το «Μετοχικό Ταμείο Υπαλλήλων Τράπεζας της Ελλάδος», η δε Τράπεζα της Ελλάδος υποκαθίσταται, ως καθολικός διάδοχος, σε όλα τα δικαιώματα κι υποχρεώσεις τόσον του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, όσον αφορά στους προερχόμενους από το προσωπικό της ασφαλισμένους και συνταξιούχους, όσον και του καταργούμενου Ταμείου. Ο χρόνος απασχόλησης στην Τράπεζα της Ελλάδος που πραγματοποιήθηκε στην ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ ή του καταργούμενου Ταμείου, καθώς και ο χρόνος που αναγνωρίσθηκε από αυτά, θεωρείται ότι πραγματοποιήθηκε στην ασφάλιση της Τράπεζας της Ελλάδος. Από την ίδια ως άνω ημερομηνία το σύνολο του ενεργητικού και παθητικού τόσο του τότε «Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Τράπεζας της Ελλάδος» που είχε περιέλθει στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ βάσει του ν.3655/2008 (Α 58), όπως έχει διαμορφωθεί κατά τη δημοσίευση του παρόντος, όσο και του καταργούμενου Ταμείου, περιέρχεται αυτοδικαίως στην Τράπεζα της Ελλάδος, ως καθολική διάδοχο, χωρίς την καταβολή οποιουδήποτε φόρου, τέλους ή δικαιώματος τρίτων. Για την μεταβίβαση της κυριότητας των περιλαμβανομένων στην ως άνω περιουσία ακινήτων εκδίδεται διαπιστωτική πράξη από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, η οποία μεταγράφεται ατελώς στα οικεία βιβλία του αρμόδιου Υποθηκοφυλακείου. Εκκρεμείς δίκες με διάδικο το καταργούμενο Ταμείο ή το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, σχετικά με τους ασφαλισμένους προερχομένους από το προσωπικό της Τράπεζας της Ελλάδος, συνεχίζονται από την Τράπεζα της Ελλάδος χωρίς διακοπή. Δικαστικές αποφάσεις που εκδίδονται ισχύουν έναντι της Τράπεζας της Ελλάδος.
* 2. Συστήνεται «Συμβούλιο Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος», το οποίο αποφασίζει για όλα τα θέματα που ανήκαν, σύμφωνα με τα Καταστατικά του τότε Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Τράπεζας της Ελλάδος και του Μετοχικού Ταμείου Υπαλλήλων Τράπεζας της Ελλάδος, στην αρμοδιότητα του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου. Το Συμβούλιο Ασφάλισης συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, έχει τριετή θητεία και αποτελείται από τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος ως Πρόεδρο, αναπληρούμενο από έναν Υποδιοικητή ή ένα μέλος του Γενικού Συμβουλίου της Τράπεζας που υποδεικνύει το Συμβούλιο αυτό, έναν υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων και έναν υπάλληλο του Υπουργείου Οικονομικών που ορίζονται, με τους αναπληρωτές τους, από τον αντίστοιχο Υπουργό, έναν ανώτερο υπάλληλο της Τράπεζας της Ελλάδος που υποδεικνύεται, με τον αναπληρωτή του, από το Γενικό Συμβούλιο της Τράπεζας της Ελλάδος, δύο εκπροσώπους των ασφαλισμένων, μέλη του προσωπικού της Τράπεζας της Ελλάδος, που υποδεικνύονται, με τους αναπληρωτές τους, από τον Σύλλογο Υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος και έναν εκπρόσωπο των συνταξιούχων που υποδεικνύεται, με τον αναπληρωτή του, από το Σύλλογο Συνταξιούχων της Τράπεζας της Ελλάδος. Το Συμβούλιο καταρτίζει κανονισμό λειτουργίας, ο οποίος εγκρίνεται με απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της Τράπεζας της Ελλάδος. Οι αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφάλισης επί αιτήσεων απονομής σύνταξης και αναγνώρισης προϋπηρεσίας υπόκεινται σε προσφυγή ενώπιον των Διοικητικών Δικαστηρίων. Η οργάνωση και λειτουργία του συστήματος χορήγησης των παροχών κύριας και επικουρικής σύνταξης του προσωπικού της Τράπεζας της Ελλάδος διέπονται αντιστοίχως από τις διατάξεις του Καταστατικού του τότε «Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού Τράπεζας της Ελλάδος» όπως ίσχυε την 31.7.2008, και εκείνες του Καταστατικού του «Μετοχικού Ταμείου Υπαλλήλων της Τράπεζας της Ελλάδος», σε συνδυασμό με τις γενικές διατάξεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας που αφορούν στους ασφαλισμένους των Ειδικών Ταμείων του Προσωπικού των Τραπεζών. Τα εν λόγω Καταστατικά, προσαρμοσμένα στη ρύθμιση της προηγούμενης παραγράφου, τροποποιούνται με απόφαση του Συμβουλίου Ασφάλισης της Τράπεζας της Ελλάδος, εγκρινόμενη με απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ίδιας Τράπεζας, προκειμένου δε περί του κλάδου κύριας σύνταξης, και με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης. Οι διατάξεις για τη διαδοχική ασφάλιση εφαρμόζονται και στην ασφάλιση της Τράπεζας της Ελλάδος, τόσο ως προς τη θεμελίωση του δικαιώματος για ασφαλιστικές παροχές όσο και ως προς τον υπολογισμό του ποσού τους.
* 3.Με κοινή απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος ρυθμίζεται κάθε ζήτημα που ανακύπτει κατά την εφαρμογή του παρόντος άρθρου.

