Ανώνυμη εταιρεία με τη συμμετοχή όλων των φορέων και ιδιωτών, της οποίας το 51% θα το κατέχει το Δημόσιο, πρότεινε για τη διοίκηση του λιμανιού της Καλαμάτας ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης.
Ανώνυμη εταιρεία με τη συμμετοχή όλων των φορέων και ιδιωτών, της οποίας το 51% θα το κατέχει το Δημόσιο, πρότεινε για τη διοίκηση του λιμανιού της Καλαμάτας ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης. Σ’ αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται μάλιστα ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για όλα τα λιμάνια της χώρας που θεωρούνται εθνικής σημασίας. Ο κ. Ανωμερίτης χθες το μεσημέρι, σε συνάντηση στο Λιμενικό Ταμείο Μεσσηνίας, επισήμανε πως το λιμάνι μπορεί να έχει και εμπορική και τουριστική χρήση, ενώ σημείωσε ότι θα είναι συνδυασμένων μεταφορών αφού στην Καλαμάτα καταλήγουν τα διευρωπαϊκά δίκτυα. Ξεκαθάρισε πάντως με κατηγορηματικό τρόπο ότι το λιμάνι της Καλαμάτας δεν μπορεί να γίνει σταθμός κοντέινερ. Τόνισε τη μεγάλη σημασία της κρουαζιέρας, η οποία για ένα λιμάνι - κόμβο όπως της Καλαμάτας σημαίνει πολύ περισσότερα από την έλευση των τουριστών, καθώς κρουαζιερόπλοια κι επιβάτες παίρνουν επίσης εφόδια και προϊόντα. Υπογράμμισε μάλιστα ότι στα επόμενα 10 χρόνια η Μεσόγειος θα ξεπεράσει την Καραϊβική, και η Ανατολική Μεσόγειος θα είναι κύριος προορισμός για κρουαζιέρες. Ο πρόεδρος του ΟΛΠ και της Ενωσης Λιμανιών Ελλάδας διαβεβαίωσε ότι θα εγκριθεί χωρίς καθυστέρηση το μάστερ πλαν του λιμανιού της Καλαμάτας και παρατήρησε πως για έργα υποδομής στα λιμάνια της χώρας υπάρχουν και... κάθονται 3 δισ. ευρώ στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (δάνειο με τόκο 1,4%). Παρατήρησε επίσης ότι πρώτος πόλος ανάπτυξης για τη Μεσσηνία είναι ο πρωτογενής τομέας και δεύτερος ο τουρισμός - μαζί με τον θαλάσσιο, γιότινγκ και κρουαζιέρες. Στη χθεσινή συνάντηση αναβίωσε πάντως η κόντρα τουριστικού - εμπορικού χαρακτήρα για το λιμάνι της Καλαμάτας. Του τουριστικού χαρακτήρα υπεραμύνθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μαλαπάνης και ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας και του εμπορικού (των συνδυασμένων μεταφορών) ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γιώργος Καραμπάτος, ο εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου - πρόεδρος των εργαζομένων στο λιμάνι Αντώνης Καλογερόπουλος και ο εκπρόσωπος των ναυτικών πρακτόρων Θεόδωρος Ζερβάκης.
Για την ταυτότητα, τα στοιχεία και την κίνηση του λιμανιού ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΟΛΠ ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Νίκος Τζάννες, ζητώντας τη σύντομη έγκριση του μάστερ πλαν. Ο αντιπεριφερειάρχης Χρ. Μαλαπάνης έθεσε το θέμα της εξομοίωσης της χερσαίας ζώνης των μικρών λιμανιών του νομού και της ολοκλήρωσης του προσήνεμου μόλου (στα Βραχάκια) στο λιμάνι της Καλαμάτας. Ο δήμαρχος Π. Νίκας ζήτησε να έχει λόγο η πόλη στη διαχείριση του λιμανιού, να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία - αλλά συμφώνησε με την πρόταση για Α.Ε. Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Καραμπάτος μίλησε για λιμάνι συνδυασμένων μεταφορών στη νοτιότερη πύλη της χώρας και πρότεινε να συνδεθεί με θαλάσσιους διαδρόμους (αραβικές χώρες). Ο εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου Αντ. Καλογερόπουλος είπε ότι το λιμάνι είναι εμπορικό, αλλά μπορεί να δεχτεί και τα τουριστικά καράβια. Ο εκπρόσωπος των ναυτικών πρακτόρων Θ. Ζερβάκης είπε ότι το λιμάνι μπορεί να δεχτεί τόσο εμπορικά όσο και τουριστικά πλοία και ζήτησε έργα υποδομής στο λιμάνι και στο νομό (π.χ. δρόμος προς Αρχαία Μεσσήνη).Ο εκπρόσωπος του Τελωνείου Γιάννης Κάβουρας είπε ότι το λιμάνι μπορεί να παρέχει εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο.
ISTHMOS.GR
Ανώνυμη εταιρεία με τη συμμετοχή όλων των φορέων και ιδιωτών, της οποίας το 51% θα το κατέχει το Δημόσιο, πρότεινε για τη διοίκηση του λιμανιού της Καλαμάτας ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γιώργος Ανωμερίτης. Σ’ αυτή την κατεύθυνση προσανατολίζεται μάλιστα ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για όλα τα λιμάνια της χώρας που θεωρούνται εθνικής σημασίας. Ο κ. Ανωμερίτης χθες το μεσημέρι, σε συνάντηση στο Λιμενικό Ταμείο Μεσσηνίας, επισήμανε πως το λιμάνι μπορεί να έχει και εμπορική και τουριστική χρήση, ενώ σημείωσε ότι θα είναι συνδυασμένων μεταφορών αφού στην Καλαμάτα καταλήγουν τα διευρωπαϊκά δίκτυα. Ξεκαθάρισε πάντως με κατηγορηματικό τρόπο ότι το λιμάνι της Καλαμάτας δεν μπορεί να γίνει σταθμός κοντέινερ. Τόνισε τη μεγάλη σημασία της κρουαζιέρας, η οποία για ένα λιμάνι - κόμβο όπως της Καλαμάτας σημαίνει πολύ περισσότερα από την έλευση των τουριστών, καθώς κρουαζιερόπλοια κι επιβάτες παίρνουν επίσης εφόδια και προϊόντα. Υπογράμμισε μάλιστα ότι στα επόμενα 10 χρόνια η Μεσόγειος θα ξεπεράσει την Καραϊβική, και η Ανατολική Μεσόγειος θα είναι κύριος προορισμός για κρουαζιέρες. Ο πρόεδρος του ΟΛΠ και της Ενωσης Λιμανιών Ελλάδας διαβεβαίωσε ότι θα εγκριθεί χωρίς καθυστέρηση το μάστερ πλαν του λιμανιού της Καλαμάτας και παρατήρησε πως για έργα υποδομής στα λιμάνια της χώρας υπάρχουν και... κάθονται 3 δισ. ευρώ στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (δάνειο με τόκο 1,4%). Παρατήρησε επίσης ότι πρώτος πόλος ανάπτυξης για τη Μεσσηνία είναι ο πρωτογενής τομέας και δεύτερος ο τουρισμός - μαζί με τον θαλάσσιο, γιότινγκ και κρουαζιέρες. Στη χθεσινή συνάντηση αναβίωσε πάντως η κόντρα τουριστικού - εμπορικού χαρακτήρα για το λιμάνι της Καλαμάτας. Του τουριστικού χαρακτήρα υπεραμύνθηκαν ο αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μαλαπάνης και ο δήμαρχος Παναγιώτης Νίκας και του εμπορικού (των συνδυασμένων μεταφορών) ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γιώργος Καραμπάτος, ο εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου - πρόεδρος των εργαζομένων στο λιμάνι Αντώνης Καλογερόπουλος και ο εκπρόσωπος των ναυτικών πρακτόρων Θεόδωρος Ζερβάκης.
Για την ταυτότητα, τα στοιχεία και την κίνηση του λιμανιού ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΟΛΠ ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Νίκος Τζάννες, ζητώντας τη σύντομη έγκριση του μάστερ πλαν. Ο αντιπεριφερειάρχης Χρ. Μαλαπάνης έθεσε το θέμα της εξομοίωσης της χερσαίας ζώνης των μικρών λιμανιών του νομού και της ολοκλήρωσης του προσήνεμου μόλου (στα Βραχάκια) στο λιμάνι της Καλαμάτας. Ο δήμαρχος Π. Νίκας ζήτησε να έχει λόγο η πόλη στη διαχείριση του λιμανιού, να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν τα Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία - αλλά συμφώνησε με την πρόταση για Α.Ε. Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Καραμπάτος μίλησε για λιμάνι συνδυασμένων μεταφορών στη νοτιότερη πύλη της χώρας και πρότεινε να συνδεθεί με θαλάσσιους διαδρόμους (αραβικές χώρες). Ο εκπρόσωπος του Εργατικού Κέντρου Αντ. Καλογερόπουλος είπε ότι το λιμάνι είναι εμπορικό, αλλά μπορεί να δεχτεί και τα τουριστικά καράβια. Ο εκπρόσωπος των ναυτικών πρακτόρων Θ. Ζερβάκης είπε ότι το λιμάνι μπορεί να δεχτεί τόσο εμπορικά όσο και τουριστικά πλοία και ζήτησε έργα υποδομής στο λιμάνι και στο νομό (π.χ. δρόμος προς Αρχαία Μεσσήνη).Ο εκπρόσωπος του Τελωνείου Γιάννης Κάβουρας είπε ότι το λιμάνι μπορεί να παρέχει εξυπηρέτηση όλο το 24ωρο.
ISTHMOS.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου