Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Είμαι 100% ΕΛΛΗΝΙΔΑ και ονομάζομαι ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ !


Το Δεκέμβριο του 2006 δημιουργήθηκε μια εταιρεία που sήμερα , αισίως ανέρχεται στα 35 άτομα ....
Oνομάζεται "Θεοφανία" Glamour Enterprises ,και λειτουργεί ως αυτόνομος οργανισμός στα πλαίσια δημιουργίας εικαστικών και φωτογραφικών PROJECTS , με κεντρικό θέμα το πρόσωπο και το σώμα μου ,για εμπορική χρήση απο διαφημιστικές εταιρείες , εταιρείες PROMOTION , εταιρείες ρούχων , εκδοτικούς οργανισμούς ,
μουσικές εταιρείες[παραγωγή VIDEOCLIP] , ιδιωτικές εταιρείες που θέλουν να διαφημίσουν τα προιόντα τους κ.τ.λ.

Επίσης , από αρχές του 2011, παρέχονται υπηρεσίες ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ κάλυψης γάμων από την εταιρεία http://www.hollywood-wedding-films.com , θυγατρική της "ΘΕΟΦΑΝΙΑ" Glamour Enterprises LTD!
O κόσμος που ΔΕΝ με γνωρίζει , συχνά όταν βλέπει τις δουλειές μου , με ρωτάει γιατί παραμένω στην Ελλάδα και ΔΕΝ φεύγω για Αμερική ..... Η απάντηση μου είναι ΠΑΝΤΑ η ίδια .....

.....μου αρέσει εδώ ! Σε πείσμα των Ελλήνων πολιτικών με τη ΠΟΡΝΗ ΨΥΧΗ , που τη βιάζουν κάθε φορά που βλέπουν τη γυαλάδα του ευρώ .... Σε πείσμα των ελληνικών εκδοτικών οίκων ανδρικών περιοδικών , που προσφέρουν μισθούς ΠΕΙΝΑΣ για φωτογραφίσεις μπροστά σε ΛΕΥΚΑ πανιά και ντουβάρια .... Σε πείσμα των ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΩΝ φιλάθλων που ΔΕΝ τους ΑΞΙΖΕΙ να λέγονται 'Ελληνες γιατί δεν ΞΕΡΟΥΝ να χάνουν ΠΟΤΕ , και με τα ζωώδη ένστικτα τους , ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ τη παρουσία γυναικών  παιδιών στα γήπεδα .... Σε πείσμα των "Ελλήνων" εμπόρων και βιομηχάνων που κλέβουν ΟΣΟ μπορούν την Ελληνίδα νοικοκυρά και τους συμπολίτες τους ..... Σε πείσμα των ΗΛΙΘΙΩΝ με τα πολλά λεφτά που έχουν τη βλακώδη ΑΥΤΑΠΑΤΗ ότι μπορούν να αγοράζουν ανθρώπινα συμπληρώματα μιας βραδιάς στη μοναξιά τους ... Σε πείσμα ανθρώπων/κριτών τύπου "Greek Idol" που είναι ΤΟΣΟ ΚΕΝΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ , που στο καθρέφτη τους ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ είδωλο .... Σε πείσμα των διοικητικών συμβουλίων των τραπεζών , που ΚΑΤΑΣΧΕΤΟΥΝ τα σπιτάκια/καλυβάκια μιας οικογένειας των 500€-700€ για 2-3 απλήρωτες δόσεις και χαρίζουν δισεκατομμύρια στους απατεώνες κολοσσούς με τις ακάλυπτες επιταγές (κάνοντας το σκεπτικό των σύγχρονων Ελληνίδων πορνοστάρ να μοιάζει με ΟΑΣΗ ΑΘΩΩΤΗΤΑΣ)..... Σε ΠΕΙΣΜΑ λοιπόν ΟΛΩΝ αυτών , ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ και όσοι 'Ελληνες έχουν απομείνει με "ΕΛΛΑΔΑ ψυχή" ! ....
Στόχος μου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τα λεφτά (όπως λέει και ένα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τραγούδι) , ούτε η αναγνωρισιμότητα , ούτε η δόξα , ούτε η επαγγελματική καταξίωση......
ΣΤΟΧΟΣ είναι η ΑΠΟΓΥΜΝΩΣΗ του κόσμου ΟΛΩΝ των ελληνίδων διάσημων δήθεν μοντέλων [με την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ έως ΑΙΣΧΡΗ συμπεριφορά τους μέσα απο τα ΜΜΕ απέναντι στο δημόσιο αίσθημα , λειτουργώντας δημοσίως σαν εξέχουσες προσωπικότητες] και η προσγείωση τους στην πραγματικότητα στην οποία ΑΥΤΕΣ ανήκουν , της ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑΣ...
Ο στόχος μου... επιτυγχάνεται μέσα από απλή ποιοτική συγκριτική μελέτη του φωτογραφικού διάσημου έργου τους απέναντι στις φωτογραφίες μιας παντελώς ΑΓΝΩΣΤΗΣ (γιατί στην ουσία ΑΓΝΩΣΤΗ είμαι)...