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ
Πρόσκληση για
υποβολή προτάσεων
για χρηματοδότηση
έργων από το ΕΣΠΑ
Πρόσκληση για υποβολή προτάσεων ένταξης έργων στις χρηματοδοτήσεις του ΕΣΠΑ (Δ΄ ΚΠΣ), συνολικού ύψους 30.500.000 ευρώ δημοσιοποίησε ο γενικός γραμματέας Πελοποννήσου Φώτης Χατζημιχάλης. Τα έργα αφορούν τη διαχείριση αστικών λυμάτων, τη διανομή πόσιμου νερού και τη βελτίωση υποδομών στα λιμάνια της περιφέρειας. Οι προσκλήσεις απευθύνονται στους Δήμους, τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης – αποχέτευσης, στις Διευθύνσεις Δημοσίων Έργων, τις Νομαρχίες, τα Υπουργεία, τα Λιμενικά Ταμεία και το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού.

Υποψήφιους δημάρχους επιλέγει η Ν.Δ.
Διαδικασίες για την επιλογή των υποψηφίων δημάρχων, που θα υποστηρίξει η Ν.Δ. στις δημοτικές εκλογές του ερχόμενου Νοεμβρίου, ξεκινούν σύντομα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σύμφωνα με προχθεσινές δηλώσεις του αναπληρωτή τομεάρχη Τοπικής Αυτοδιοίκησης και πρώην βουλευτή Δημήτρη Σαμπαζιώτη. Για τον τρόπο επιλογής των υποψηφίων ο κ. Σαμπαζιώτης σημείωσε επίσης ότι βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία συμπλήρωσης σχετικών ερωτηματολογίων ενώ για τις τελικές επιλογές θα γίνουν δημοσκοπήσεις και τοπικές εκλογές, στις οποίες θα ψηφίσουν τα μέλη της Ν.Δ.

Η Ν.Δ. στηρίζει τα
μεγάλα έργα στη Μεσσηνία
Η Ν.Δ. θα στηρίξει τα αιτήματα για σημαντικά οδικά έργα στη Μεσσηνία, όπως οι δρόμοι Καλαμάτας – Ριζομύλου και Ριζομύλου - Πύλου – Μεθώνης, καθώς και την κατασκευή της Ιόνιας Οδού μέχρι την Τσακώνα, τόνισε ο τομεάρχης Δημοσίων Έργων του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, βουλευτής Μιχάλης Χαλκίδης, ευρισκόμενος στην Καλαμάτα. Ο κ. Χαλκίδης αναγνώρισε την αναποτελεσματικότητα των κυβερνήσεων (και της Ν.Δ.) στους χειρισμούς του προβλήματος της διαχείρισης των απορριμμάτων, καθώς και την αδικία σε βάρος της Μεσσηνίας και της Πελοποννήσου στο θέμα του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου. Τόνισε επίσης ότι η Ν.Δ. θα υποστηρίξει την ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, που προωθεί η κυβέρνηση. Ο κ. Χαλκίδης, στη διάρκεια της παραμονής του, είχε συναντήσεις με τη Νομαρχιακή Επιτροπή Μεσσηνίας του ΤΕΕ, το δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα, το νομάρχη Δημήτρη Δράκο και στελέχη της Νομαρχιακής Επιτροπής της Ν.Δ.
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Kαλαμάτας 105,4Fm

Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Θρήνος,έχασε τη μάχη με τη ζωή ο Βασίλης Καυκούλας

Θρήνος,έχασε τη μάχη με τη ζωή ο Βασίλης Καυκούλας Θρήνος , έχασε τελικά τη μάχη
με τη ζωή τις νυκτερινές ώρες,ο Βασίλης Δημ.Καυκούλας.Ο εκλιπών είχε τραυματιστεί βαριά το περασμένο Σάββατο το βράδυ σε τροχαίο ατύχημα στην Αθήνα,όταν η μεγάλη κυβισμού μηχανή που οδηγούσε,προσέκρουσε
με σφοδρότητα σε χαλασμένο φορτηγό αυτοκίνητο, στη θέση ψαλίδι της Λεωφόρου Συγγρού,στο οποίο ο αλλοδαπός οδηγός του αμέλησε εγκληματικά να ανάψει τα αλάρμ. Κι'όλα αυτά,μόλις δέκα ημέρες πριν από τον προγραμματισμένο γάμο της αδελφής του. Τραγική της μοίρας ειρωνία,που σκόρπισε μεγάλη θλίψη και οδυρμό στην τοπική και όχι μόνο κοινωνία.Η κηδεία του άτυχου 45/χρονου, θα γίνει στην Βαλύρα το προσεχές Σάββατο 5 Ιουνίου.Η νεκρώσιμη ακολουθία θα ψαλεί ώρα 11:00,στoν ενοριακό ναό του Αγίου Αθανασίου.

Φοβερό τροχαίο με μηχανή...

Πολύ δύσκολες ώρες για τον 45/χρονο
Βασίλη Δημ.Καυκούλα!
Πολύ δύσκολες ώρες περνάει ο συμπατριώτης μας Βασίλης Δημ.Καυκούλας,γιος του δάσκαλου Δημητρίου Καυκούλα,ο οποίος νοσηλεύεται βαριά τραυματισμένος σε εντατική μονάδα νοσοκομείου της Αθήνας.Ο τραυματισμός του προήλθε ύστερα από τροχαίο ατύχημα που υπέστη την νύχτα του περασμένου Σαββάτου, οδηγώντας την δίκυκλη μηχανή του στη λεωφόρο Συγγρού στην Αθήνα.Το γεγονός αυτό μας έχει συγκλονίσει όλους και του ευχόμαστε από βάθους καρδιάς περαστικά.

Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Ειδήσεις για την Καλαμάτα

Άνοιξε τις πύλες της η "Costa Navarino” στη Μεσσηνία
Παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη, του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά, του Γενικού Γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου Φώτη Χατζημιχάλη, βουλευτών και εκπροσώπων φορέων και αρχών της Μεσσηνίας, πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί στην Costa Navarino στο Ρωμανού-Πυλίας, ειδική εκδήλωση παρουσίασης του πρώτου τμήματος της Π.Ο.Τ.Α. Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γ. Νικητιάδης, αφού δεσμεύτηκε ότι η Πολιτεία θα συνεχίσει να στηρίζει όχι μόνο την προσπάθεια αυτή, αλλά και άλλες ανάλογες, σημείωσε πως πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα «ο έρωτας, το πάθος και η δυνατή αγάπη του Καπετάν Βασίλη και της οικογενείας του για τον τόπο». Ο πρόεδρος της Ν. Δ. Αντώνης Σαμαράς ανέφερε απευθυνόμενος προς τον Καπετάν Βασίλη ότι «ήλθαμε να σου σφίξουμε το χέρι για ότι έχεις κάνει, πέρα από κόμματα και ιδεολογίες», εξαίροντας το γεγονός ότι με την επένδυση αυτή δίδεται η δυνατότητα εργασίας σε πολλούς νέους. Μιλώντας στους προσκεκλημένους ο κύριος μέτοχος της εταιρείας Αχιλλέας Κωνσταντακόπουλος είπε ότι “στόχος μας είναι να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών για να μπορέσουν οι επισκέπτες μας να γνωρίσουν τη Μεσσηνία, διαφυλάσσοντας όμως τη φυσιογνωμία και το φυσικό περιβάλλον της περιοχής”. Ο καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος, ο οποίος συγκινημένος είδε τους πρώτους καρπούς μιας μεγάλης προσπάθειας 15 ετών, αφού σημείωσε ότι “ο Θεός έβαλε τη Μεσσηνία στο καλύτερο κομμάτι του πλανήτη», προσέθεσε πως είναι από τη Μεσσηνία το 70% των εργαζομένων στην επιχείρηση, ο αριθμός των οποίων φθάνει τους 700 και σύντομα θα αυξηθεί στους 800. Τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και τις άλλες υποδομές της «Costa Nanarino» στην ΠΟΤΑ Μεσσηνίας, μπορούν να επισκεφθούν το επόμενο διάστημα, οι Μεσσήνιοι και άλλοι Έλληνες πολίτες. Όπως ανακοινώθηκε από την ΤΕΜΕΣ Α.Ε., την εταιρεία που διαχειρίζεται την ΠΟΤΑ, από 8 μέχρι 16 Ιουνίου θα πραγματοποιούνται οργανωμένες ξεναγήσεις, μετά από προηγούμενη συνεννόηση στο τηλέφωνο 27230 97000. Από την 1η Ιουλίου η είσοδος των επισκεπτών θα είναι ελεύθερη καθημερινά από τις 7 το απόγευμα μέχρι τις 10:30 το βράδυ.

Ο τομεάρχης Δημοσίων Έργων της Ν.Δ. σήμερα στην Καλαμάτα
Επισκέπτεται σήμερα την Καλαμάτα ο τομεάρχης Δημοσίων Έργων της Ν.Δ. Μιχαήλ Χαλκίδης. Ο κ. Χαλκίδης το πρωί είχε συνάντηση με τη Νομαρχιακή Επιτροπή του ΤΕΕ. Στη συνέχεια επισκέφθηκε διαδοχικά το δήμαρχο Καλαμάτας Παναγιώτη Νίκα και το νομάρχη Δημήτρη Δράκο και το μεσημέρι ακολούθησε συνάντηση με τον πρόεδρο της ΝΟΔΕ Μεσσηνίας της Ν.Δ. κ. Περικλή Μαντά.

Λήστεψαν 29χρονη ομοεθνή της δύο Αλβανοί
Την επίθεση δύο ομοεθνών της δέχθηκε μια 29χρονη έγκυος Αλβανικής υπηκοότητας, μέσα στο σπίτι της, στο Δημοτικό Διαμέρισμα Σπερχογείας του Δήμου Καλαμάτας। Οι δύο Αλβανοί, το πρωί της Δευτέρας μπήκαν στο σπίτι της 29χρονης και αφού την απείλησαν με μαχαίρι, την γρονθοκόπησαν στο πρόσωπο και την έδεσαν χειροπόδαρα, της αφαίρεσαν ένα τσαντάκι με 200 ευρώ, δύο δακτυλίδια κι ένα κινητό τηλέφωνο. Η παθούσα διακομίστηκε και νοσηλεύεται προληπτικά στη Μαιευτική κλινική του νοσοκομείο Καλαμάτας
ΠΗΓΗ: ΕΡΑ Καλαμάτας 105,4Fm

Αλβανοί έδεσαν & χτύπησαν έγκυο ομοεθνή τους!!!

Απάνθρωπη ενέργεια!!!
Δύο άτομα Αλβανικής καταγωγής,εισέβαλαν στο σπίτι ζευγαριού
συμπατριωτών τους στη Σπερχογεία Καλαμάτας την ώρα που ήταν
στη δουλειά ο σύζυγος και αφού έδεσαν με σεντόνι την έγκυο γυναίκα,
την έδειραν ανελέητα!!!