ΔΙΕΘΝΕΙΣ & ΕΓΧΩΡΙΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ:

U.S. Playboy Studios - ONYX Photography [July 2006 , Miami/USA]
MAVERICK-1stPLACE at Supermodels World contest [January 2009,U.S.A.]
VODAFON LIVE - Female SANTA CLAUS [December 2009 , GREECE]
Body-Rockin.com - COVER , SUPERMODELS site [January 2010 , USA]
NICOSIA International Auto/Moto Exhibition - [December 2008 , CYPRUS]
ATHENS International EROTICA Exhibition - [May 2010 , GREECE]
TOSCANA Magazine - COVER [December 2008 , COLOMBIA]
F.H.M. [September 2005 , ROMANIA]
ΜΑΧΙΜ [October 2006 , Greece]
ΜΑXIM [July 2007 , GREECE]
ΜΑXIM - COVER [June 2008 , GREECE]
MaxPOWER - COVER [May 2008 ,Greece]
BURNOUT - COVER [December 2008 , CYPRUS edition]
BOYZ stuff - COVER [January 2009 , CYPRUS/GREECE]
Out Of Limits - COVER [January 2010 , GREECE]
CONSEPTIS - COVER [January 2010 , PATRA/GREECE]
PENTHOUSE [February 2010 , GREECE]
Παραγωγή & συμμετοχή - 1η BLUERAY Ελληνικό Αισθησιακό Ντοκιμαντέρ "SUMMER_ANGELS" -- [2009 , GREECE]
Videoclip "Το Λάθος" , Θάνος Πετρέλης , [May 2007]
Videoclip "ΣΕΙΡΗΝΑ" , Group ΣΚΙΕΣ , [Μάρτιος 2009]
Miss αναπληρωματική FACE of the YEAR , [2002&2006]
Υπέροχα πλάσματα (2008).....



Η απόλυτη ευτυχία για σένα είναι;
Να αγαπάς και να αγαπιέσαι !
Αν ΔΕΝ τα έχεις και τα 2 , το αμέσως καλύτερο είναι να μπορείς να αγαπάς !

Τι σε κάνει να σηκώνεσαι το πρωί;
Η ανάγκη να ταϊσω τα 3 γατάκια μου .
Το ΦΩΣ του ήλιου !

Η τελευταία φορά που ξέσπασες σε γέλια;
Δεν θυμάμαι !

Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σου είναι;
Η αφέλεια !

Το βασικό ελάττωμά σου;
Η αφέλεια !

Σε ποια λάθη δείχνεις τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε ΟΛΑ , αρκεί να υπάρχει μετάνοια και προσπάθεια να ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ επανάληψη !


Η τελευταία φορά που έκλαψες;
Στο θάνατο απο το νεογέννητο ψιψίνι μου , αφού έζησε 40 μέρες ! Δεν άντεξε τη κοινωνία μας και δίχως λόγο και εμφανή αίτια , ταξίδεψε στη γειτονιά των αγγέλων . Μπορείτε να το θαυμάσετε σε ένα βιντεάκι που έτυχε να διασώσω στο τοίχο απο το επίσημο προφίλ μου https://www.facebook.com/THEOFANIA.KALOGIANNI.PAMKILLER

Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεσαι περισσότερο;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΥΤΙΣΗ με ΚΑΜΙΑ προσωπικότητα !

Ποιοι είναι οι ήρωες σου σήμερα;
Οι γείτονές μου σε κάθε φτωχογειτονιά της Ελλάδας !
Η γιαγιά μου , η μητέρα μου και ο πατέρας μου , είναι απο τους πλέον ξεχωριστούς ΗΡΩΕΣ !

Ποια είναι η ταινία που σε σημάδεψε;
1) SOMMERSBY
2) WHAT DREAMS MAY COME

Το αγαπημένο σου ταξίδι;
Σε θάλασσες που ΔΕΝ έχω ξαναδεί !

Ποια αρετή προτιμάς σε έναν άντρα;
ΑΝΔΡΕΙΑ !

…Και σε μια γυναίκα;
ΣΤΟΡΓΗ !

Ο αγαπημένος σου συνθέτης;
Δεν έχω κάποιο που να ξεχωρίζω !

Ο αγαπημένος σου ζωγράφος;
Rembrandt !

Το αγαπημένο σου χρώμα;
Το ΡΟΖ

Ποια θεωρείς ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σου;
Τη δημιουργία της ταινίας SUMMER ANGEL (δικιά μου παραγωγή 100%) - Η πρώτη & ΜΟΝΑΔΙΚΗ Ελληνική παραγωγή BLURAY , που έκανε μέχρι σήμερα πώληση σε 25 διαφορετικές χώρες !!!


Το αγαπημένο σου ποτό;
ΔΕΝ ΠΙΝΩ

Για ποιο πράγμα μετανιώνεις περισσότερο;
Που δεν έγινα ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΗ και ΨΥΧΡΗ

Τι απεχθάνεσαι περισσότερο απ’ όλα;
Τους ΕΛΛΗΝΕΣ πολιτικούς και επιχειρηματίες !
"....ΖΗΣΕ και ΑΣΕ τους ΑΛΛΟΥΣ να ΠΕΘΑΝΟΥΝ..."


Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία;
Τα ΨΙΨΙΝΙΑ μου

Ο μεγαλύτερος φόβος σου;


Η μοναξιά





Σε ποια περίπτωση επιλέγεις να πεις ψέματα;


Σε ΚΑΜΙΑ







Ποιο είναι το μότο σου;


ΑΔΡΑΞΕ ΤΗ ΜΕΡΑ





Πώς θα επιθυμούσες να πεθάνεις;


Βλέποντας το ηλιοβασίλεμα στην ακροθαλασσιά !





Εάν συνέβαινε να συναντήσεις το Θεό, τι θα ήθελες να σου πει;


" ... Γειά σου ΘΕΟΦΑΝΙΑ ... Ελάχιστα με στεναχώρησες κατα τη διάρκεια της ζωής σου ..."





Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό;


ΛΥΠΗΣ & ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΗΣ...













Περισσότερα [τολμηρά και μη] ,μπορείτε να δείτε και να μάθετε στο official site μου http://www.theofania.gr/ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου